Spring naar bijdragen

Woensdag 2 mei


Aanbevolen berichten

Klopt Lente, 'al' drie weken :)
Dat is in 25 jaar niet voorgekomen en ik heb geen idee waar de inspiratie opeens vandaan komt. De directe aanleiding was het nieuws waarin werd gezegd dat nu nog maar 1 glas per dag als onschadelijk wordt gezien. Als ik dat vergelijk met mijn inname is het een wonder dat er nog geen rampen met me gebeurd zijn. Opeens sloeg de schrik me om het hart, al wist ik natuurlijk al lang dat ik heel ongezond bezig was. In die drie weken heb ik toch een dikke 150 glazen niet genomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lars:

Dus omdat het pijnlijk voor je zelf is bezoek je minder :face-icon-small-shocked: Of ze zijn je gezeur gewoon zat dat kan ook in mijn geval dan 

@Lars, het kan ook zijn dat jouw dochters nu minder vaak komen omdat zij het gevoel hebben dat jij nu je 'plekje' hebt gevonden, het gevoel hebben dat je thuis bent, dat ze 'gerust' kunnen zijn. Terwijl jij op vorige locaties en in vorige omstandigheden veel meer hun hulp en steun nodig leek te hebben. 
Het geeft mij het idee dat zij een beetje opgelucht adem kunnen halen en zich weer meer op hun eigen leven kunnen richten... 
Ik denk echt dat het niets te maken heeft met gezeur van jouw kant.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente, er werd gezegd dat méér dan 1 glas per dag schadelijk kan zijn, dus... 't Is net wat je zegt, 1 glas is voor mij de moeite niet waard, dan maar beter helemaal niet.

Wat wordt hier lekker veel geschreven, het zal wel even duren voordat ik jullie 'ken'.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man, wat voel ik mij een zombie. Derde week nieuwe job, het extreem vroeg opstaan went maar niet. Wél fijn eerder thuis te zijn en wat van mijn dochter te kunnen genieten en thuis een en ander doen. Maarja, wat heb je er aan als je dood moe bent? Huisarts zegt, dit hoort erbij, volhouden ! (Dubbele dosis ad)

helaas gezakt voor mijn examen, drie fouten teveel. Ik kan wel brullen maar ga liever voor vroeg slapen. Take care en tot morgen 

x Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Senna33:

Man man man, wat voel ik mij een zombie. Derde week nieuwe job, het extreem vroeg opstaan went maar niet. Wél fijn eerder thuis te zijn en wat van mijn dochter te kunnen genieten en thuis een en ander doen. Maarja, wat heb je er aan als je dood moe bent? Huisarts zegt, dit hoort erbij, volhouden ! (Dubbele dosis ad)

helaas gezakt voor mijn examen, drie fouten teveel. Ik kan wel brullen maar ga liever voor vroeg slapen. Take care en tot morgen 

x Senna 

Ja dat is zwaar een nieuwe job heb ik ook hoor. Jammer dat je gezakt bent! Volgende keer beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jan1000, geen idee waar je nu bent en of je dit leest, maar ik hoop dat je je nog een beetje bijeen kunt houden.
Wat kan een week lang duren als je zo moet wachten op een zo ingrijpende uitslag. Sterkte met dat wachten en
ik hoop dat je je nog geen dingen in je hoofd gaat halen waarvan je niet weet of ze werkelijk van toepassing zullen zijn.
Dag voor dag, stap voor stap, zonder te ver vooruit te kijken, zo blijf je het dichtst bij en in de realiteit. De toekomst
is nog niet aan de orde en kan alle kanten op liggen. Pin je alsjeblieft niet vast op één kant, de kant die je niet wilt.
Sterkte (nogmaals) deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry zo binnen te vallen, erg met mijzelf bezig even. 

De MRI gisteren was benauwd, maar de CT scan vandaag was raar met die contrastvloeistof erin die je aderen doen branden, daarna weer een echo, punctie etc. Ben leeggeprikt. Nu wachten op vrijdag. 

Het niet drinken word als zeer positief benoemd door de artsen, zonder dat ik daar zelf verder iets in benadruk. Ook het niet roken. De electrische sigaret die ik gebruik reageren ze nauwelijks op!?

Inderdaad niet vastpinnen op één kant, maar is lastig. Ik hou me rustig ook voor de omgeving, maar als ik alleen ben dan komt er veel op mij af.

Het is echter ook nu weer, net als niet drinken, stapje voor stapje. Voor mij is vandaag dag 3 en morgen heb ik weer een dag! 

Bedankt voor het medeleven, put ik kracht uit xxx

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding na een lange werkdag/avond. Dit is de laatste keer dat ik dit zo doe, ga meer nee zeggen en mijn grenzen aangeven/bewaken. Op deze manier ben ik bijna de hele dag/avond met mijn werk bezig. Dat is niet goed. Voor een keer okay maar niet structureel. Werk aan de winkel wat dat betreft weer.

Jan fijn wat van je te lezen, heel veel sterkte voor de uitslag, hou je bijeen, knap hoe je het tot nu toe doet!

Senna balen...maar volgende keer beter. Je kan het!

Welterusten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...