Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 april


Quinn

Aanbevolen berichten

Ja, dat is waar. Ik wil het dinsdag ook bespreken met de ha. Oxycodon had ik eerder, maar door de eds ben ik al heel gauw zweverig, dat vonden zij en ikniet zo'n goed idee. Tramadol bestaat ook in retardvariant en dat zou wel es veel beter kunnen zijn. Fijn dat je dit vertelt @Kohtje, want het is best tobben zo. 

Jij rijdt dus wel auto ermee? Ddat mag ik niet. En kan t dan ook niet. Misschien. Dat dat na enkele weken wel kan? Jouw ervaring daarmee, @Kohtje?

er kwam ook bij dat de oncoloog liever niet had dat ik oxycodon regelmatig zou nemen. Of tramadol. Vanwege de historie met kanker. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O en ook het feit dat ik alcoholist ben en vask terugvallen heb gehad, maakte de artsen terughoudend wat betreft deze medicatie. Laatste terugvaldag was overigens 5 maart. Maar ik heb nog steeds afkickverschijnselen. :(

zo dit waren de klaagliederen. 

Bedankt voor meedenken @Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droge afmelding van afgelopen nacht. 

Ik wens je veel sterkte vandaag @Quinn. Ik begrijp min of meer dat je een ontzettende nare brief van het werk hebt ontvangen. Goed lezen inderdaad en rechtsbijstand inschakelen. Ik heb begrepen dat je de afgelopen tijd weinig eten kon binnenhouden, dus misschien is de zoetigheid nu even goed voor je. En onze Bolletje zweert erbij als probaat middel tegen dranktrek.:)

@Lente jij ook sterkte met de pijn, chronische pijn trekt vaak een zware wissel, rustig aan.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me ook weer even. Kaassoufflé in de oven, koffie loopt en chocopudding in de maak. Probeer de nuances in de brief te doorgronden, wellicht valt het iets mee, als in kansen en verbetertrajecten en dergelijke. Rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O we postten tegelijk. Lekker souffleetje. Goed dat je het rustig aan doet. Vraagt  de brief een directe actie of heb je de gelegenheid het te laten bezinken en wellicht via rechtsbijstand hulp erbij te krijgen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag luitjes,

Vanmorgen poezen weggebracht naar pension, en gesport. Straks komt nicht om op het huis te passen.

Komende week op vakantie. Ik zet me schrap, ben alert, enzovoorts.

Dagpact:

Quinn

Lars

Momentum 

MarQ

Senna33

Harald

Kohtje

AlJo

IJsvogel

Smaragd

Lente

Reacher

Captcha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Reacher:

Ik heb een treurdag. Mijn filosofen dienen beurtelings als snorrende zakdoek. Zodra de ene moet opdrogen komt de andere dienst doen :heart:

Ach, hoe komt dat zo? Ook door gisteren enzo? Ik merk zelf dat jowan eigenlijk geen seconde uit mijn gedachten is. Ik vond de saamhorigheid gisteren wel heel bijzonder. Ik hoop zo dat jowan omringd is door dierbaren. 

In elk geval sterkte Reacher. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lente hij deed het heel aardig, de appels en aardbeien zie ik door de vingers. In de brief staat een datum voor een vervolggesprek, dus die probeer ik goed voor te bereiden. Vriend is jurist, dat scheelt wel.

@Reacher gaat het nog wat? 

@Captcha ik wil je een fijne vakantie wensen, maar heb het idee dat je ook wel wat sterkte kunt gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het een en ander zitten lezen over pijnstilling om goed voorbereid dinsdag bij de HA te zijn. Ik zal ook zeker wat @Kohtje schreef ter sprake brengen. Op de eds website ook nog es neuzen over pijnstilling. Over 15 dagen ga ik die aangepaste vakantie doen en dan hoop ik me toch beter dan nu te voelen. Zo'n bijzondere kans die week! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dank je wel @Kohtje. Ik mag gebruik maken vvan de regiotaxi van de WMO , fus even niet rijden is niet zo erg. En over twee weken ga ik op vakantie, daar w o r d t ik gereden;). Zou dus prima uitkomen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Reacher:

Gaat goed hoor, verdriet mag er gewoon zijn :heart:

Fijn Quinn, je eigen huisjurist! 

Klopt, het mag er zijn en goed dat je dat er ook laat zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O maar dan ga ik voor de aardbeien, lekker. Had trek in watermeloen maar ze verkochten alleen van die hele hele grote. Dat lukt niet in mijn uppie. En ik vertik het om kant en klaar gesneden brokken te kopen. Dus helaas.

Hier net één buitje, natuurlijk toen we nét op de fiets zaten. Maar we smelten niet dat scheelt.

Ik wil zo op de stoel, met dekentje én boek. Kijken of dat lukt. 

Oh das wel een belangrijke Gypsy, dat ie beschikbaar is:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Captcha, fijne vakantie gewenst. Ik hoop dat je lekker uitrust, kunt bijtanken ook van de vele emoties en verdriet die ik lees bij jou. Je neemt het altijd met je mee, maar misschien doet een verandering van omgeving je wel goed. Dat hoop ik voor jou! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...