Lars Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen allemaal. De zon schijnt geniet er van vandaag Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Lars Dagpact Lars Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen @Antoinnette ga je vandaag zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Geen idee Lars, ik was te vroeg wakker dus ga zo eerst nog weer uurtje slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen frummers. Hier ook een gulle zon al. Vanmorgen en eind van de middag een paar verplichtingen.. maar voor de rest vandaag heerlijk vrij. En rustig aan want het wordt warm denk ik. Genieten.... Maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen @Yvonne lekker koffie. Hier zo douchen en dan straks aan de slag beesten schoon hok geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goeie morgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Leeg weekend voor de boeg. Maar ik moet echt aan de slag in huis. Als dat andere huis door gaat, moet dit de verkoop in en dat betekent grondig opruimen en schoon maken. En dat is nou echt een leuke klus met dit weer Eerst nog maar een kop koffie dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Mooi Lars, hebben de beestjes straks ook weer een schoon fris hok. Goedemorgen Bol. Ik moet er vandoor luitjes. maak er een mooie dag van, hij verdient het.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Nicky, je hebt er dus nog geen uitsluitsel over gekregen... En jaaaaa.... de verkoop van een huis brengt heel heel veel werk met zich mee, begin alvast maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Nu echt er vnadoor lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Nee geen uitsluitsel helaas. Makelaar is wel akkoord, nu de eigenaar nog. Duimen dus, maar ik houd alvast rekening met een nee. Ik voldoe niet aan de inkomenseis met enkel inkomen uit arbeid. Totale maandelijkse inkomsten liggen 700 euro boven de inkomenseis, maar het moet eigenlijk inkomen uit arbeid zijn. Twijfelgeval dus. En ja...huis verkoopklaar maken wordt nog een hele uitdaging. Kan dus maar beter beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Heerlijk weer maar ondanks de rolluiken te vroeg wakker gezien ik van uitslapen hou, en het ook wel nodig heb na een week om 5:00 opstaan. Vorige week nog gemeld dat ik een uitglijder had, van twee glazen wijn in het weekend. Daar ben ik weer overheen en sta weer een week droog. Verder lees ik vooral mee mocht het weer lastig zijn. Mooie dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 54 minuten geleden zei Antoinnette: Goedemorgen Lars Dagpact Lars Antoinnette Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen allemaal Dacht vanochtend uit te slapen, ging die rot wekker toch nog af Nou ja, kan toch niet goed uitslapen Vandaag 1 uurtje werken, vanmiddag kleindochter jarig,later op de middag naar vriend, alweer eters zijn Ook gezellig Vrij rustig dagje dus Kan ik eindelijk eens wat aan mijn huis doen, want daar komt ook niet veel van de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 5 uur opstaan Senna... Pfff, petje af hoor Vind half zeven, zeven uur al vroeg Goed van je, alweer een week droog Dit weekeinde gaat je vast ook lukken Doe ik met je mee, oke ? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 goedemorgen. Dagpact Lars Antoinnette Rapilos Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Succes met t huis @NickyLJ80. Vannacht laat in slaap vanwege lawaai van drie jongens die boven me wonen. Ze spelen vaak op de playstation en dan brullen ze keihard, nog harder naarmate er meer bier bij komt. Durf er niks van te zeggen omdat mn kinderen ook weleens schreeuwen. Toch vroeg en fit wakker, wat is dat toch fijn zonder kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen allemaal, Dagpact Lars Antoinnette Rapilos Kohtje Nietmeer fije dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 34 minuten geleden zei Bor: Ik snap niet zo goed wat 'te vroeg' wakker worden betekent en ik snap ook niet wat zo knap is aan sochtends 5 uur opstaan voor je werk betekent. Maar goedemorgen. Ik hou nu eenmaal van slapen en 5:00 van ma tot vrij is mij echt aan de vroege kant. Wilde graag uitslapen vandaag, maar dat lukte echt niet door de warmte. In het weekend kan ik gerust een flinke ronde mutsen, 10 uur zowat is voor mij echt uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Goedemorgen Heel langzaam opstarten ik voel me super moe. Niet veel doen vandaag ik kan het gewoon niet. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden