Lars Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen allemaal. Het blijft mooi weer denk dat @lady jane er wel uit ziet als een negertje ondertussen. Wij krijgen extra drinken hier er hangt een lijst en bij elke beker krijg je een kruisje achter je naam. Ik denk dat ik binnenkort wel een sticker krijg en bij 5 een kado Dagpact: Lars IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen lieve mensen. Dagpact: Lars Momentum Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen. Goeie Lars. Ik moet ook meer drinken realiseer ik me nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Ook maar streepjes zetten dan @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 34 minuten geleden zei Momentum: Dagpact: Lars Momentum Nietmeer Een goede morgen allemaal! Lars je bent een mazzelaar! Hoef je daar alvast niet over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goeie morgen, ben te laat Zoooooooeeeeef Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen frummers. Zonnetje schijnt al (bijna genadeloos ) Maar we gaan weer vol goede moed de nieuwe dag in. En uiteraard eerst een bakje En inderdaad: veel drinken dezer dagen mensen. Ik heb standaaard, ook als het niet warm is, een karaf water het aanrecht staan. En dat ding moet twee maal leeg: twee liter water per dag.... Hoef je niet te tellen, alleen maar te onthouden of je hem al voor een tweede keer gevuld hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen allemaal. Sja, Lars en Lika, stoppen met drinken wil natuurlijk niet zeggen dat je moet stoppen met drinken, hè?.. Goed drinken, hoor. Als je maar niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 O wat fijn, zo'n wat koelere nacht. Allemaal, wij en honden, hele nacht lekker doorgeslapen. Op het luchtbed in de woonkamer nog wel omdat we dat al allemaal klaar hadden liggen, maar vannacht maar weer naar boven verhuizen.. (ijs en weder dienende..) Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen Koh, wat fijn dat het vannacht weer helemaal goed ging. Wat is goed slapen dan toch een rijkdom hè? Dagpact: Lars Momentum Nietmeer Yvonne Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 39 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Koh, wat fijn dat het vannacht weer helemaal goed ging. Wat is goed slapen dan toch een rijkdom hè? Dagpact: Lars Momentum Nietmeer Yvonne Francoise Sta op het jaarpact maar gewoon voor de gezelligheid en misschien ondersteuning en omdat het kan ..... Goedemorgen allen. Zoonlief komt zo thuis . Nu maar ff snel crosstrainen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Je zou het andersom kunnen zien, @Francoise, op het jaarpact voor de gezelligheid en op het dagpact omdat het op vandáág aankomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen Er zit een duivenkoppeltje in de boom in mn tuin, ze hebben daar samen een nest gebouwd, zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 1 uur geleden zei Yvonne: 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Lars Momentum Nietmeer Yvonne Froincoice Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen beste mensen Gisteren druk dagje gehad, maar vandaag ben ik er weer hoor Alleen vanavond 2 uurtjes werken Eerst maar eens een lekker recept voor bananenbrood opzoeken Boodschapjes doen, en een beetje lummelen (op mijn manier dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 En daarna tijdens het niets doen even vogeltjes verschonen en de ramen zemen ;-) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goedemorgen Vandaag een dagje vrij even huishoudelijk doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 (bewerkt) He Coco, ik snap het niet helemaal? Waarom al dat rigoreuze? Waarom niet gewoon even hier hangen en meelezen en kijken of het je wat brengt? Ik weet niet precies waarom je dit besluit zo neemt. Misschien de reacties die je kreeg of is het iets anders? Wil je hier nu niet zijn? Ja dat kan. Ik hoop dat je de weg terug weer pakt als je het nodig of fijn vind. En wens je ook alle goeds! 18 juli 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Dag Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Zo, beste mensen, Moest erg lachen om jullie postings naar mij toe Dus wat heb ik tot nu toe gedaan op mijn lummeldag ? Bananenbrood gebakken met walnoten en dadels, huis gestofzuigd Week boodschappen gedaan en wc een beetje schoon gemaakt Maar alles echt op zijn elven dertigste hoor Heb zeker niet het gevoel dat ik veel gedaan heb Cocootje, Jammer, Dag, dag dan maar weer ! Het ga je goed smart en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Ik hoop, @rapilos , dat je dat bananenbrood niet op z'n elven dertigste/1130st/elfendertigst/elf en dertigst hebt gebakken, maar gewoon zoals het hoort.. Verder heb ik zo'n beeld van jou dat als jij iets op z'n elven dertigste/1130st/elfendertigst/elf en dertigst doet, dat ik dat niet kan bijhouden. Maar petje af dat je het op jouw manier toch op z'n elven dertigste/1130st/elfendertigst/elf en dertigst hebt kunnen doen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Goed bezig @Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Wat maakt het voor jou @Lente dat je nu weet waar de angel zit wat dat ook wezen mag. Ik heb dat vaker van je gehoord het is geen verwijt hoor ben gewoon nieuwschierig waarom het nu anders is dan al die andere keren. Ik ga naar de aa word zo opgehaald fijne avond mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2018 Nou welkom dan maar weer Cocootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden