Spring naar bijdragen

dagpact. 21juni


Nietmeer

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei spirit:

Dagpact

Nietmeer

Lars

Antoinnette

Kohtje

Francoice

Rapilos

Spirit

 

Lars, sterkte en goed dat je ermee naar de dokter gaat. Hoofdpijn is waardeloos en word je chagrijnig van.

Afgelopen dagen ook een beetje last gehad van hoofdpijn, maar dat is meer spanningshoofdpijn. Spieren zijn te gespannen

Het onbestemde gevoel is wat minder, maar nog niet over. 

Nergens zin in en moet me overal naartoe slepen, maar ach, dat gaat vast ook wel weer over.

Wel geschrokken, dat ik de afgelopen dagen gedachten aan drank had, nouja, niet zo zeer geschrokken, het is een oude gewoonte om, als ik me zo voel, 

het even flink weg te drinken. 

De gedachten hoe ik me de volgende dag voel en de dagen daarop weer nodig heb om bij te komen, weerhouden mij ervan, om mijn gedachten in de praktijk te brengen.

En ach, zo modderen we maar gewoon verder hé ;)

Best lekker weer vandaag. Lekker uitwaaien, goed voor de hoofdpijn en muizenissen :sun: 

Ook jij had n voorspellende gave door mij niet te noemen in de dagpact... Hoe ging jouw dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Lars.

1 uur geleden zei Lars:

.... Ik moet stoppen met ontkenning stoppen met vechten om maar niets te laten blijken....

Dat komt neer op accepteren dat je bent zoals je bent en dat de situatie is zoals die is.
Dat dat moeilijk is snap ik, ook al denk je dat ik er niets van snap. Toch kun je het jezelf en ook je naasten makkelijker maken
door je neer te leggen bij de situatie. Wat absoluut niet hetzelfde is als opgeven. 
Je hebt een hele kring mensen om je heen die van jouw situatie op de hoogte is. Die bovendien van je houdt zoals je bent.
Het lijkt of jijzelf de enige bent die niet van jou houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei kruidenthee67:

En ik ga naar een feestje..ook leuk! En in plaats van een fles wijn neem ik een fles goeie olijfolie mee. 

Kijk maar uit dat is behoorlijk laxerend....., als die opgaat heb je er morgen ook nog plezier van:(

Ik ben ook blij want ik ga gestaag door met niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lars:

Wat een dag huisarts vertrouwde het niet door gestuurd naar neurloog maar omdat je door gestuurd word kom je op spoed terecht. Allerlei onderzoeken testen bloed prikken. Conclusie ik ga gewoon achter uit heel gewoon. Heb last van stemming wisseling de vraag is of emdr nu wel zo goed is maar dat is voer voor psycholoog. Hoofdpijn waarschijnlijk van spanning mag wel pijnstiller hebben. Ik moet stoppen met ontkenning stoppen met vechten om maar niets te laten blijken. Vind het moeilijk heb het moeilijk als het zo door gaat dan weet ik niet meer hoe lang ik nog wil 

Het spijt me zo voor je dat de bloedonderzoeken verdere achteruitgang uitwezen. Kohtje zijn  post dat het goed is om te leren accepteren  (hoewel ik dat natuurlijk ook voor je wens) lijkt me moeilijk omdat je je steeds moet instellen op een nieuwe ( verslechterde) situatie. 

Ik wens je moed, kracht en kalmte en schaar me onder de mensen om je heen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars, blij dat het niets accuuts is, maar het is natuurlijk heel moeilijk voor je. Gekke is dat wij je nooit zien of meemaken. Dus het blijft moeilijk voor te stellen. :heart:

@Reacher, was je op vakantie? Ben je bruin?

ik mag een opleiding gaan doen. Leuk!!! Ga ik pas in september na de vakantie serieus werk van maken. Dat is vroeg genoeg. Ik ben op het moment heel happy. Gek genoeg zijn de omstandigheden de laatste drie maanden nauwelijks veranderd, alleen ik. Kan morgen ook weer anders zijn, maar ik wist niet dat ik zo’n positieve kant in me had. Nu nog een beetje met geld leren omgaan.....

Vandaag sprak ik met een collega over drinken. Ik realiseerde me dat het niet eens zozeer de hoeveelheid was als wel de reden (verdoving) van inname. Thuiskomen, naar de koelkast en wegstoppen. Tja, en dat werd uiteindelijk wel veel te veel. 

Beter niet meer. Zelfs als het niet de hoeveelheid is, dan is de verdoving zoeken te verleidelijk om weer gewoon te worden. Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...