Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Jah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Vergeet je muntjes niet . Een fris bekkie is altijd lekker. Niet teveel kwijlen en rustig draaien rapilos, Gypsy, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Reacher kan natuurlijk een grote taart maken als er dan wat overblijft da hebben we de 22 e ook nog een stukje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Amai ik word er zelf al nerveus van Gewoon vastgrabbelen en binnendoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 goeiemorgen frummers hier om 7 uur wakker ge-appt dochter zit in Thailand, en daar is het al middag vroeg aan de koffie dus en genieten van jullie verhaaltjes voor ik richting sauna vertrek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 1 minuut geleden zei Lars: @Reacher kan natuurlijk een grote taart maken als er dan wat overblijft da hebben we de 22 e ook nog een stukje Hey!!! Ouwe badsloef!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Oke oke ik heb wel een mooie taart gevonden als voorbeeld voor @Reacher niet meer roken dan de sigaretten maar eten Reacher en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Veel plezier in de sauna @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Ik moet er ook es vandoor. Laters Geniet ervan @Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Fijne dag @fleurtje En we gaan het beleven Veel plezier in de sauna @lady jane Ik moet er niet aan denken met mijn blote kont tussen allemaal vreemden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 wie kent mn kont in keulen Gypsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 6 minuten geleden zei lady jane: wie kent mn kont in keulen Gypsy? Dat weet ik niet Maar al was het in Timboektoe dan zou ik het nog niet doen/durven lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Zojuist zei jopie: Goedemo rgen allemaal. Inderdaad vogels en inderdaad vroeg en inderdaad wekt t mij. Ik vind t heerlijk. Vandaag vertrekt mijn broer weer naar huis. Keulen. @jopie 's broer kent misschien jouw kont @lady jane Goedemorgen jopie! lady jane, Reacher en Lars reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Ja daar ben ik weer, goeiiiiiiie morgen, Fleurie een knalscheet laten dan zijn ze zo uit de boom Gisteren schreef ik toch dat mijn familie het liefst gezien had dat ik achter het stuur van een vrachtwagen zat hé? Vannacht steeds dat liedje "Met de vlam in m'n pijp, rij ik door het donkere bos, ook met 7 ton diesel, en van God helemaal los. tradidadida "Had ik het eindelijk uit m'n hoofd, begint Fleurie dat reacher uit haar pijp mag komen WAT IS DAT NOU WEER FLEURIE Gypsy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 17 minuten geleden zei Gypsy: Veel plezier in de sauna @lady jane Ik moet er niet aan denken met mijn blote kont tussen allemaal vreemden Nee als ze zich omdraaien dan? Net of dat zo mooi is. Nee liever die kontjes, alleen moeten ze geen zeep op hoeven rapen. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 2 minuten geleden zei bolletje: Nee als ze zich omdraaien dan? Net of dat zo mooi is. Nee liever die kontjes, alleen moeten ze geen zeep op hoeven rapen. Oh laat graag een paar stukjes zeep vallen Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Hahahaha die Lars, ook goeie morgen kerel. Ja als er een paar mooie kerels rond lopen dan kan ik het begrijpen maar er lopen meestal ouwe mannetjes rond met een oud roestig carillon . Nou daar word ik niet vrolijk van hoor. Als ze proberen hard te lopen hoor je niets anders dan een hoop geklots en gekraak. Zo nou is het weer genoeg, ik ga aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goeiemorgen! Dagpact: Lars Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen. Dagje lezen en bezoeken van ouders. Prima. @Lente nog 1 nachtje slepen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Hahaha leuke taart @Lars. Goedemorgen, op familiebezoek vandaag. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen allemaal, Nou, dat is vrolijk binnen komen hier Schoot regelmatig in de lach Dank voor de vroege gezelligheid allemaal Hier alweer wat werkjes gedaan bed zo verschonen Probeer rustig aan te doen vandaag Niet helemaal top-fit, ondanks de ochtendgym geeft niks Komt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 55 minuten geleden zei Yana: Goeiemorgen! Dagpact: Lars Yana Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Ah...sinds lange tijd een uurtje of 7 achter elkaar geslapen...fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen Dagpact Lars Yana Rapilos Antoinnette Wat weer een mooie zonnige dag hier, vanavond uit eten met 2 vriendinnen, veel zin in, wat kan het leven toch mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden