Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Dan wens ik jou heel fijne dagen. 
En heb inmiddels jouw relaas van gisteren gelezen. 
En ik sluit me ook bij Kohtje aan: hoe moeilijk het ook zal zijn: ga houden van jezelf en probeer te accepteren en jezelf te waarderen. 
Je bent meer dan een 'achteruitgaand persoon', veel meer Lars. 
Maar nogmaals, dat is hartstikke moeilijk als het jouw eigen persoontje betreft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels jouw eigen draadje gelezen Lars. Dat zijn wijze woorden van je. 
En ik heb zomaar het gevoel dat het je gaat lukken ze in praktijk te brengen. 
En dit weekend zal als ik het zo lees gewoon een heel fijn en waardevol weekend worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van de opmerking van @Mereltje over het feit dat zij niet aan het rijtje van het dagpact was toegevoegd zou ik willen vragen om de titel van het dagdraadje te beperken tot alleen de datum. 
@Nietmeer heeft de dagdraad gisteren met de beste bedoelingen van de wereld 'dagpact 21 juni'  genoemd, maar voor mensen die hier nog niet zo lang rondwaren kan dat verwarrend werken. Het kan de indruk wekken dat je door op de draad te schrijven automatisch deelneemt aan het dagpact. Nee dus, wil je deelnemen dan kopieer je het rijtje met deelnemers van die dag en  plaats je zelf je naam onderaan.
Ook schrijven op de dagdraad veel mensen die om welke reden dan ook niet deel willen nemen aan het pact. 
Dus graag als titel de dag van de week en en datum gebruiken, dan kan iedereen de draad van die betreffende dag heel makkelijk vinden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb kennelijk de hele avond en nacht ingelogd gestaan:blush:. Ik had hier een internet, televisie, wifi, en telefoonstoring van mijn provider. Maar alles doet het weer. 

Fijn weekend bij je dochter, @Lars. Lekker even wat afleiding is vast fijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dagpact:

Lars

Nietmeer

Kohtje

Lente

 
bewerkt door Gast
Kohtje en ik postten tegelijk, dus mikte ik je er per ongeluk af. Hersteld!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie ook een goedemorgen Rosee, Lente, Kohtje en Nietmeer... 
Lente, volgens mij verdwijn je uit de lijst van ingelogden als je meer dan een kwartier niet reageert.. .en raak je 
automatisch weer ingelogd als je vervolgens tot actie overgaat (tenminste als je hebt aangegeven ingelogd te willen blijven) 
Heerlijk Bol, kou kun je je op kleden, regen blijft een spelbreker bij zulke dingen... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...