Spring naar bijdragen

vrijdag 1 juni


Yana

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Ochtend begonnen met ruzie omdat mn jongste zoon de wc deur opendeed en niet doorhad dat mn oudste erop zat. Geschreeuw en gescheld. Oudste zoon is sinds paar dagen weer in pubermodus en niet te harden. Zo n hekel aan ruzie in huis. Maar nu lekker douchen en aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zei dat ook alweer, dat je ook altijd nieuwe schoenen moest kopen als je kleren ging kopen?

Nou, Lars... een paar mooie bij je onderbroeken passende schoenen zijn nooit weg... of zullen daar dan sokken mee bedoeld worden. Soort onderschoenen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha.... sorrty Lalrs, schiet hier hardop in de lach bij het beeld van sokken in sandalen..... 

Goedemorgen dus. 
Heerlijk geslapen, gisteren een buitje gehad hier en dat heeft toch wel wat frissigheid gebracht. 
Heb dus ook echt lang kunnen slapen. 
Nu lekker alles open, zelf fris en fruitig uit de douche en nu eerst lekker een bakje... 
1122248.jpg  Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang het geen witte sokken in sandalen zijn... maar ook dát is ooit door iemand bedacht dat dat niet kan.
De terreur van het 'niet kunnen' heeft me dusdanig parten gespeeld in het verleden dat ik er nu compleet de **dinges** aan heb.
Ik kan ook niet maar ik besta. Lekker puh...:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind trouwens voeten sinds de kunstacademie maar rare en lelijke dingen.. komt door het modeltekenen. Een mens is een mooi en ingewikkeld ding
om te tekenen, maar voeten zijn maar rare 'dingetjes'.. kan er geen ander woord voor bedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Yana:

 hardroze sandalen met bv. lichtroze sokjes, :P

Nou Lars.... wat let je ;)
(Trouwens Yana, het lijkt me ook best hartstikke lief staan hoor ) 

En ja, ik vind voeten ook niet mooi, met name mijn eigen voeten niet, 
maar daar zal ik maar niet verder over uitweiden... 

Lente wat naar nu weer, toch teveel hooi op je vork genomen? 
Wat voor haak pakket was het trouwens dat je van de week kreeg? 
Ben zelf ook gek op haken.... 

En nu ... zoef... weg, want ik ben alweer veel te laat zie ik... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente, depressiviteit of lamlendigheid? Warmte en pijn zijn nou ook geen combinatie om vrolijk van te worden.
Werkt de pijnmedicatie niet (meer) naar behoren?

En dat uitgerekend op dag 87.. :rose:

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker off topic :P

Liefst loop ik de hele dag op blote voeten...en anders zie je me op mijn 100 jaar oude, compleet versleten mephisto slippers...ook in de winter, mét sokken. ik begin de teenslippertjes te waarderen...maar een man met tennissokken in sandalen....neuh...niet sexy:blush: Vrouwen ook niet trouwens haha! Schoenen...aargh...het compromis tussen comfort en mooi...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Mijn schoonvader had laatst geitenwollensokken in sandalen.

Toen ik daar wat van zei, zei hij Ja maar anders krijg ik zweetvoeten.

Huh? Nou ja, laat maar, de beste man is 86.

Als ie nou ook nog een lange baard laat groeien en een kruidentuintje onderhoudt en op een ouderwetse bakfiets rond gaat rijden, vegetariër wordt (of al is),
's avonds olielampjes en kaarsjes als verlichting heeft en een houtkacheltje voor de winterdag, dan kan 't weer wél... :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...