Klaske Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Kan iemand mij ook op de lijst zetten? Jowan, ik ben er stil van, weet niet wat te zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goedemiddag, kan nog net. Ben nog op mijn werk, al vanaf 7 uur. Er zijn zieken dus mag ook nog een halve avonddienst erachter aan draaien. Wil iemand mij op het dagpact zetten, lukt mij niet op mijn mobiel. Mooi gebaar en droog ga ik het zeker houden. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 31 minuten geleden zei Harp: Nooit aan het dagpact meegedaan, want geen behoefte aan, maar vandaag maak ik een uitzondering. Voor jowan. @Klaskeik heb jou er ook op gezet. Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee Huttula Captcha Spirit Reacher Reboot Artax Sappho Loekie Fruitvlieg Smart Momentum Rosa Ajna Rapilos Yvonne Yogajuf Twinkle Erik Klaske Harp Smaragd Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dank je wel Lars voor het mij op het dagpact zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Net terug thuis bijna de hele dag weggeweest. Ik heb het heerlijk gehad eerlijk gezegd. Had ik niet verwacht maar de sfeer was heel goed. Ook een kleiner dorp opgezocht waardoor het ook wat minder indrukken achter laat. Tevreden en doodop. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dat klinkt goed, @Gypsy Lekker zo. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 1 minuut geleden zei Ajna: Super @Gypsy, ik ben thuis gebleven, balend van mn misstap. Wil er graag alles uitgooien hier, maar vind t niet passen nu. Alles voelt even anders met het trieste bericht hier. Alles lijkt in het niet te vallen bij wat jowan doormaakt. Alles is ineens niets meer... waardeloos en oneerlijk....zucht.... Dat is wel zo ja maar je kan er niets aan veranderen helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 12 minuten geleden zei Ajna: Super @Gypsy, ik ben thuis gebleven, balend van mn misstap. Wil er graag alles uitgooien hier, maar vind t niet passen nu. Alles voelt even anders met het trieste bericht hier. Alles lijkt in het niet te vallen bij wat jowan doormaakt. Alles is ineens niets meer... waardeloos en oneerlijk....zucht.... Gooi het er uit, Ajna. Het laatste wat jowan zal willen is dat dit forum stil komt te liggen wat betreft waar het voor bedoeld is omdat het niet passend zou zijn na zijn trieste bericht. Dat staat haaks op wat hij ons altijd heeft willen duidelijk maken omtrent nederigheid. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee lente nancy Bol. Hub IJsvogel Gypsy Bob Jannigje Senna33 Rosee Huttula Captcha Spirit Reacher Reboot Artax Sappho Loekie Fruitvlieg Smart Momentum Rosa Ajna Rapilos Yvonne Yogajuf Twinkle Erik Klaske Harp Smaragd Lika jowan, alles valt even weg. Dank je wel. Dank je heel erg wel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 In de avond terugkomen hier en droog afmelden....dat is lang geleden! Slaap lekker lieve mensen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik meld me droog af voor het dagpact vandaag. Indrukwekkende lijst geworden. Voor jowan Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Vanmorgen opende ik de dagdraad. Ik besefte dat het dagpact nooit meer met jou erop zou worden jowan. Ik vroeg om de dagpact van vandaag op te dragen aan jou om met veel mensen vandaag op het dagpact te staan. Het is gelukt. Mensen die er vaak op staan mensen die er nooit op staan oud gedienden en meelezers. Iedereen bedankt hier voor het gevoel van samen was fijn vandaag. Ook hebben meerdere mensen vandaag een ijsje gegeten natuurlijk italiaans ijs. Ook ik heb dat gedaan. Maar eerst ben ik naar de kapel geweest. Ben niet zo gelovig maar wilde er heen om een kaarsje voor jou aan te steken. In stilte heb ik aan je gedacht. Daarna dus een ijsje gegeten. Hier op het forum gaat het verder gaan ze me vast weer eens een zeur vinden. Gaat er weer gekibbeld worden en trekken we weer een zak chips open. Maar jowan vandaag was voor jou Goede reis jowan ik meld me droog af de rust en straks de kooi in huttula, kruidenthee67, Jannigje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ijsje gegeten, italiaans. Nu droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik lees nu net het verschrikkelijke nieuws van Jowan. Ben er stil van. Jammer genoeg te laat om me nog op het dagpact te zetten, vind het een mooi eerbetoon. Jowan, ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar vond jouw bijdragen altijd heel waardevol om te lezen. Dank je wel daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 mijn ogen kon ik niet droog houden, de rest wel droog te kooi, de rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loekie Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Hier ook een droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Is er nog iemand hier? Ik word gek en er is hier niemand in de buurt en vooral vandaag is falen geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) Ook ik meld me hierbij droog af.. En heel bijzondere dag, waar ik de saamhorigheid hier op het forum heel speciaal vond. Krachtig, warm. Voor jowan. Met de kleine j. Maar voor mij met een grote J. Er brandt al een paar uur hier een kaarsje voor jowan. @Lars, dank je wel voor jouw initiatief. Daardoor een onvergetelijke dagdraad, wat een saamhorigheid en warmte voor een onvergetelijke jowan. 27 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik ben er ook Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik ben er ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Thanks. Heb beroerd nieuws gehad vanmiddag en heb geen idee wat te doen en wat er gaat gebeuren en* ik word er emotioneel en jankerig van en kan niet eens meer in één keer normaal typen. Het maalt in rondjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Juist nu niet drinken Quinn je kop erbij houden wil je er meer over vertellen of liever niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Veel te privé * om openbaar te zetten. Na blijven denken Q. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Veel te privé * om openbaar te zetten. Na blijven denken Q. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden