Yvonne Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goedemorgen frummers, Een nieuwe dag, een zonnetje en een hele hoop vogels. En natuurlijk een bakje, de dag kan slechter beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Lekker Yvonne. Jij ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goedemorgen net wakker bah. Dus snel maar een bakje koffie van @Yvonne Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goedemorgen Dagpact Lars Antoinnette Veel plezier met je fototoestel vandaag Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Moggel kanjers, Heb een ongeluk gehad op de w.c. Jullie denken natuurlijk "Wat hebben wij daar mee te maken? Zitten we 's ochtends vroeg niet op te wachten". Hebben jullie helemaal gelijk in maar het is echt niet vies of zo. Ik heb een heel klein w.c.tje dus als ik een beetje voorover zit, zit ik vlak bij de muur met m'n hoofd. Nu moest ik toevallig heel hard niezen, en klabats ......zit dus nu met een levensgrote bult op m'n kop. Lars, kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 9 minuten geleden zei bolletje: Moggel kanjers, Heb een ongeluk gehad op de w.c. Jullie denken natuurlijk "Wat hebben wij daar mee te maken? Zitten we 's ochtends vroeg niet op te wachten". Hebben jullie helemaal gelijk in maar het is echt niet vies of zo. Ik heb een heel klein w.c.tje dus als ik een beetje voorover zit, zit ik vlak bij de muur met m'n hoofd. Nu moest ik toevallig heel hard niezen, en klabats ......zit dus nu met een levensgrote bult op m'n kop. Sorry moest eerst lachen maar wel vervelend sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Ja daar was ik al bang voor Lars Hé spannend voor jou vandaag hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Ik ben hier vrij nieuw en dacht ik kom maar naar het dagdraadje. goedemorgen iedereen. koffie! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goedemorgen! Oeps moest ook een beetje lachen @bolletjezag het voor me. Sterkte met de builveel plezier vandaag met je toestel @Lars.dank voor de koffie @Yvonne heerlijk altijd. Loop nu al een week rond met last van keel/bronchitis en wil stoppen met roken. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Welkom Catharina, ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. Soms is het een beetje een kippenhok, soms lijkt het of er hier hanengevechten plaatsvinden, soms is het heel rustig en soms gewoon gezellig, net een echte huiskamer. Maar als je hulp of steun nodig hebt is die er eigenlijk altijd wel, moet je soms wel even hard om roepen, maar toch.... Lars... heuuuuuuuul veul plezier met je camera straks, leuk man. Bolletje Brokkenpiloot... extra bakje voor jou Rosee, nokken met die bende dan meis, gewoon doen, als ik het kon kun jij het zeker!!!! Luitjes, ik ga er vandoor, hoop te doen weer... Geniet van deze dag, hij komt noooooooooit meer terug... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 dank je yvonne! fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 1 uur geleden zei Lars: net wakker bah Geen zin in de dag? Of (net als ik) niet op je best 's morgens? Een ideaal ongeluk voor een tekenfilm @bolletje, ik zie hem voor me Tot m'n verrassing werd ik geraakt door alle moederdagverhalen hier. Ik ben geen moeder en dacht dat ik daar inmiddels wel vrede mee had. Maar nu ik dat zo neertyp stromen de tranen over mijn wangen. Verder hou ik het weer droog vandaag. Gisteren voor 2 weken boodschappen in huis gehaald en daar zit geen drank bij. Ik ga de kachel maar weer eens aansteken, hartstikke koud hier. Fijne dag allemaal! Dagpact Lars Antoinnette Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Zonnetje schijnt, maar is nog wel frisjes Alhoewel..toch al 18 graden buiten zie ik Nee, dan mag ik eigenlijk niet klagen he Bananenbrood met dadels en walnoten aan het bakken Benieuwd, hoe hij er dit keer uitkomt.. Tweede kop koffie al, dus dan "mag "ik voorlopig niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Dagpact; Lars Antoinnette Yana Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Welkom Catharina ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 1 uur geleden zei Yana: Tot m'n verrassing werd ik geraakt door alle moederdagverhalen hier. Ik ben geen moeder en dacht dat ik daar inmiddels wel vrede mee had. Maar nu ik dat zo neertyp stromen de tranen over mijn wangen. Heel herkenbaar Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Goedemorgen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Vriendin zit in GGZ instelling, is uit ziekenhuis. Heeft nu RM, Daar kom je niet zomaar vanaf. Ik heb nergens zin in vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Wat is RM, Antoinnette ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Rechterlijke machtiging voor gedwongen opname, zo heette het vroeger, misschien nu anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Misschien beter voor haar Of niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 3 uur geleden zei Yana: Geen zin in de dag? Of (net als ik) niet op je best 's morgens? nee ik sta graag op tijd op zodat ik rustig de dag kan beginnen. Een kop koffie even op forum. Niet meteen dat ze in mijn kamer staan van douchen of wassen en aankleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 @Antoinnette sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Lief heersbeestje? Zie je ze vliegen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden