Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 mei 2018


Lars

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Lars:

Over 10 minuten zou ook eens tijd worden sjonge jonge 

Haha ze hebben het ook druk hoor ;)

Ik ga denk ik even wandelen. De vaat al gedaan en een wasje staat aan. Even naar buiten het is nu nog lekker rustig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor @#$^&*^%$# reed ik op m'n gemakkie (ik kon ook niet harder) een eindje van m'n huis stopte het monster:angry:, accu leeg. Dat ding loopt ook leeg als  ie stil staat. Weet ik veel. Dus de rest maar gelopen naar de tandarts en het monster aan de kant gezet.  Toen ik terug liep dacht ik, ik kan hem wel naar huis duwen, hij is niet zo zwaar. Maar gelukkig deed hij het weer, wel heuuuuul langzaam maar ik ben er mee thuis gekomen. Moet hem dan maar constant aan de oplader hebben. Maar het rijden op zich viel gelukkig 100% mee.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch niet normaal @bolletje, echt linke soep. En geen rem? Dat kan toch niet? Heb je geen servicecontract ofzo? Het " monster" zal toch zeker nagekeken moeten worden. Dit is echt hartstikke gevaarlijk. Ik weet trouwens wel van mijn elektrische fiets dat ik in de winter de accu er uit moet halen omdat het dan te koud is in de berging. Dan loopt ie inderdaad ook leeg door kou. En dan neem ik de accu mee mijn flat in. Maar dit kan toch niet. Als je de scoot via een of andere thuiszorg of hulpmiddelinstantie hebt zou ik die toch inschakelen. Want gas loslaten omdat er geen rem is of het niet doet is bloedlink.  Ik zit hier gewoon te griezelen van je story.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei bolletje:

Och lieve Lente ik hoorde net dat hij automatisch remt wanneer je het gas los laat. Er zit dus een automatisch remsysteem op.;) geen zorgen, maar het is gewoon heel raar om te rijden zonder remmen.

Ik heb er geen bal verstand van , maar ik dacht zeker te weten dat op elke scoot ook een gewone rem zat. Ik vind het echt raar hoor. Als ik in mn autootje het gas loslaat, , remt ie ook af, maar bij een onverwachte situatie of een noodstop of domweg om op tijd te remmen heb ik toch echt die rem nodig. Ik snap er echt niks van. Ben toch inmiddeld wat gewend wua " hulpmiddelen". Je moet toch ook regelmatig in het verkeer plots remmen? Gas loslaten is dan bepaald niet voldoende. Echt Bolletje dit klopt echt niet. Laat m nazien , voor jouw veiligheid en ook die van anderen natuurlijk. Goed bedoeld dus hoor! :heart:

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ff nagekeken @bolletje. Je hebt een elektronisch remsysteem ,waardoor de scoot direct en onmiddelijk moet stoppen als je gas geheel loslaat. Daarnaast heb je een noodknop of uitknop voor bij noodsituaties. Je scoot werkt niet goed als je het gas volledig loslaat en hij niet onmiddelijk stopt. Als dat niet het geval is is het elektronische remsysteem niet goed ( meer) ingesteld/afgesteld.  

Moest het toch ff nakijken, want het zat me dwars. Vond het zo rot voor jou. Je moet op dat ding kunnen vertrouwen tenslotte. Misschien toch laten nakijken.? 

Zo nu ga ik weer verder klussen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Ik heb de ene na de andere opvlieger, en zoals meestal moet ik denken aan de vrouw van @Asterix. Hoe gaat het met jou en haar Asterix? 

Je lijkt me meer het type voor een stoere motor @bolletje wolletje. Zo’n stoere met in de zijspan je hondjes. :D

Lars vanaf vandaag misschien een kiekendief. :)

Mijn tuin zit vol met vogels van allerhande die de brokjes van mijn filosofen opeten. Die zitten glunderend toe te kijken. Ze kunnen goed delen. -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag 

@jopie, gefeliciteerd met je kleindochter :rose:

Ik ben weer een aantal dagen in Drenthe, het ging thuis toch niet zo goed. Probeer bv maar eens “niet te tillen”  als je alleen woont. :( Afijn, ik kreeg meer pijn en daar schrok ik van. De drie maanden zijn nog niet voorbij, dus ik hou me weer gedeisd na het bericht van de chirurg van vorige week. Gelukkig is het hier weer prachtig weer en zit ik in de tuin.

Als ik zie wat ik nu kan, na weken, en wat ik allemaal nog niet mag doen, snap ik oprecht niet dat ze me na 12 dagen het ziekenhuis uitstuurden en zeiden dat ik thuis geen huishoudelijke hulp nodig had. Ik snap het echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Vanochtend hard gewerkt
Nu een beetje gaar
Duik even een half uurtje mijn bed in
Soort van siesta houden :)

Belachelijk Jannigje, dat je geen huishoudelijke hulp krijgt
Misschien maatschappelijk werk inschakelen, en je situatie uitleggen ?!
Stomme bezuinigingen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...