Spring naar bijdragen

Vandaag neem ik de 1ste niet!


Roosje01

Aanbevolen berichten

Welkom terug dan Roosje! Ja.. De worsteling. Het leven blijft 'helaas' gewoon leven. Ik bedoel daarmee: het leven zonder is Niet makkelijker dan Met alcohol. We moeten leren weer om te gaan met echte gevoelens. Nou dat suks gewoon vaak, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het positieve overwint. Getver ik klink als een heilige nu. 

Ik zelf ben na 4 jaar weer terug op het forum. In die 4 jaar ben ik wel 1000x weer gestopt en begonnen. Je kent 't wel! Nu vastberaden een jaar niet te drinken, en dan maar hopen ik daarna er weer een jaar aan vast plak. You Go Girl! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@knakker dank je wel. Goed om hier weer te zijn en veel verhalen/herkenning te lezen. Ik heb de Basis training gedaan. Lang weekend. Week Frankrijk heb ik ook zeer positieve verhalen over gehoord. Misschien vlgnd jaar voor nog meer verdieping. Basis training is fijn. Ook weer veel herkenning en Petra is echt een mooi mens en ervaringsdeskundige! Voor mij een must! 

Gaat nu goed. Voel me relaxt, geen cravings. Zit heerlijk op terrasjes met mijn 0.0. Geen verlangen naar de roes. Fijn zo. En jij? Ook weer stevig in het zadel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Knakker,  kan er niets aan doen, maar ben visueel ingesteld en moet nu echt vreselijk lachen, terwijl de werkelijkheid soms alles behalve grappig is. Soms moet je echt heel diep vallen om weer vooruit te gaan. Ook al is het ondersteboven, handen aan de manen,  toch maar gaan! Kom op ezel! Ik draaf achter je aan en raap je wel op als de tocht te zwaar wordt!

bewerkt door Roosje01
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel! Ja, met vertrouwen verder gaan. Wat ik erg fijn is dat die vreselijke vermoeidheid  er nu niet is. Recent 3 maanden niet gedronken, dus ik vermoed dat mijn lijf voor een groot gedeelte al gereset/ontgift is. Voel me nu lichter, blijer en meer ontspannen. 

bewerkt door Roosje01
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...