Spring naar bijdragen

Woensdag 2 mei


Aanbevolen berichten

Op bed weer. Hart inderdaad. Tramadol mocht niet blijkt. Had ik van eigen ha. Die heb ik nu twee jaar. Vijfde misser qua medicatie. Ik ga op zoek naar ander. Ze is hee lief maar dit is te gek.  Ha in opleiding ontdekte dit . Ben gebeld. Snap in elk geval waarom ik steeds zo beroerd ben geweest. Nu maar weer ff uitzingen. Doodmoe van. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Yana

Hier spijkers met koppen. Na de zomer komt in mijn nieuwbouwwijk een huisartsenpraktijk. Ik ga nu in een dorpje dichtbij. Die praktijk hier wordt een depandance van een praktijk in mijn woonplaats. Ik heb begin juni een kennismakingsgesprek. Mooi moment om over te stappen. 

Ik heb een lijst met verboden medicatie vanwege een hartritmekwaal, de ha heeft de uitgebreide versie. Daar staat tramadol notabene op. ( op de mijne niet expliciet, wel de verzamelnaam van bepaalde pijnstilling). Ben het een beetje zat. Dat ik verschillende mankementjes heb.. Oke, maar 5 x de fout in qua medicatie in krap twee jaar vind ik wat veel. Ik snap nu waarom ik steeds zo gammel ben Geweest. Eigenlijk ben ik een beetje boos. Boosheid maar omgezet in actie. 

Zo en nu als de wiedeweerga op het dagpact.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sterkte @spirit. hier ook zoiets. Ik weet de oorzaak van mijn gammel zijn nu. dat scheelt ook weer.

trouwens hier nu ook een beetje a symetrisch kapsel. Links kort, rechts iets minder kort, maar niet kaal hoor. dat is best heel gedurfd;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gedoe hè, @Lente, met al die verschillende medicijnen. Hopelijk vinden ze snel iets tegen je pijn waar je géén gevaarlijke toestanden
mee krijgt.
Ik dacht even: hé, een ouwe bekende, toen ik je visje zag. Maar dat ben jij.. nou ja, nog steeds een ouwe bekende, maar met een nieuwe(re) naam..
Welkom terug, vis.

Ik ga zo maar eens even bij m'n broer en schoonzus op de koffie. Eerder zag ik ze wekelijks, dan "pastte ik op" m'n schoonzus op woensdagmiddag,
nadat ze ruim twee jaar geleden een zware hersenbloeding had gehad. Maar sinds een half jaar heeft m'n broer z'n werkschema zodanig aangepast
dat hij meer thuis is. Prompt zie ik ze veel minder. Schande mijnerzijds. Dus nu maar eens op de koffie. Weer even bijpraten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou zeg dat wel. @KohtjeIk heb de apotheker net gebeld. Die vindt dat de huisarts i.o. te voorbarig is en vindt het fout dat ik nu geen pijnstiller heb. Hij adviseerde de cardioloog te bellen. gedaan en ik heb de hartpoli gebeld en nu een mail geschreven aan de cardioloog. . Hopelijk krijg ik daar redelijk snel antwoord van.

Het meedenken van de apotheker gehoord vond ik dan wel weer heel attent! hij vond dat het wat voorbarig en zijns inziens wellicht onnodig was en wat jammer dat ik zo als leek, als patient daardoor geschrokken ben.

wel ga ik wisselen van huisarts want-  hoewel de eigen huisarts erg aardig is-  zijn er in die twee jaar door haar verschillende fouten met medicijnen gemaakt. ik ben beetje het vertrouwen kwijt. En omdat hier bijna om de hoek een nieuwe huisartsenpraktijk komt kan ik dan op een "nette" manier overstappen. Een kennismaakafspraak is nu gemaakt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar @Bor. Ik kom minder bij mijn moeder in het verpleeghuis dan ik zou willen. Het is hier zo'n anderhalf uur rijden vandaan. Dat is voor mij niet altijd te doen ook door mn gezondheid. Pas geleden gedaan met de valys, maar dat kan maar een pasr keer per jaar. Dan ben ik door mijn kilometers heen. En er komt, eerlijk gezegd , ook bij dat ze me vaak niet meer herkent, dat een bezoekje heel moeizaam gast van haar uit etc etc. toch voel ik me vaak schuldig dat ik er niet elke twee weken kom, wat ik het liefst zou willen. Of zelfs eigenlijk als mn plicht zie. 

En wennen doet het nooit je vader of je moeder zo te zien zoals hij/ zij nu is. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Lars:

Dus omdat het pijnlijk voor je zelf is bezoek je minder :face-icon-small-shocked: Of ze zijn je gezeur gewoon zat dat kan ook in mijn geval dan 

Zo zie ik dat niet. Ik schreef al dat ik mijn moeder minder vaak bezoek dan ik zou willen. Omdat het nogal ver rijden is wat soms niet lukt vanwege mijn gezondheid. Dat ik het erg verdrietig vind hoe ze er nu aan toe is, staat daarbuiten, Lars. Ik ben nog altijd blij dat ik er kan zijn, bij haar, soms hand in hand zittend, soms een liedje zingend, wat knuffelen met het hondje etc. Het is heel confronterend je moeder zo te zien, maar dat is dus voor mij  niet een reden om minder te komen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe dat bij jou zit daar kan ik en wil ik niks over zeggen. Misschien zelf ook belangstelling naar je dochters tonen? Of misschien meer dan je nu doet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lente:

En hoe dat bij jou zit daar kan ik en wil ik niks over zeggen. Misschien zelf ook belangstelling naar je dochters tonen? Of misschien meer dan je nu doet? 

Dat doe ik heel veel heb heel wat in te halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Lente:

Alleen weet mijn moeder meestal niet of ik nou haar dochter, haar lievelingszus of haar moeder ben. Dat weet ik inmiddels en dat vind ik verdrietig maar ook weer niet. 

Ze weet dus kennelijk dat je iemand bent van wie ze houdt, mooi.
En dat verhaal over je huisarts die verkeerde medicijnen voorschrijft, wat een horror. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...