Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 april


Quinn

Aanbevolen berichten

Jopie dat klopt helemaal! Ik zit hier nu ook voldaan moe te zijn en bij te komen dat is idd anders dan uitgeblust niet meer verder kunnen. Het leverde mij ook wat op en het kon idd niet anders. Het is een wezenlijk verschil met hoe het wel ooit was en dat was destructief, dit niet nee. Omdenken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lars:

Neemt die ook ijsjes mee @Quinn

Uiteraard, het is zomer tenslotte.

4 minuten geleden zei Lente:

Nee @quinn  ik kan niet meerijden, maar evt wel de Regiotaxi, het is een halfuurtje over de snelweg. 

Klinkt wel beter, dan kun je tenminste ook medicatie nemen als het nodig is.

2 minuten geleden zei jopie:

Chips en chocola door elkaar.... hoe verzin je het.....

Grandioos!

Hap van het één, hap van het ander. Smaakexplosie.

@Smaragd ja, hij is zo'n gezondheidsfreak :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wat vind jij nou het aller-aller lekkerste ijsje @Lars? Ik heb geen osteopaat ervaring.

Ben bezig met een boek over boeddishme en het concept niet-zelf was gisteren aan de beurt. Moet zeggen: ik sliep er heerlijk op in. (Vrees dat ik opnieuw moet gaan lezen) 

jowan:heart:

heb een zo goed mogelijke dag iedereen! Dapppere @Lente en @Quinn... er dwars doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt aan het weer en mijn stemming. Met warm weer ben ik gek op citroen waterijs maar ben ik chagrijning dan graag iets met chocola ik lijk wel een vrouw :face-icon-small-shocked: Maar ook een sorbet vind ik heerlijk met echte slagroom en niet uit een spuitbus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn realiseer je wel dat dit ook vluchtgedrag is, dat vreten. Mag van mij, en misschien moet je het vandaag ook maar gewoon doen, maar op de langere duur lost het natuurlijk niks op.

@Lars, nee ik heb geen ervaring met een osteopaat. Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee. Van wat ik op het internet lees gaat het niet met geweld. Ik had in mijn jeugd regelmatig knallende koppijn, pakweg eens per maand een hele dag lang. Daar ben ik in mijn puberteit gelukkig vanzelf overheen gegroeid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Osteopaat alleen met mijn huilbaby geweest. Nog steeds spijt van maar gelukkig goed weg gekomen. Zou ik zelf dus nooit meer voor kiezen.

Zelf wel ervaring met manueel therapeut. Was super, maar wel heftig. Zij deed ook echt manipuleren, dus *krak* zeg maar. Maar het gevoel direct erna, wauw. Mijn hoofdpijn kwam uit mijn nek en door die even onder handen te nemen, was mijn hoofdpijn ook een stuk minder. Kon ook ineens veel verder draaien met mijn hoofd, alles zat losser. Voelde me net een uil, kon ineens zo ver over mijn schouders kijken:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Lars:

Lijkt me ook wel eng maar ik ga het gewoon doen hij zal mijn hoofd er wel niet meteen af rukken 

Niet meteen nee, dat bewaart ie voor de laatste keer als je niet betaalt... altijd handig om zo'n dreigement achter de deur te houden... ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik meld me weer ff. Ben bekaf, maar dat geeft niet. Ik verdom het om een tramadol te nemen, zit niet te wachten op dat " gezweef" als bijwerking. Tussen de middag weer twee paracetamols, doet niet veel. Maar alles is meegenomen. De pijn is deze week amper te doen, en helaas doet mn rikketik daar ook aan mee.  Op het moment is de trek wel veel minder. Dat weer wel. Ik hou me maar erg kalm an vandaag. Hondje ligt gezellig bij me. Tmoetmaarffzodeze dag.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente, het is, wat ik zo lees, met tramadol net zo als met oxycodon. Als je regelmatig dezelfde hoeveelheid per dag neemt dan zijn bij de meeste mensen na twee
weken de bijwerkingen als sufheid verdwenen. Juist die onregelmatigheid is funest. Ik gebruik nu sinds ruim een jaar oxycodon tegen de pijn in m'n schouder
en arm/hand. Toen ik wilde minderen merkte ik dat meteen, en ook toen ik weer terug ging naar de voorgeschreven hoeveelheid. Het werkt redelijk goed tegen de
pijn en ik merk niets meer van verwardheid en sufheid, als ik maar regelmatig die zelfde hoeveelheid blijf gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...