Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 En nu ik dit epistel heb geschreven vraag ik me af of het wel relevant is op wat jij hebt gepost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Heb ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ik denk dat het goed is als iemand tevoren aan de bel trekt. Soms kan een forummer schrijven dat hij wil gaan drinken en vraag ik me af: is het een mededeling of is dat een hulpvraag. Maar soms weet iemand dat zelf niet goed denk ik. Soms is het een manier om te zeggen ‘ik heb jullie extra nodig want ik voel me heel erg rot’. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Haha Reacher, heerlijk mens ben je toch ook Droge afmelding! Zo lekker aan de slaapthee en morgen weer een lange vergader/werkdag. Welterusten zo/straks allen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Dagpact geslaagd Nuchter naar mijn wigwam. Welterusten. Reacher, rosa45 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Lekker slapen @Smaragd ben super trots op jou. Trouwens ook op @zeilbootbewoner. Jullie krabbelen op, en dat is groots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Zojuist zei zeilbootbewoner: Dank je reacher. Ik kan me waarschijnlijk pas rond 2/3 uur vanacht droog afmelden,maar gaat zeker lukken. Je bent een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 slaap lekker Reacher en frummers, ik ga ook vroeg naar bed, na een heerlijke dag in de sauna. lekker veel niks doen is soms ook een beetje vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ik meld mij netjes af. Balen dat lars zich niet gemeld heeft. . Dat vind ik jammer. Hier veel gebeurd , ik MAG door, dat is mooi, ik ben god dankbaar. Beremoe dus trusten. groet slaap @Lars......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Slaap lekker allemaal. Dank @jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Nog iemand hier.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 (bewerkt) Ja, ik ben er nog @Lente 1 mei 2018 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Fijn. . Dank je. Ik lig wel in bed. , maar heb zoveel pijn. Mag geen tramadol meer van wege hartkwaal. Ha schreef het voor ha in opleiding gaf aan dat t niet mag vanwege de lqts. Nu een week uitzingen zonder pijnstilling. Overleg pas maandag. . Trigger nee, giga pijn ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Lars heeft zich gemeld trouwens hoor, zie z'n eigen draad. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 (bewerkt) Ja. Gelezen net. God zij dank droog. 1 mei 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Wat rot dat het pas maandag overlegd kan worden. Lijkt me niet normaal, omdat je zo veel pijn hebt. Kan het niet wat sneller? Of zijn de juiste mensen er niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Nog meer uitzitten dus, balen. Wat heb je als afleiding in de buurt? Iets te lezen wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ik ga maar es ff zingen ofzo. . Moet je in het laatste stuk zoveel pijn hebben? Trost op gister dat de aa abond gelukt is. Ik was keimoe maar twas goed. T kan nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ja . Laat ik maar even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Hé, dat heb je inderdaad toch maar mooi gedaan, die Aa avond. Goed dat je dan ook trots op jezelf kunt zijn. Wat lees je graag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Heb net de brieven van mia uit. Fictie. En nonfictie heel veel. Zo lekkere typfoutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Reva is pittig, alleen zijn pittig, ach , achter iedere voordeur hier en overal zit een verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Ken je Khaled Hoseini ook? Ligt misschien ook wel in jouw lijn. Zeg, ik ga naar bed, lekker op tijd plat. Sterkte voor nu enne, je had het laatst over warme melk, verwenmoment? En ja, achter iedere deur zit genoeg verdriet, maar je eigen voel je het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden