Momentum Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijn dagpact iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goedemorgen allemaal Wakker geworden van een hele harde knal en nu kan ik niet meer slapen. Wordt een lange dag zo. Maar goed ik ben wel vrolijk het begint in te zinken dat hij echt om mij geeft. Ben gelukkig. Fijne dag iedereen en sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goedemorgen Momentum en Gypsy. Een bakje maar nu. Alles wat deur of raam is staat open inmiddels. Half vijf wakker en niet meer geslapen... Maar ach, er zijn ergere dingen. Leuk Gypsy, wat heerlijk dat je zo gelukkig bent., gefeliciteerd. . Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Gypsy wat heerlijk voor je! Spannende dag voor mij weer,. Ik stapel druk op mezelf en krijg het momenteel niet goed weg. Dat voelt niet fijn. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goedes'smorgens, Ik ben van beroep een gluurder en zag toevallig een stelletje staan. Bleek het Gypsy te zijn zeg. Zal de foto hier plaatsen dan weten jullie gelijk hoe ze er uit ziet en hoe dik het aan is tussen die twee. Zal wel een ban krijgen maar dat heb ik er wel voor over. rapilos en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 @Gypsy Fantastisch! @Lika, wanneer je denkt tegen je grens aan te lopen, zit je er 8/10 keer al over..kan je niet wat gas terug nemen? Ik heb zelf ook een spannende dag. Moet er vandoor Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Doei doei breedbekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 goedemorgen Dagpact: Momentum Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goedemorgen allen: ik meld me aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 1 uur geleden zei Kohtje: goedemorgen Dagpact: Momentum Kohtje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goedemorgen allemaal, welkom Ridder Wil je ook op het dagpact ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Hoe dan ook.. Ben weg Treinen naar oude vriendin die ik al meer dan 20 jaar niet heb gezien Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Dagpact: Momentum Kohtje Rapilos lente IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 16 minuten geleden zei IJsvogel: Dagpact: Momentum Kohtje Rapilos lente IJsvogel Ridder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goedemiddag Bor, is het alweer tijd om je bootje eens op te halen? Dan is ie weer terug voor het noodweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Oh, haha, dat kruiste elkaar. Mooie berichten van je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Hier aarde donker momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 10 uur geleden zei fleurtje: @Gypsy Fantastisch! @Lika, wanneer je denkt tegen je grens aan te lopen, zit je er 8/10 keer al over..kan je niet wat gas terug nemen? Ik heb zelf ook een spannende dag. Moet er vandoor Wat is jouw spannende dag dan? Vast wel verteld maar mijn geheugen is niet zo best momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Goede avond Bedankt allemaal lief die berichten! @spirit Voortaan telefoon uitzetten? Hier erg benauwd beetje onweer en beetje regen. Nu even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Hier in Gouda lijkt alles droog over te trekken, kom ik mooi mee weg. Tot 17 uur kunnen volleyen op t strand en bijna droog de trein in voor er wat losbarstte. Thuis even alles tegen elkaar open en lekker doorgewaaid. Van 23,5 graden, slechts 1/2 graadje lager, dat is dan wel weer jammer, straks lekker koud douchen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 O ja 15.000 stappen. Doet niemand mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Lijkt me leuk Gypsy, maar heb geen stappen teller Wel ooit gehad, maar die werkte voor geen meter Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 4 minuten geleden zei Francoise: Oja @Gypsy, even niet hier geweest . Tis nu aan dus . Jammer dat ik de eerste kus gemist heb . Was het romantisch? Haha het is nog maar net hoor sinds dit weekend. Ja was romantisch hij was heel lief en netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 9 minuten geleden zei Gypsy: O ja 15.000 stappen. Doet niemand mee? Nou, je zet me wel aan het denken. Ik doe helemaal niks aan m'n conditie en volg met bewondering jouw stappen. Hoe doe jij dat, heb je een app op je telefoon? Behalve je stappen is het ook leuk om je romance te volgen, heerlijk voor je dat het zo fijn is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden