Quinn Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 @spirit krijg er echt het heen en weer van. Je wilt stoppen met koren, je wilt en koor dirigeren, je wilt overal uit, dan weer toch maar niet... Ik word er al moe van en dan heb ik er niet eens wat mee te maken.
Lars Geplaatst 18 mei 2018 Auteur Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Fijn dat je het zo naar je zin hebt @Lente niet lekker gegeten hier iets met rijst maar dat hoort er ook bij
Gypsy Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Ik meld me even. Alles gaat qua drank goed maar qua conditie en welzijn even wat minder. Moe vreselijk moe echt verlammend. Weer even minder gaan werken door mijn verliefdheid teveel gedaan nu een stapje terug. Valkuil dat wil ik niet. Heb wel contact met mijn kanjer maar werken even wat minder. Veel aan het praten met mijn sponsor. Weet even niet meer wat te zeggen komt wel weer goed. 21000 stappen
Lars Geplaatst 18 mei 2018 Auteur Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Wel goed en knap dat je dan nog steeds droog staat @Gypsy
Gypsy Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 4 minuten geleden zei Lars: Wel goed en knap dat je dan nog steeds droog staat @Gypsy Dank je @Lars Met dank aan mijn sponsor hoor! Het is namelijk niet makkelijk nu.... maar ik ben zo ver voor mijn doen vind het zonde. Heb jij je camera al? Dat heb ik nog wel meegekregen... sony toch?
Lars Geplaatst 18 mei 2018 Auteur Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Ja heb hem ben nog aan oefenen en het is niet zo mooi weer hopelijk dit weekend buiten wat foto s maken
Gypsy Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 2 minuten geleden zei Lars: Ja heb hem ben nog aan oefenen en het is niet zo mooi weer hopelijk dit weekend buiten wat foto s maken Dit weekend schijnt schitterend te worden! Ik hou ervan om natuur foto's te maken van een laag punt. Lars reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Goedenavond allen. Hier net terug van schoolreisje, het was killing! Zoveel gebeurd, ik ga het hier niet eens opschrijven. Behalve één ding: bij terugkomst bij school uit de bussen gestapt met z'n allen, rent een jongen de straat over en belandt op de motorkap van een auto. Het lijkt mee te vallen, maar voor alle zekerheid toch met ambulance naar het ziekenhuis. Pfff, de nachtmerrie van elke juf! En nu ga ik onze koffers inpakken, we vertrekken morgenochtend heel vroeg vanaf Schiphol voor een weekje Tenerife. Gedag iedereen, tot over anderhalve week. Mijn eerste vakantie zonder sigaret....Doeg! smart en Lika reageerden hierop 2
fleurtje Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 @nancy, als je graag op avontuur gaat moet je zeker de Masca kloof doen. Is wat klim en stap werk maar ik vond t zeker de moeite! Driedubbel jaloers nu nancy reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Bij gelezen en droog Welterusten voor straks rosa45 reageerde hierop 1
haddock Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Rapi, dikke kus en slaap straks lekker. Ik snap je maar al te goed. Maak je niet te druk, maar da's makkelijk gezegd. Zou je de werelden om willen draaien? Deeindelijkgepensioneerdewerkert
haddock Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Mooi tentje Joop. Beetje klein voor de prijs, mar wie maakt dat nu wat uit! Las in de Telegrof dat 'n 42 jarige drager voor de 22e keer op 'n mooie redelijk bezochte top van de wereld was (of stond). Thenotsir
Yana Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Tadááá... gelukt! Geen druppel gedronken en me heel goed vermaakt, ik heb me zelfs de tranen gelachen. + voor mezelf lady jane, Reacher, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5
Lars Geplaatst 18 mei 2018 Auteur Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Mooi @Yana dit geeft je vast moed voor een volgende keer. @jopie lekker slapen in je tent? Ik ga nog even naar de woonkamer en dan ook straks slapen droog en wel dus welterusten allemaal Voor wie nog honger heeft vannacht een slaaptaart Bob, Yana en Rosee reageerden hierop 2 1
Deirdre Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Één (bijna) weekenddag gered! Ondanks dat de eega een fles wijn voor me had klaargezet. Dat is vijf. Een goede nacht allemaal!
Lars Geplaatst 18 mei 2018 Auteur Rapport Geplaatst 18 mei 2018 Irritatie oke zeggen dat je een kind van 2 de pil maar moet geven niet oke
Rosee Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Geplaatst 18 mei 2018 @Yana en @Deirdre toppers! Toch maar mooi geflikt vanavond. Deirdre en Yana reageerden hierop 1 1
rapilos Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Geplaatst 19 mei 2018 13 uur geleden zei haddock: Rapi, dikke kus en slaap straks lekker. Ik snap je maar al te goed. Maak je niet te druk, maar da's makkelijk gezegd. Zou je de werelden om willen draaien? Deeindelijkgepensioneerdewerkert Dank je Haddock Wat lief Geniet van je pensioen Mijn tijd komt vast ook nog wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden