Smaragd Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Haha Reacher, heerlijk mens ben je toch ook Droge afmelding! Zo lekker aan de slaapthee en morgen weer een lange vergader/werkdag. Welterusten zo/straks allen. Reacher reageerde hierop 1
Momentum Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Dagpact geslaagd Nuchter naar mijn wigwam. Welterusten. rosa45, Reacher en lady jane reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Lekker slapen @Smaragd ben super trots op jou. Trouwens ook op @zeilbootbewoner. Jullie krabbelen op, en dat is groots
Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Zojuist zei zeilbootbewoner: Dank je reacher. Ik kan me waarschijnlijk pas rond 2/3 uur vanacht droog afmelden,maar gaat zeker lukken. Je bent een kanjer
lady jane Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 slaap lekker Reacher en frummers, ik ga ook vroeg naar bed, na een heerlijke dag in de sauna. lekker veel niks doen is soms ook een beetje vermoeiend.
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 (bewerkt) Ja, ik ben er nog @Lente 1 mei 2018 bewerkt door Quinn
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Lars heeft zich gemeld trouwens hoor, zie z'n eigen draad. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Wat rot dat het pas maandag overlegd kan worden. Lijkt me niet normaal, omdat je zo veel pijn hebt. Kan het niet wat sneller? Of zijn de juiste mensen er niet?
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Nog meer uitzitten dus, balen. Wat heb je als afleiding in de buurt? Iets te lezen wellicht?
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Hé, dat heb je inderdaad toch maar mooi gedaan, die Aa avond. Goed dat je dan ook trots op jezelf kunt zijn. Wat lees je graag?
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Geplaatst 1 mei 2018 Ken je Khaled Hoseini ook? Ligt misschien ook wel in jouw lijn. Zeg, ik ga naar bed, lekker op tijd plat. Sterkte voor nu enne, je had het laatst over warme melk, verwenmoment? En ja, achter iedere deur zit genoeg verdriet, maar je eigen voel je het best.
Senna33 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Geplaatst 2 mei 2018 Welterusten @zzb . Ik lag er vroeg in en moest weer vroeg op. Dus alsnog droge afmelding van gisteren Reacher reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Geplaatst 2 mei 2018 Wel nee Hub. laat lekker staan. Het is van mijn kant geen kritiek hoor, hooguit een andere mening. Jij mag hier ook schrijven hoe jij er over denkt. Dus laat maar staan joh. Prima zo.
Reacher Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Geplaatst 2 mei 2018 Hoi @hub, bedankt dat je reageerde. Ik haal eruit dat je wilde dat mede forummers die langer bezig zijn met het stopproces het ook zou lukken om gestopt te blijven en dat vind ik lief.
bolletje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Geplaatst 2 mei 2018 Hub weet je niet meer wat je mij anderhalve maand geleden aan het strand in Scheveningen bij ondergaande zon beloofd hebt. Weet je nog dat ik ineens viel, m'n kunstgebit verloor, jij me oppakte en vroeg "mag ik eens even in je mond ruiken ". Toen zei ik nog "ik drink echt niet meer maar dat struikelen komt door m'n herseninfarct" En nu dit????? Het is over en uit met de liefde, wat ben ik teleurgesteld bah. Ik zal wel eens naar de buren stappen.
Senna33 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Geplaatst 2 mei 2018 @Quinn dubbel gefeliciteerd met je tweeling! Ik heb ook een tweeling! Leuk, iets gemeen Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden