Lars Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen vandaag kan de korte broek weer aan denk ik Dagpact: Lars 6 juni 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemorgen Lars en alle andere frummers. Eerst maar een bakje... en dan zien we wel wat voor weer het gaat worden. Ben bang dat het inderdaad weer warm gaat worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemorgen @Yvonne lekker eerst een bakje koffie en dan zo douchen als ik aan de beurt ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Ja, lekker Lars. Klopt het dat je weer wat beter in je vel zit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Ja ik voel me best goed. Soms moet je een drempel over klinkt het als een slecht oplossing wil je niet maar als het dan moet en na een paar dagen het went en dan zie je dat hoe vervelend ook het ook wel weer een oplossing is. Dat is gewoon het probleem steeds maar weer wat inleveren en dan verzet ik mij enorm maar uiteindelijk valt het toch mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemorgen kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemorgen allen. Mediteren en douchen en hup! Aan de slag. fijn je weer zo te horen Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Mogguuhh , meld me maar weer eens Dagpact : Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemorgen Kruidje, Lika en Marq. Ja Lars, kan me best indenken dat je je verzet tegen telkens een stapje meer terug. Maar het helpt je nik, integendeel, maar het is een heel natuurlijke reactie. Knap dat je toch telkens weer naar de positieve dingen kunt gaan kijken... top man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Moghu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 zo dadelijk om 9uur afspraak bij de jellinek en de DBC loopt af en kom in een ander traject of stoppen , op zich wel jammer want heb een goede behandelaar met een goede klik en dan is het afwachten wie je dan weer treft en of het klikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 16 minuten geleden zei MarQ: Mogguuhh , meld me maar weer eens Dagpact : Lars MarQ Francoise Goedemorgen allen . Voelen , niet verdoven . Acceptatie, wijsheid, moed Vandaag drink ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 goedemorgen Dagpact : Lars MarQ Francoise Kohtje Vandaag de eerste niet, de laatste niet, de hele bups daar tussen in óók niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 13 minuten geleden zei Lente: Dagpact : Lars MarQ Francoise Kohtje lente Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemorgen allemaal Alleen vanmiddag een werk adresje Lente, Ik hoop voor je dat het vandaag wat beter met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemorgen @Lente hoop dat je je wat beter voelt. Fijne droge dag allemaal. Ik heb zin in deze dag en heb besloten me eens nergens druk om te maken en er een mooie dag van te maken, wat er ook gebeurt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen allen! Koffie✓ Boterham✓ Kleren aan✓ Kat eten geven✓ Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde en hop naar mijn werk! Vandaag dag 173, al bijna een half jaar. Blij mee. Fijne dag iedereen! 5 juni 2018 bewerkt door Amethist Niet de kat opeten, maar eten geven :) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 De koene Ridder meldt zich aan voor een dag zonder het monster: Dagpact : Lars MarQ Francoise Kohtje lente Rapilos Ridder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Indrukwekkend Amethist, petje af hoor. Een hele prestatie. Chapeau, keep up the good work Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemiddag! Hmmm wat zal ik eens gaan doen... luieren? In mijn hangstoel bungelen? Niets doen? Relaxen? Chillen? In de verte staren? ik krijg er haast keuzestress van. Niet drinken in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goedemiddag, mijn korte broek blijft vandaag in de kast. Je hoeft niet te kiezen Reacher, je kunt dat allemaal tegelijk, multitasking:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Zo dadelijk met de hond naar de dierenarts . Misschien een teek , maar we krijgen m er zelf niet uit . Zit in haar oksel . Kan ook wratje zijn . Ze wordt al 11 tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Pfff het gaat hier vooralsnog niet erg goed . Alweer een tegenvaller en hoppa daar is de craving die op de loer lag om toe te slaan . Niet aan toe geven. &/$@/^^£€ Ff potje janken. Heb het gevoel dat hier op het moment ook niermand is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 38 minuten geleden zei Bor: Jawel, ik ben er @Francoise. Misschien even wat lekkers, of een ijsje of een flink glas water? Ben je er nog? Pfff wat vervelend dat je hier niet simpeler kan zien wie er ingelogd is. Ben er meid , sorry . Muziektherapeute kwam binnen . Ff gejankt en zit nu aan de koffie met een stuk pure chocolade . Wil vanaaf nog gaan boksen en morgen word tattoo afgemaakt dus kan me een kater sowieso niet veroorloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden