Lars Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goedemorgen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goedemorgen Lars is las het stukje op de draad van gisteren. Moeilijk zeg, het zit je niet mee zo Maar echt iets zinnigs heb ik niet te zeggen ben ik bang, dus ik houd het bij 'sterkte' en een Plannen vandaag? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goedemorgen, Dagpact: Lars Nietmeer succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Ik ga dit weekend naar mijn jongste dochter toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goedemorgen frummers. Regen, regen en nog meer regen .... en ik geniet er van Binnen is het lekker droog en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 heb nog niet terug gelezen Lars, zal ik zo doen, maar fijn dat je naar dochterlief gaat. Ga je vandaag al of morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Vandaag en zondag terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Dan wens ik jou heel fijne dagen. En heb inmiddels jouw relaas van gisteren gelezen. En ik sluit me ook bij Kohtje aan: hoe moeilijk het ook zal zijn: ga houden van jezelf en probeer te accepteren en jezelf te waarderen. Je bent meer dan een 'achteruitgaand persoon', veel meer Lars. Maar nogmaals, dat is hartstikke moeilijk als het jouw eigen persoontje betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Ik weet het @Yvonne had net ook een stukje op mijn eigen draad geschreven er over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Ik heb inmiddels jouw eigen draadje gelezen Lars. Dat zijn wijze woorden van je. En ik heb zomaar het gevoel dat het je gaat lukken ze in praktijk te brengen. En dit weekend zal als ik het zo lees gewoon een heel fijn en waardevol weekend worden. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Lekker met de kop in de wind dit weekend Lars, hoop dat je even lekker kunt genieten! Aan de wind zal het niet liggen...het waait hier behoorlijk zeg Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Fijne dagen Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Moghu allemaal, Waar ligt het aan Lars of en wanneer je een schootmobiel kan krijgen? Gisteren een heerlijke dag gehad in de dierentuin. Zo mooi en gezellig. Vandaag weer naar de andere dagbesteding. Zo blijven we aan de gang en das gezond voor de Bollle Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Naar aanleiding van de opmerking van @Mereltje over het feit dat zij niet aan het rijtje van het dagpact was toegevoegd zou ik willen vragen om de titel van het dagdraadje te beperken tot alleen de datum. @Nietmeer heeft de dagdraad gisteren met de beste bedoelingen van de wereld 'dagpact 21 juni' genoemd, maar voor mensen die hier nog niet zo lang rondwaren kan dat verwarrend werken. Het kan de indruk wekken dat je door op de draad te schrijven automatisch deelneemt aan het dagpact. Nee dus, wil je deelnemen dan kopieer je het rijtje met deelnemers van die dag en plaats je zelf je naam onderaan. Ook schrijven op de dagdraad veel mensen die om welke reden dan ook niet deel willen nemen aan het pact. Dus graag als titel de dag van de week en en datum gebruiken, dan kan iedereen de draad van die betreffende dag heel makkelijk vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goedemorgen Bol, klinkt goed. Ik heb het gevoel dat het weer bij jullie gisteren ietsjes beter was dan hier in het noorden... mag ook wel weer eens een keertje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 @bolletje zo ver is het nog niet eerst misschien eens met rollator proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 (bewerkt) Nou we zaten in Amersfoort dierentuin Von. Het was wel koud maar we hebben gelukkig niet hoeven schuilen. Oké Lars. 22 juni 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goedemorgen. Ik heb kennelijk de hele avond en nacht ingelogd gestaan. Ik had hier een internet, televisie, wifi, en telefoonstoring van mijn provider. Maar alles doet het weer. Fijn weekend bij je dochter, @Lars. Lekker even wat afleiding is vast fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Oké Yvonne, ik zal me voortaan alleen tot de datum beperken. Ik had er helemaal niet over nagedacht. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 goedemorgen Dagpact : Lars Nietmeer Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 (bewerkt) Dagpact: Lars Nietmeer Kohtje Lente 22 juni 2018 bewerkt door Gast Kohtje en ik postten tegelijk, dus mikte ik je er per ongeluk af. Hersteld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Goedemorgen @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Jullie ook een goedemorgen Rosee, Lente, Kohtje en Nietmeer... Lente, volgens mij verdwijn je uit de lijst van ingelogden als je meer dan een kwartier niet reageert.. .en raak je automatisch weer ingelogd als je vervolgens tot actie overgaat (tenminste als je hebt aangegeven ingelogd te willen blijven) Heerlijk Bol, kou kun je je op kleden, regen blijft een spelbreker bij zulke dingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2018 Dagpact Lars Nietmeer Kohtje Lente Antoinnette Goedemorgen lieve mensen. Heel veel plezier Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden