Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 @Catharina welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 2 uur geleden zei Jannigje: Heel herkenbaar Yana Het heeft ook zo z'n voordelen om geen kinderen te hebben. We hoeven ons geen zorgen om ontsporende kinderen te maken of verdrietig te zijn omdat ze niet komen op moederdag enz. Maar dat soort argumenten maken het verdriet niet minder. Hoe gaat het nu met je? Hopelijk minder pijn en weer iets meer levensvreugde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 51 minuten geleden zei Lars: nee ik sta graag op tijd op zodat ik rustig de dag kan beginnen. Een kop koffie even op forum. Niet meteen dat ze in mijn kamer staan van douchen of wassen en aankleden brrrr nee, dat lijkt me zeker niet fijn. Eerst op je gemak een bakkie is toch echt wel nodig om op stoom te komen. Hopelijk komt je camera vandaag binnen, jammer dat we de resultaten niet zullen kunnen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2018/landschildpadje-gevonden-op-straat-in-amsterdam-is-hij-gedumpt/ @fleurtje meneer schildpad gewoon thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Nou denk dat @bolletje wel blij is met haar huis met tuin zeker nu het zo vreselijk heet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Als je het zelf maar weet @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Nou ik zal mijn leesbril opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Ja en daar hebben we het zelf naar gemaakt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Bedeol ik niet lullig hoor maar het is wel zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Nou meisjes ik zou zeggen ga een lekker ijsje halen ik ga mijn camera eindelijk halen en wie weet ook nog een ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goede avond, Mensen kunnen dat vaak niet aan @spirit Het is makkelijk om het achter je rug om te doen. Maar soms ben ik te eerlijk en ook dat wordt niet gewaardeerd. Een middenweg zou leuk zijn dan. Ik heb het te warm ga zo maar douchen ik ben het zo zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Hoi, gaat even niet zo goed hier en dat mag helemaal niet. Ik mag me niet slecht voelen van mezelf ivm hele gebeuren hier met me. Morgen gesprek hierover en daar zie ik erg tegen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Ik snap het even niet, waarom mag jij je niet slecht voelen? Ivm je vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 nee om mezelf, ben bang dat ik dan geen goedkeuring krijg voor hormonen van psycholoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Maar ja luxe problemen, ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Ggggggrrrrrrr, mijn hele bericht weg Moeilijke keuze, moeilijke situatie: je anders voor (moeten) doen dan je je voelt! Ken ik en weet ik alles van. Het is niet goed voor je, maar soms weet of kun je niet anders. Ik ken je psycholoog niet, je zou mogen hopen dat ze je begrijpt en steunt onder alle omstandigheden, maar in jouw proces is dat misschien niet zo. Als zij bepalend is of jij wel of geen hormonen mag krijgen. Moeilijk hoor. Ik wens je veel wijsheid en hoop dat je jezelf niet teveel geweld aan doet, hoeft te doen. Maar één ding weet ik wel zeker: dit is geen luxe probleem. Echt niet! Dit gaat over alles wat wezenlijk is van en voor jou. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Lars, heb je die camera nou? @yana en @Jannigje Ijsje gehaald net. Zo lekker....moe. Hard gewerkt. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Hier ook moe, ook hard gewerkt Net thuis Droge afmelding, dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Wat bedoel je Bor, heb je hoog zitten, maar begrijp je even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Ach, dank voor jullie reacties, even druk met ander dingen. hormonen zijn belangrijk voor me omdat ik van mijn beharing af wil. Ben nu uur per dag bezig. En ik weet dat velen het niet begrijpen, maar ben al meer dan 30 jaar hier hiermee bezig. Ik verwoordt het nu even niet goed, ben beetje emo nu sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 En ik hoef niet naar dokter Bor morgen , maar gesprek met degene die elke 2 weken weken met me braaf mee gaat naar psycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 vertel morgen wel verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Komt beslist goed Antoinette! Heb vertrouwen. Hier blij en tevreden. Dingen waar ik tegenop zie doorgaans vallen telkens .. en opnieuw weer mee. M.n. het werk. Misschien wen ik ooit nog eens aan mijn buien en buitjes.... van de twijfel en de onzekerheden. Ook een gezondheidstest vandaag viel mee: oeff! Hier ook geen Moederdag; wel moeder en willen moederen nog steeds. Kip op een leeg nest, zonder tranen maar soms rusteloze nachten. Geen kinderen hebben... ook dat kan pijn doen, ja! Man man: .. maar ik blijf het leven en "leven" echt heel interessant vinden. Zowel de ups als de downs. En Oh wat geniet ik van het mooie weer. 25 graden hier weer. Het lijkt niet op te houden en dat hoeft ook niet... morgen 29 gr? Dus lekker weer de tuin in om te rommelen. @Bor : je voelt weerstand wanneer iemand jou confronteert? Da's logisch toch? Daar leer je toch op enig moment eerlijk mee om te gaan? (degene die je erop wijst mag dat best en dus heb je dat te slikken denk ik) @jopie: Lief zo'n kleintje! @Lars toestel in huis? slaap goed allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2018 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden