Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Hier ook een gulle zon al. 
Vanmorgen en eind van de middag een paar verplichtingen.. maar voor de rest vandaag heerlijk vrij. 
En rustig aan want het wordt warm denk ik. 
Genieten.... 
Maar eerst een bakje
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Leeg weekend voor de boeg. Maar ik moet echt aan de slag in huis. Als dat andere huis door gaat, moet dit de verkoop in en dat betekent grondig opruimen en schoon maken. En dat is nou echt een leuke klus met dit weer:blush:

Eerst nog maar een kop koffie dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee geen uitsluitsel helaas. Makelaar is wel akkoord, nu de eigenaar nog. Duimen dus, maar ik houd alvast rekening met een nee. Ik voldoe niet aan de inkomenseis met enkel inkomen uit arbeid. Totale maandelijkse inkomsten liggen 700 euro boven de inkomenseis, maar het moet eigenlijk inkomen uit arbeid zijn. Twijfelgeval dus.

En ja...huis verkoopklaar maken wordt nog een hele uitdaging. Kan dus maar beter beginnen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Heerlijk weer maar ondanks de rolluiken te vroeg wakker gezien ik van uitslapen hou, en het ook wel nodig heb na een week om 5:00 opstaan. Vorige week nog gemeld dat ik een uitglijder had, van twee glazen wijn in het weekend. Daar ben ik weer overheen en sta weer een week droog. Verder lees ik vooral mee mocht het weer lastig zijn. 

Mooie dag iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Dacht vanochtend uit te slapen, ging die rot wekker toch nog af
Nou ja, kan toch niet goed uitslapen

Vandaag 1 uurtje werken, vanmiddag kleindochter jarig,later op de middag naar vriend, alweer eters zijn

Ook gezellig

Vrij rustig dagje dus

Kan ik eindelijk eens wat aan mijn huis doen, want daar komt ook niet veel van de laatste tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Succes met t huis @NickyLJ80. Vannacht laat in slaap vanwege lawaai van drie jongens die boven me wonen. Ze spelen vaak op de playstation en dan brullen ze keihard, nog harder naarmate er meer bier bij komt. Durf er niks van te zeggen omdat mn kinderen ook weleens schreeuwen. Toch vroeg en fit wakker, wat is dat toch fijn zonder kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Bor:

Ik snap niet zo goed wat 'te vroeg' wakker worden betekent en ik snap ook niet wat zo knap is aan sochtends 5 uur opstaan voor je werk betekent. 

Maar goedemorgen. 

Ik hou nu eenmaal van slapen en 5:00 van ma tot vrij is mij echt aan de vroege kant. Wilde graag uitslapen vandaag, maar dat lukte echt niet door de warmte. In het weekend kan ik gerust een flinke ronde mutsen, 10 uur zowat is voor mij echt uitslapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...