fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen Weer veel te vroeg wakker hier. Ook bijzonder slecht geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Eergisteren naar de dermatoloog geweest voor t vlekje op mijn neus, dat btw ineens weg was, en t was niets. Eén vlekje op de rug moest ik in t oog houden. Zo zie je...ben ik weer een duizend keer gestorven voor niets Nu nog es een keertje bloedonderzoek en een algemeen hartonderzoek zoals t een echte hypogonder beaamt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Ik heb de laatste tijd veel last van mijn hart dat overslaat. Ik heb gelezen dat cola dat in de hand kan werken. Dat is ni goe he! @Reacher, waar zitte gij eigenlijk? Ge moogt mijne cola ebbe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Roken ook..niet dat ik rook maar zit nog altijd aan de tabletjes. Soit, een vogel is geen kat. Voor ik me klaarmaak voor de fitness wil ik toch nog effe heel duidelijk zeggen dat ik bijzonder moe ben. Moe moe moe moe moe... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen, Hier ook weer te vroeg wakker voor mijn doen op Zondag. Maar vandaag niet zo erg. We hebben een familie uitje, dus lekker rustig aan en niet zo haasten nu. Lekker kopje koffie en dan mijn bloemen water geven. Gisteren vergeten. Of, de zon is behoorlijk dus ze moeten wachten tot vanavond anders verbranden ze misschien wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Pas je op Fleur. Hart op hol klinkt nou niet echt fijn Ik zit te bedenken wat we gaan doen vandaag. Niet al te wild in elk geval, gisteren druk genoeg geweest. Even in de tuin aan de slag en misschien even de auto wassen. Lekker kliederen met water. En boodschappen, maar daarvoor moet ik eerst verzinnen wat we gaan eten de komende dagen. Inspiratie is nul. Heb een gezellig dagje Senna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen allemaal Ik lig al ruim een uur te staren naar een spin op het bebang. Weet nog niet wat ik doe, of de stofzuiger pakken of een glas met een kaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Ik heb goed geslapen. Zet voor ik naar bed ga de airco op vriesstand en dan wordt het lekker koel en slaap ik toppie. Vandaag de schuur, in het bijzijn van een ventilator verder af maken, en zo komen we langzaam aan klaar, behalve de zolder maar ja die heeft geen ogen hé? 1 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 4 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Ik lig al ruim een uur te staren naar een spin op het bebang. Weet nog niet wat ik doe, of de stofzuiger pakken of een glas met een kaart. Eerst een glas en daarna de stofzuiger Rosa? Kan ook hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Heeft de schuur wel ogen? Dagpact Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Heb het glas gepakt Bolletje, spinnetje is buiten Stofzuigen doe ik later wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Rosa Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen allemaal, 22 minuten geleden zei Antoinnette: Dagpact Rosa Antoinnette Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 De spin is u eeuwig dankbaar Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Zojuist zei Nietmeer: Dagpact Rosa Antoinnette Nietmeer Vergeet mezelf erbij te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen. Dagpact: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Dagpact Rosa Antoinnette Nietmeer Kohtje (vergat 'de rest' erbij te zetten...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen ondanks de warmte. Voor mijn doen zelfs uitgeslapen... En een heerlijk rustige dag in het vooruitzicht waarin niks moet... Bakje dan maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Dagpact Rosa Antoinnette Nietmeer Kohtje IJsvogel Goedemorgen. Vandaag werken. Op tijd opstaan is de laatste tijd onmogelijk voor mij. Nu om 12 uur beginnen, dat lukt Wel, maar om half 8 Ik kan bijna mijn bed niet uitkomen als ik de wekker al hoor. Toen ik nog flink dronk denderde ik wel door, kegel kater en al. Nu lukt me dat nauwelijks. Om even aan te haken op de slaapproblemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Goedemorgen Dagpact Rosa Antoinnette Nietmeer Kohtje IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Je vergeet volgens mij iets toe te voegen @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Inderdaad bedankt @NickyLJ80 Goedemorgen Dagpact Rosa Antoinnette Nietmeer Kohtje IJsvogel Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden