Lars Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goedemorgen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goedemorgen Weer vroeg zat de hitte is de slaapkamer nog niet uit. Hopelijk minder benauwd dan gisteren. Douchen, eten en naar mijn werk. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Fijne dag @Gypsy fijn dat het zo goed met je gaat Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Lars en Gypsy ook vroeg uit de veren? Bij mij speelt de jetlag nog...hoop ik....vroeg wakker...vroeg op staan is op zich geen straf. Nu is het buiten heerlijk...fris, fluitende vogels...ik ga maar eens een bak koffie drinken buiten op het bankje..voordat de rest beneden komt....vandaag een werkdag buitenshuis.  Goeie dag allemaal  Gypsy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goedemorgen @kruidenthee67 kon niet meer slapen. Vandaag naar dagbesteding psycholoog en aa. Vanaf volgende week psycholoog op donderdag gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Zo Lars, da's ook intensief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Krijg nu emdr en dat is best wel heftig vandaar dat ik de psycholoog graag op een andere dag wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goedemorgen mensen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Moghu kanjers, ik ben weg. Moet nog tanden poetsen, bed opmaken, aankleden, poepjes opruimen en ze komen me over 15 min. ophalen dus zoeeeeeeeeeeeeeeeef. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goedemorgen frummers, Eindelijk regen gehad, heerlijk. Nu hopen dat de boel echt wat afkoelt...        Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 goedemorgen  Dagpact: Lars Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 "Ze" zeggen dat er hier in het oosten van de stad een windhoos was en flink wat schade, gisteren. Niets van gemerkt. Zelfs de regen was hier (centrum) niet heel bijzonder veel of hard... Wel even lekker een beetje koelte. Voor zolang het duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goedemorgen, ik ben nog niet zolang actief op het forum. Hoe werkt dit dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 1 uur geleden zei Kohtje: goedemorgen  Dagpact: Lars Francoise Kohtje Rapilos Debber  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Beste Debber Als je je voorneemt (beloofd), vandaag niet te drinken, kan je je zelf op het dagpact zetten In de avond kan je je weer droog afmelden, als het gelukt is Kan een goede stok achter de deur zijn Ik heb je er al bij gezet (als het niet goed is, hoor ik het wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Dank je wel! Ik doe mee! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ann Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 39 minuten geleden zei rapilos: Dagpact: Lars Francoise Kohtje Rapilos Debber Ann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Een confrontatie met m'n duistere verleden op deze zomerse lentedag. Ik ben zo zoetjesaan bezig met een grote opruiming in ons huis met het oog op een misschien toekomstige verhuizing naar een wat kleiner huis (mét tuin...) en was vanmorgen begonnen in m'n atelier. Daar zit een klein badkamertje bij met een douche en wastafel. Het 'hokje' is in gebruik als opslagruimte voor schilderijen en benodigdheden die ik niet zo vaak nodig heb. Nu zit er onder die wastafel een soort van meubeltje met wat opbergruimte. De onderste vakjes hebben een losse bodem en die kwam ik nu weer tegen. Ik denk dat dit het enige 'verstopplekje' is dat mijn vrouw niet ontdekt heeft want er lag een nog volle fles wodka... Zelf was ik 'm dus ook vergeten. Lag daar toch minstens al een hele dikke negeneneenhalf jaar... Gatverdarrie, die lucht toen ik 'm in de wasbak daarboven leeggooide. Wodka bederft niet (zeggen ze) maar ik werd helemaal niet goed van alleen al die lucht. Weer even zo'n momentje dat ik zeker weet dat ik niet meer hoef. Alleen de aanblik van die fles bezorgde me al kokhalsneigingen... Tot zover het nieuws. nancy en huttula reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Wat een kostelijk beeld roep je op met dit verhaal, Koh. Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik er hartelijk om moest lachen. Ik zag het voor me. Negen en een half jaar! Wow! Die was goed verstopt. En gelukkig kijk je er nu totaal anders tegenaan dan toen. Misschien kun je er nu zelf ook een beetje om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Ja, ik kan er wel om lachen, hoor. Maar vies was het wel. Ik kijk nu trouwens wel in elke ruimte in huis met een soort van argusogen rond of ik niet nog meer van die ingenieuze verstopplekjes 'bedacht' had toen de nood daaraan nog hoog was. Tot nu toe nog geen resultaat. Ergens moet ik door die vergeten voorraad denken aan eekhoorns... Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Hallo voor wie dit leest, sorry excuses dat ik niets liet weten hoe het ging etc. Ging niet goed. De trek was niet meer te doen, slap excuus weet het. Vecht er al meer dan 20 jaar tegen. Maar schaamde mij natuurlijk en kop in het zand stoppen, zeker zo recent na mijn crisis opname. Vandaag weer gesprek gehad in de Brijder met psychologe, een intake gesprek omdat ik was uitgeschreven omdat ik vorig jaar niet meer kwam opdagen. Had een hele goede klik met de psychologe en ben nog nooit zo open geweest tegen iemand. Ze gaan ook iets doen/aandacht hebben voor mijn relatie want daar zit toch ook echt wel een deel in waardoor ik doe zoals ik doe soms. 6 juni behandelplan en 13 juni verslavingsarts, echt heel snelle afspraken erg blij mee. Wil niet door die rot drank dood gaan en dat gaat wel gebeuren als ik zo blijf door gaan. Hoop dat alles goed met jullie gaat! En echt ik dacht eergister Jopie als chauffeur te hebben....maar ik durfde niks te zeggen na mijn avonddienst terug. Stom maar hoe zeg je zoiets, zo benieuwd of het ook echt zo was:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 (bewerkt) @Lente b en @harald lief dat jullie naar mij vroegen, msschien nog meer maar dit las ik terug. En ik schrijf/typ het toch maar neer om het nooit meer te vergeten en ook omdat het zo erg is voor een volgende keer. In mijn binge van 4 dagen heb ik gezoend met mijn buurman, vader van 4 kinderen, zwaar moslim. Hoe heb ik dat kunnen doen, echt te erg. Vader, getrouwd moslim en 10 jaar jonger dan ik. Te erg voor woorden maar godzij dank niet nog meer maar schaam mij kapot, zie hem en haar elke dag en ook die kinderen buiten. Hij blijft proberen en haalt van alles uit de kast maar nuchter wil ik het absoluut niet. Maak het mezelf ook niet gemakkelijk zo. 30 mei 2018 bewerkt door Smaragd tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Djw Harald! Ga jij nog goed? Hoop het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2018 Top @harald! Echt heel fijn om te lezen. Ook toevallig want de psychologe zei tegen mij, okay je was 30 dagen droog.....maar ik wil je zien en horen na 90 dagen droog dan kan ik echt een goede diagnose geven. Ze had gelijk, die tijd is ook nodig. Succes met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden