Lonster Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Hoi Roos, welkom terug. Goed idee om die training te gaan volgen. En dat je ondanks de tegenslag toch weer blij bent. Lekker doorgaan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maartje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Welkom terug dan Roosje! Ja.. De worsteling. Het leven blijft 'helaas' gewoon leven. Ik bedoel daarmee: het leven zonder is Niet makkelijker dan Met alcohol. We moeten leren weer om te gaan met echte gevoelens. Nou dat suks gewoon vaak, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het positieve overwint. Getver ik klink als een heilige nu. Ik zelf ben na 4 jaar weer terug op het forum. In die 4 jaar ben ik wel 1000x weer gestopt en begonnen. Je kent 't wel! Nu vastberaden een jaar niet te drinken, en dan maar hopen ik daarna er weer een jaar aan vast plak. You Go Girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 21 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 @LonsterDank je wel! Ja, hulp zoeken/training volgen is prettig en zeer zinvol. Anders ben je zo ah worstelen. Veel herkenning met medecursisten. Net als hIer, maar dan in real life! @maartje Haha, je klinkt echt niet als een heilige hoor. Het is zoals het is. En of ik dat ken! Top, je vastberadenheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 @knakker dank je wel. Goed om hier weer te zijn en veel verhalen/herkenning te lezen. Ik heb de Basis training gedaan. Lang weekend. Week Frankrijk heb ik ook zeer positieve verhalen over gehoord. Misschien vlgnd jaar voor nog meer verdieping. Basis training is fijn. Ook weer veel herkenning en Petra is echt een mooi mens en ervaringsdeskundige! Voor mij een must! Gaat nu goed. Voel me relaxt, geen cravings. Zit heerlijk op terrasjes met mijn 0.0. Geen verlangen naar de roes. Fijn zo. En jij? Ook weer stevig in het zadel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 (bewerkt) @Knakker, kan er niets aan doen, maar ben visueel ingesteld en moet nu echt vreselijk lachen, terwijl de werkelijkheid soms alles behalve grappig is. Soms moet je echt heel diep vallen om weer vooruit te gaan. Ook al is het ondersteboven, handen aan de manen, toch maar gaan! Kom op ezel! Ik draaf achter je aan en raap je wel op als de tocht te zwaar wordt! 22 september 2019 bewerkt door Roosje01 Spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Nu zie ik een ezel ondersteboven aan een paard vastgeklampt. Ik ben een beelddenker ja. Maar wat een gezicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 25 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Heel lang niet meer gedaan, maar ik denk dat ik het wel kan! @Bob, wil je me op t jaarpact zetten. Geen druppel vanaf 14-09-2019. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Ga ik doen, @Roosje01, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 25 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Dank je wel @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Een dappere zet @Roosje01. Hou vol, hou vol. Je bent heel goed bezig, positief zeg! Veel succes. Je gaat het gewoon halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 25 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 @Myle Dank je wel.Voel me goed en relaxt. Las mijn draadje terug en het viel mij op dat ik telkens naar de fles greep als ik me onrustig voelde. Gewoon niet meer doen. Onrust rustig uitzitten en kurk op de fles. Vrij recent 3 maanden aangetikt, dus nu een commitment van een jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 welkom op het jaarpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 26 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) Dank jullie wel! Ja, met vertrouwen verder gaan. Wat ik erg fijn is dat die vreselijke vermoeidheid er nu niet is. Recent 3 maanden niet gedronken, dus ik vermoed dat mijn lijf voor een groot gedeelte al gereset/ontgift is. Voel me nu lichter, blijer en meer ontspannen. 26 september 2019 bewerkt door Roosje01 Spelfout Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 Lichter, blijer meer ontspannen. Dat is niet niets! lekker hè? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 26 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 @Lika, het is echt fijn om me zo te voelen! Lonster, Lika en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 Fijn om te horen. Doorzetten ook. Maar als ik je zo lees ben je een echte doorzetter. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maartje Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 You Go Girl. Jaarpact! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden