Spring naar bijdragen

Woensdag 30 mei 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Lars en Gypsy ook vroeg uit de veren?

Bij mij speelt de jetlag nog...hoop ik....vroeg wakker...vroeg op staan is op zich geen straf. Nu is het buiten heerlijk...fris, fluitende vogels...ik ga maar eens een bak koffie drinken buiten op het bankje..voordat de rest beneden komt....vandaag een werkdag buitenshuis.

 

Goeie dag allemaal

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ze" zeggen dat er hier in het oosten van de stad een windhoos was en flink wat schade, gisteren.
Niets van gemerkt. Zelfs de regen was hier (centrum) niet heel bijzonder veel of hard...
Wel even lekker een beetje koelte. Voor zolang het duurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Beste Debber

Als je je voorneemt (beloofd), vandaag niet te drinken, kan je je zelf op het dagpact zetten

In de avond kan je je weer droog afmelden, als het gelukt is
Kan een goede stok achter de deur zijn
Ik heb je er al bij gezet
(als het niet goed is, hoor ik het wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een confrontatie met m'n duistere verleden op deze zomerse lentedag.
Ik ben zo zoetjesaan bezig met een grote opruiming in ons huis met het oog op een misschien toekomstige verhuizing naar een
wat kleiner huis (mét tuin...) en was vanmorgen begonnen in m'n atelier. Daar zit een klein badkamertje bij met een douche en wastafel.
Het 'hokje' is in gebruik als opslagruimte voor schilderijen en benodigdheden die ik niet zo vaak nodig heb. Nu zit er onder die
wastafel een soort van meubeltje met wat opbergruimte. De onderste vakjes hebben een losse bodem en die kwam ik nu weer tegen.
Ik denk dat dit het enige 'verstopplekje' is dat mijn vrouw niet ontdekt heeft want er lag een nog volle fles wodka... :wacko:
Zelf was ik 'm dus ook vergeten. Lag daar toch minstens al een hele dikke negeneneenhalf jaar...

Gatverdarrie, die lucht toen ik 'm in de wasbak daarboven leeggooide. Wodka bederft niet (zeggen ze) maar ik werd helemaal niet goed
van alleen al die lucht. Weer even zo'n momentje dat ik zeker weet dat ik niet meer hoef. Alleen de aanblik van die fles bezorgde me al
kokhalsneigingen...

Tot zover het nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kostelijk beeld roep je op met dit verhaal, Koh. Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik er hartelijk om moest lachen. Ik zag het voor me. Negen en een half jaar! Wow! Die was goed verstopt. En gelukkig kijk je er nu totaal anders tegenaan dan toen. Misschien kun je er nu zelf ook een beetje om lachen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik kan er wel om lachen, hoor. Maar vies was het wel.
Ik kijk nu trouwens wel in elke ruimte in huis met een soort van argusogen rond of ik niet nog meer van die ingenieuze verstopplekjes
'bedacht' had toen de nood daaraan nog hoog was. Tot nu toe nog geen resultaat. Ergens moet ik door die vergeten voorraad
denken aan eekhoorns... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo voor wie dit leest, sorry excuses dat ik niets liet weten hoe het ging etc. Ging niet goed. De trek was niet meer te doen, slap excuus weet het. Vecht er al meer dan 20 jaar tegen. Maar schaamde mij natuurlijk en kop in het zand stoppen, zeker zo recent na mijn crisis opname. Vandaag weer gesprek gehad in de Brijder met psychologe, een intake gesprek omdat ik was uitgeschreven omdat ik vorig jaar niet meer kwam opdagen. Had een hele goede klik met de psychologe en ben nog nooit zo open geweest tegen iemand. Ze gaan ook iets doen/aandacht hebben voor mijn relatie want daar zit toch ook echt wel een deel in waardoor ik doe zoals ik doe soms. 6 juni behandelplan en 13 juni verslavingsarts, echt heel snelle afspraken erg blij mee. Wil niet door die rot drank dood gaan en dat gaat wel gebeuren als ik zo blijf door gaan.

Hoop dat alles goed met jullie gaat!

En echt ik dacht eergister Jopie als chauffeur te hebben....maar ik durfde niks te zeggen na mijn avonddienst terug. Stom maar hoe zeg je zoiets, zo benieuwd of het ook echt zo was:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lente b en @harald lief dat jullie naar mij vroegen, msschien nog meer maar dit las ik terug.

En ik schrijf/typ het toch maar neer om het nooit meer te vergeten en ook omdat het zo erg is voor een volgende keer. In mijn binge van 4 dagen heb ik gezoend met mijn buurman, vader van 4 kinderen,  zwaar moslim. Hoe heb ik dat kunnen doen, echt te erg. Vader, getrouwd moslim en 10 jaar jonger dan ik. Te erg voor woorden maar godzij dank niet nog meer maar schaam mij kapot, zie hem en haar elke dag en ook die kinderen buiten. Hij blijft proberen en haalt van alles uit de kast maar nuchter wil ik het absoluut niet. Maak het mezelf ook niet gemakkelijk zo.

bewerkt door Smaragd
tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...