Yana Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 @Lente: wat rot voor die mevrouw dat ze zo vast zit aan de wijn. Voor jou lijkt het me een prachtige spiegel waardoor je de vrijheid die je nu hebt nóg meer kan waarderen. Heerlijk voor je dat je het naar je zin hebt en dat je minder pijn hebt, blij voor je @Bor: Ik heb nog moeite om van iedereen hier een beeld te krijgen, van jou kan ik zo gauw geen eigen topic vinden. Het is me al wel opgevallen dat je steeds lekker direct bent, maar hoe je ervoor staat qua adb is me niet helemaal duidelijk. Zou je niet eens even huppekkee op die plaatsknop drukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Top @Rosee 4 maanden @harald leuk dat je even om het hoekje komt kijken Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Ja @Bor vertel eens hoe lang je hier al op het forum bent en hoe je er voor staat met adb is me ook niet echt duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar @Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Dat is me duidelijk @Bor, maar als ik daar op wil reageren is het wel handig als ik weet of je de afgelopen maanden iedere avond laveloos in de goot hebt gelegen of dat je het afgelopen jaar nuchter hebt doorgebracht. Je reactie komt op mij wat geïrriteerd over, misschien heb je geen zin in een nieuweling die zich met jouw zaakjes loopt te bemoeien? Of neem ik het nou te persoonlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 2 uur geleden zei spirit: Goedemorgen Dagpact IJsvogel Lars Kohtje Rapilos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) 29 minuten geleden zei jopie: Pfff je kan ook, als je daadwerkelijk zo geïnteresseerd bent, even de moeite nemen om (goed) te lezen. Bor is summier, maar best open over haar adb-traject. Duuuus....jij impliceert dat yana niet echt geinteresseerd is omdat ze de moete niet neemt bor (goed) te lezen gezien bor zo ontzettend open is? Bor is kak noch pis zeggen wij. Ze zegt t één te zijn maar haar acties zeggen totaal iets anders. Je hebt veel noten op je zang 16 mei 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Ik ga naar de fitness Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 (bewerkt) Net terug van een fijne dag uit met de eigen busjes. Naar een kustplaats en daar later met de groep een zalige tapaslunch gehad. Ik snap deze blz 2 niet helemaal. wat betreft mijzelf: Ik sta nu niet op het dagpact maar vanwege de vakantie op het weekpact. Alleen voor deze week, daarna weer op het dagpact. Anders vond ik het zo dubbelop. Daarom niet op het dagpact. Niet wetend dat ik hier prima internet zou hebben.Heb ik van te voren gedaan omdat ik niet wist of ik op het forum zou kunnen komen hier. Voor alle duidelijkheid: ik drink geen druppel en ben dat ook niet van plan. Ik snap de onduidelijkheid qua Bor van @Yanabest wel. Ik begrijp het ook niet helemaal. Ook al doe ik nog zo mijn best. Goed bedoeld. En zal ik mijn vakantieverhaaltjes bewaren voor mijn eigen draadje anders? Ik hoor het wel. 16 mei 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 @Lars, hoe was het bezoek bij de longarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Vanavond wel terug. Nu even uitrusten van de dagtrip. Dankzij de medicatie en de hulp hier gaat het goed, maar ik moet wel mijn " pauzes" nemen. Dus tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 yesssss, Kohtje is weer thuis zo te zien, fijn. En Lente gewoon je verhaaltjes hier dumpen hoor, al die aparte draadjes... pffff. En Yana en Bor zijn allebei een beetje bot/kort door de bocht en dat lokt dan weer andere 'botte' reacties op, geeft niks, beetje reuring in de tent, moet er wel om lachen zo af en toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 1 uur geleden zei jopie: Pfff je kan ook, als je daadwerkelijk zo geïnteresseerd bent, even de moeite nemen om (goed) te lezen. Bor is summier, maar best open over haar adb-traject. Ik doe mijn best om goed te lezen, Jopie. Maar ik vind het echt lastig om van iedereen een beeld te krijgen. Als ik op de naam van iemand klik, krijg ik alleen de laatste 15 berichten te zien en verder weet ik niet goed waar ik zoeken moet als ze geen eigen draadje hebben. Het nalezen van alle dagdraadjes is toch ook een hele klus als ik wil weten of bijv. Bor niet drinkt of dat ze het er misschien hartstikke moeilijk mee heeft. Of is er een zoekmethode die makkelijker werkt? Veel van jullie komen hier al jaren, ik vind het niet makkelijk om daartussen mijn plek te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Dagpact IJsvogel Lars Kohtje Rapilos Spirit Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Yana en Francoise, ik kan me heel goed indenken dat het jullie duizelt in het begin. En ja, veel mensen 'lopen' hier al jaren rond en dan ken je elkaar wel zo'n beetje. Maar ooit zijn ook zij als nieuwkomer begonnen en hebben moeten wennen aan al die karaktertjes. En het duurt even voor je de pappenheimers uit elkaar kunt houden. Maar heb geduld, dat gaat ook jullie lukken. Soms lijkt het hier net de echte wereld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Dank je Jopie, lief van je. Ik zat me hier nogal ongemakkelijk te voelen, een paar uitvalletjes en Yvonne die me 'bot en kort door de bocht' noemt... ik weet niet goed wat ik ermee aan moet. Dus nu maakt jouw berichtje me aan het huilen. Wat een gevoelens toch allemaal zo zonder wijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Hoi. Ik heb het goede voornemen om hier alleen nog in positieve stemming te schrijven, dus vandaar dat ik wat stil ben. Jaarpact staat gewoon, ik drink niet. kruidenthee67, lady jane, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Hoi Bor, aangenaam Veel dank voor de moeite die je voor me genomen hebt en die tip over klikken op 'alle activiteit' gaat me helpen, super! Ik hoop dat je een mooie dag hebt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 35 minuten geleden zei Yana: Als ik op de naam van iemand klik, krijg ik alleen de laatste 15 berichten te zien en verder weet ik niet goed waar ik zoeken moet als ze geen eigen draadje hebben. Als je op de naam van iemand klikt krijg je in eerste instantie alleen de laatste 15 berichten te zien. Daarna kun je echter via de button "Activiteit bekijken" desgewenst alle berichten van die persoon zien. Verder kun je natuurlijk iemand gewoon iets vragen, maar het is goed je te realiseren dat - net als bij een echte ontmoeting - je toon er best veel toe doet. Dus liever "goh, hoe doe jij dit of dat eigenlijk" dan "ik krijg geen goed beeld van je". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Ah, Bor had ook al uitgebreider geantwoord, lees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 1 uur geleden zei Lente: @Lars, hoe was het bezoek bij de longarts? Mag weer een longfunctie onderzoek binnenkort. Hij vind dat ik teveel pufjes gebruik en is dat omdat ik echt benauwd ben of neem ik te snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 @Antoinnette kom op wat voegt het toe om te drinken? Ik ga straks weer naar de aa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 18 minuten geleden zei Bob: ... het is goed je te realiseren dat - net als bij een echte ontmoeting - je toon er best veel toe doet. Dus liever "goh, hoe doe jij dit of dat eigenlijk" dan "ik krijg geen goed beeld van je". Bedoel je dat mijn toon niet oké was @Bob? Ik zei: " Ik heb nog moeite om van iedereen hier een beeld te krijgen, van jou kan ik zo gauw geen eigen topic vinden". Daar zie ik zelf eerlijk gezegd geen vervelende toon in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Snap alle heisa niet. @Yana formuleerde haar vraag aan @Bor heel vriendelijk, dus zo n sneer slaat nergens op. Wat @Bor nu zegt over zichzelf qua drankgebruik en roken is voor mij ook nieuw, zo moeilijk is het toch niet om daar antwoord op te geven? Pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 13 minuten geleden zei Rosee: Snap alle heisa niet. @Yana formuleerde haar vraag aan @Bor heel vriendelijk, dus zo n sneer slaat nergens op. Wat @Bor nu zegt over zichzelf qua drankgebruik en roken is voor mij ook nieuw, zo moeilijk is het toch niet om daar antwoord op te geven? Pffff. Mwah. Als iemand aangeeft zich telkens op het dagpact te willen zetten, maar steeds op het laatste moment toch niet durft dan mag het wel wat tactvoller dan te antwoorden "zou je niet eens huppakee op die plaatsknop drukken?". Toch? Maar uit de postings erna begrijp ik dat het allemaal niet zo bedoeld is. Dus het zal verder wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden