Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Lekker om dat op vrijdagmiddag te horen. Balen Quinn kan nu van alles zeggen maar ben bang dat het geen nut heeft. Ik denk nu toch de rust bewaren en maandag in gesprek of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) Kun je met iemand bellen? Ik heb zelf wel eens de aa 24 uurslijn gebeld. Zeer helpend. Nr 085 104 5390. Is dat een idee? Een luisterend oor van mensen die ook de triggers snappen. Heb ik goede ervaringen mer. Hoef je ook echt niet een aa typ voor te zijn. Iedereen mag bellen. 27 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ja ik weet, rustig blijven, gewoon niet gaan drinken. Kalmte en die * Blijven denken. Gewoon strak blijven denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dank Lente, ja, ken het nummer, ben geen beller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Heb je wat in huis dan Quinn? Nee toch? Alle winkels zijn dicht dus dan moet het toch lukken? Het nare nieuws gaat niet weg door drinken en een goed gesprek aangaan met een kater is al helemaal geen goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ja, er is drank in huis, ik ben sowieso geen geslaagde stopper. Meer een structurele faler. Ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Met Gypsy eens gaat het slechte nieuws weg door te drinken? ja even om dan morgen er weer dubbelhard in te klappen. Kom op man kun je niet naar je vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Die is nog onderweg terug vanaf Amsterdam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ja, strak denken. Dat drinken niks oplost, ook al voelt het nu wel zo. Strak denken, dat drinken de problemen juist veroorzaakt, al voelt het nu niet zo. Dat soort denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dan blijf maar even strak denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Op de 1 of andere manier afleiding zoeken liggen de kinderen al in bed? Spelletje doen met ze of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 en niet wachten tot het middernacht is Quinn voor nachtmensen hoort die bij de voorafgaande dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Die zijn thuis, denk zo ongeveer in bed ook. Durf niet te bellen ook daarheen, dan hoort ze dat de wat is en dat wil ik niet. Gewoon echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Zojuist zei lady jane: en niet wachten tot het middernacht is Quinn voor nachtmensen hoort die bij de voorafgaande dag Dank je Jane, voor het afkappen van die excuus route. Serieus, dag optie. Net of er een wissel werd omgezet daarmee. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik snap dat je geen beller bent. Maar wellicht altijd beter dan... Maar hier " praten" is toch ook goed. Als dat jou helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Hmm ja, dat wel, maar blijf niet te lang lastig vallen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Hier is het forum voor Quinn al moet ik tot morgenvroeg hier zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 We kunnen ook nog een nachtpact maken Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 We zitten allemaal met dezelfde reden hier dus het is geen lastig vallen. Het drammerige kind in je wil nu zijn zin geef dat niet stop hem in de box. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 2 minuten geleden zei Quinn: Hmm ja, dat wel, maar blijf niet te lang lastig vallen hoor. Daar zijn we hier ervoor he. Als ik erdoor heen zit, zijn jullie er ook voor mij. En een nachtpact vind ik een mooie van lars. Doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 1 minuut geleden zei Quinn: Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd. En dan lekker nuchter zonder hoofdpijn moet even mijn avond gedoe doen ben er zo weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ook ik meld me droog te kooi....slaap lekker lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 * heb m'n tanden niet voor niks. Het gaat mooi niet gebeuren dat dit een selffulfilling prophecy wordt. Ja, graag een Nachtpact. Nachtpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact Quinn lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden