Momentum Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen Ik meld me droog aan. Dagpact: Momentum Mooie vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen ik verslaap mijn leven zo nog Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen frummers. Ja, hier nog eentje die zich 'verslapen' heeft.... Buiten wat miezer, heerlijk weer even, kan de boel een beetje opfrissen en afkoelen... Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Moghu mensen. Hier zit al een tijd een lijster. Prachtig mooi zeg. Vannacht 3 uurtjes wakker gelegen omdat het te warm was. Weet nog steeds niet wat voor 'n airco ik moet kopen, wat een goeie is. Iemand advies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 2 minuten geleden zei jopie: Heb de witte was al in het gras liggen. Maakt me beetje blij. Aaaahhh, dat doet me denken aan toen ik heel klein was en de lakens en kappen van de klederdracht op de bleek te drogen werden gelegd.... leuk... . Bolletje, geen idee... heb geen airco en ik denk dat ik er ook nooit eentje zal gaan kopen, lijken me energieslurpers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Dat valt best mee Von. en ik wil nu echt ook een beetje minder zuinig zijn en meer denken aan mezelf. Hé wie riep er trouwens "Een lijster? Is het geen schijtlijster?" Nee dat is het niet nee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen. Geen bericht over of van @Smaragd? Of van @Antoinnette? Vandaag dag 80 voor muj. Dus extra reden die droog te houden! En weer mn spaarpot spekken voor een volgende vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen Lente. Mooi getal ... 80... en nee, tot nu toe geen bericht van of over beiden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Dagpact: Momentum Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen Kohtje. Lente, het laatste bericht wat ik kan vinden van Smaragd dateert van 16 mei, de 17e is hij nog wel online geweest maar daarna helemaal niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Bedankt voor het nazien @Yvonne Had ik ook zelf kunnen doen. ik hoop dat we gauw wat van hen horen/ lezen. ieder een goede, adb dag. Ik ga zo naar mijn laatste schilderles van dit seizoen. Even geen reva. Is ook wel weer prettig een dagje wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen Nieuwe alcoholvrije en rookvrije dag. Ook al vergaat de wereld ik blijf ervan af. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemorgen allen Gisteren een lastige avond gehad, maar ook weer doorgekomen. De trek kwam echt even flink binnen en was ook niet zomaar weg. Maar goed, lukte wel om hem uit te zingen. Ben gaan wandelen en Netflix kijken. Weer een dag verder dus Volgens mij heb ik Antoinette kort geleden nog ergens gelezen, maar Smaragd inderdaad al even niet meer. Fijne dag iedereen! Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 57 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Kohtje. ja, sorry... goedemorgen Yvonne. Had ik al gezegd dat ik vandaag niet ga drinken? Ik ga vandaag niet drinken. Denk ik nu. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 16 minuten geleden zei spirit: Dagpact: Momentum Lars Kohtje Francoise Spirit Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Goedemiddag allemaal, Net 4 uurtjes gewerkt Brood met avocado gegeten plus een glas kefir erbij Nu heel even liggen, met de body-scan Sta ik weer uitgerust en relaxed op Laters Spirit, Werk ze vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Haal dan de stofzuiger maar weer uit de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Voor zover ik weet doen mannen dat inderdaad niet. Ik zal het eens opzoeken, trouwens, want ik weet niet eens wat het is, die penopauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Even op wiki gekeken. Het zijn vooral seksuele kwesties die veranderen, begrijp ik. Nee, daar praten mannen niet zo met elkaar over. Ze scheppen liever op over hun eigen prestaties uit het heden of het verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Dat soort dingen hebben mannen niet @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Droge afmelding Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 25 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2018 Heerlijke dag gehad. Dagpact geslaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Ik kom nu in de overgang, maar merk dat ik sinds ik niet meer drink veel minder zweet en beter tegen warmte kan. Nu jullie het erover hebben realiseer ik me dat opeens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden