Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 april


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Na het afmelden van t nachtpact mijn pijnstillers  genomen en geprobeerd nog ff te slapen. Niet  gelukt. Gaat al een poosje  niet echt lekker. En dat is een grote trigger voor mij. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er enorm doorheen. Slaap  slecht, erg veel pijn, beroerd, vrdriet etc. ik wil wel proberen naar de aa te gaan vanavond want ik heb t zo nodig. Ik ga nu maar es uur voor uur. Pffff. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals goedemorgen. Ik denk ook aan jowan. Vind het ook een raar idee bedoel binnen enkele dagen ben ik dood. Is het al gebeurd? Of ja pfff dat zullen we nooit te weten komen. Hij zette het neer zoals hij altijd doet. De rust zelve maar is hij dat ook? Is hij bang? Heeft hij pijn? Is hij hopelijk niet alleen? Ik denk het niet hij heeft een hele goede vriendin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Lente.
Sterkte Lars.
Ik denk dat jowan genoeg ervaring heeft om het 12-stappen programma óók onder deze omstandigheden toe te passen.
Hij is niet een man van mooie woorden alleen, hij past ze ook toe, heeft ze zich 'eigen' gemaakt. Onder álle omstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kohtje:

Sterkte Lente.
Sterkte Lars.
Ik denk dat jowan genoeg ervaring heeft om het 12-stappen programma óók onder deze omstandigheden toe te passen.
Hij is niet een man van mooie woorden alleen, hij past ze ook toe, heeft ze zich 'eigen' gemaakt. Onder álle omstandigheden.

Ik hoop het maar je weet het niet Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad thee. Daarom neem ik zeker ook geen tramadl want dan kan ik niet rijden. Ik heb net een ministukje met de hond gelopen, lopen gaat nu haast niet. Maar ze past zich zo aan, t arme beest. Ik lig weer in bed. Het is even niet anders. Hopelijk kan ik dan vanavond wel! Ik meld me vandaag wat vaker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Quinn

Lars

Momentum 

MarQ

Senna33

Harald

Kohtje

AlJo

IJsvogel

 

Oei Lente, je gaat zo goed.  Pijn en niet slapen, heel zwaar :rose:

Maar jij weet ook, drinken maakt het nog zwaarder, het lijkt nu niet zo maar dit is een momentopname. Er komen weer veel betere momenten, en dan kun je genieten van de kleine dingen. Kom je op het dagpact?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Eindelijk een dag vrij na een lange werkdag gisteren. Natuurlijk daardoor weer teveel over mijn grenzen gegaan maar goed dat zal altijd een punt van aandacht voor mij blijven. 

Vandaag mijn 14e droge dag. Er is weer een fundament. Dag voor dag uitbouwen:)

Lente veel sterkte en idd ga juist wel naar die AA groep!

Fijne dag allen.

Dagpact:

Quinn

Lars

Momentum 

MarQ

Senna33

Harald

Kohtje

AlJo

Smaragd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonet mijn vriend op pad gestuurd om lekkers te halen. Okee, eigenlijk zei ik vreten, veel. Met een definitie erbij, want anders komt ie terug met fruit en havermout en dat soort. Kom maar door met vet en suiker vandaag.

Rustig aan vandaag @Lente, vandaar bed als het helpt of doe met mij mee en kauw chips en chocola door elkaar weg. Naar de groep gaan lijkt me een heel goed idee. Kun je anders niet met iemand mee rijden ofzo?

Excuses trouwens voor mijn gevloek van gisteren, kreeg al een mailtje.

@Larsgeen ervaring mee, maar wees voorzichtig met je nek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...