Spring naar bijdragen

Zondag 1 juli


Aanbevolen berichten

Eergisteren naar de dermatoloog geweest voor t vlekje op mijn neus, dat btw ineens weg was, en t was niets. Eén vlekje op de rug moest ik in t oog houden. Zo zie je...ben ik weer een duizend keer gestorven voor niets :D

Nu nog es een keertje bloedonderzoek en een algemeen hartonderzoek zoals t een echte hypogonder beaamt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roken ook..niet dat ik rook maar zit nog altijd aan de tabletjes. 

Soit, een vogel is geen kat.

Voor ik me klaarmaak voor de fitness wil ik toch nog effe heel duidelijk zeggen dat ik bijzonder moe ben. Moe moe moe moe moe...

Laters :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Hier ook weer te vroeg wakker voor mijn doen op Zondag. Maar vandaag niet zo erg. We hebben een familie uitje, dus lekker rustig aan en niet zo haasten nu. Lekker kopje koffie en dan mijn bloemen water geven. Gisteren vergeten. Of, de zon is behoorlijk dus ze moeten wachten tot vanavond anders verbranden ze misschien wel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas je op Fleur. Hart op hol klinkt nou niet echt fijn:( 

Ik zit te bedenken wat we gaan doen vandaag. Niet al te wild in elk geval, gisteren druk genoeg geweest. Even in de tuin aan de slag en misschien even de auto wassen. Lekker kliederen met water. En boodschappen, maar daarvoor moet ik eerst verzinnen wat we gaan eten de komende dagen. Inspiratie is nul.

Heb een gezellig dagje Senna!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Ik heb goed geslapen. Zet voor ik naar bed ga de airco op vriesstand en dan wordt het lekker koel en slaap ik toppie.

Vandaag de schuur, in het bijzijn van een ventilator verder af maken, en zo komen we langzaam aan klaar, behalve de zolder maar ja die heeft geen ogen hé?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei rosa45:

Goedemorgen allemaal:sun:

Ik lig al ruim een uur te staren naar een spin op het bebang. Weet nog niet wat ik doe, of de stofzuiger pakken of een glas met een kaart. 

Eerst een glas en daarna de stofzuiger Rosa? Kan ook hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact 

Rosa

Antoinnette

Nietmeer

Kohtje

IJsvogel

Goedemorgen. Vandaag werken. Op tijd opstaan is de laatste tijd onmogelijk voor mij. Nu om 12 uur beginnen, dat lukt Wel, maar om half 8:( Ik kan bijna mijn bed niet uitkomen als ik de wekker al hoor. Toen ik nog flink dronk denderde ik wel door, kegel kater en al. Nu lukt me dat nauwelijks. Om even aan te haken op de slaapproblemen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...