Spring naar bijdragen

nieuw


Catharina

Aanbevolen berichten

ik heb me vanmorgen ingeschreven hier. Ik vind dat ik teveel drink door eenzaamheid. Ik ben vorig jaar verhuisd naar een appartement wat ik eigenlijk niet wou en veel geklust. Toen was het klussen klaar en viel ik helemaal stil hier.. en men kan het raden.... Ik wil graag dit veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Cath en welkom. Drinken vanwege eenzaam wordt vaak eenzaam vanwege drinken, oorzaak en gevolg gaan door elkaar lopen en je moet uit die spiraal. Eenzaamheid is een bekend probleem hier maar alcohol is geen oplossing. Alcohol is een extra probleem erbij. Als je gestopt bent dan kan je rustig wat aan je eenzaamheid gaan doen. Zonder kegel en zonder kater ;) 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Catharina, welkom hier!

Klinkt erg bekend, de eenzame momenten opvullen met een drankje, maar dat maakt het probleem helaas alleen maar groter..
Ik heb bijna 10 jaar in 'the appartement from hell' gewoond.. Zit nu op een plek waar ik eigenlijk nooit meer weg wil, maar de fles is wel meeverhuist..

Sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom! Geen huis voelt thuis als jij jouw huis (lichaam) niet goed verzorgd. Je moet daar levenslang in blijven wonen. Onderhoudt het goed, maak het schoon, ruim de rommel op, vul het met mooie kamers,  foto’s van fijne herinneringen en dagelijks met positieve energie. Dan is jouw huis (lichaam) net zo fijn om in te wonen als het huis van steen (appartement) Succes:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 3-5-2018 om 08:16 zei Yana:

Hoi Catharina,

Ik ben ook spiksplinternieuw hier en vandaag heb ik drie weken niet gedronken. Heerlijk en een aanrader!
Wat is jouw plan voor vandaag?

hoi Sensitief. ik durf niet in 1 x te stoppen maar wil wel flink minderen. Vandaag ga ik de trein nemen. Tijdje niet gedurfd. Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...