Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Zojuist zei Bor:

Kennen jullie het verhaal van Beren de Botje? Berend Botje ging uit varen.. Recht of krom... Hij kwam gewoon nooit weer weerom. 

Dit Beren Botje komt niet eens weg. 

Wat was er mis dan?

Geplaatst (bewerkt)
21 minuten geleden zei Kohtje:

Lekker uitslapen zeker?

Ja dat is de bedoeling. Foon gaat nu al op stil. Voordat ik het weet komen er al vroeg allerlei irritante meldingen. Zo vroeg op staan was ik niet meer gewend. Daarbij komt ook nog de ophoging van de dosis ad. De eerste weken op 10 Mg gingen me goed af, geen bijwerkingen. Maar sinds ik op 20 zit, sleep ik me door de dagen heen. Moe, misselijk, hoofdpijn. Maar heb gebeld met de huisarts. Moet even doorzetten, ik zál me beter gaan voelen 

bewerkt door Senna33
Tikfout
Geplaatst
16 minuten geleden zei Senna33:

Ja dat is de bedoeling. Foon gaat nu al op stil. Voordat ik het weet komen er al vroeg allerlei irritante meldingen. Zo vroeg op staan was ik niet meer gewend. Daarbij komt ook nog de ophoging van de dosis ad. De eerste weken op 10 Mg gingen me goed af, geen bijwerkingen. Maar sinds ik op 20 zit, sleep ik me door de dagen heen. Moe, misselijk, hoofdpijn. Maar heb gebeld met de huisarts. Moet even doorzetten, ik zál me beter gaan voelen 

Balen zeg ik hoop dat het snel beter gaat

Geplaatst

Ik ook. Ik rol er vroeg in. Saai op vrijdagavond ik weet het. Maar het is nodig, fijne avond en tot morgen. 

@Gypsy voor jou een betere nacht gewenst 

@bolletje beterschap, het is even op je tandvlees lopen maar straks heb je weer mooie bijtertjes als ik dat goed begrijp ? 

Voor de rest ook welterusten straks 

Geplaatst

Nog even een welterusten voor iedereen. @Francoise ben heel blij voor je dat je t bij 1 hebt gelaten. Sterkte met alles. Ik heb vanavond op een terras gezeten aan de cola light. Vond dat nog best lastig en het leek alsof de hele stad aangeschoten was. Overal drank. Nu weer blij dat het gelukt is. Maar t blijft een aparte gewaarwording. Morgen nieuwe, hopelijk weer nuchtere dag!

Geplaatst

Dag Jane,

toevallig dat jij hier ook bent of kom je weer regelmatig? Ik hoorde in Nieuwsuur dat er geen refusal meer is omdat de grondstof niet meer geproduceerd wordt, dus ik kwam eens kijken of dat hier onderwerp van gesprek was. Niet dus.

Het ferritine in mijn bloed is na 5 liter afgetapt te hebben, op een goed niveau, leverwaarden trouwens ook. Nu moet ik half mei weer bloed laten prikken en dan kan worden bekeken hoe vaak ik een aderlating moet laten doen. Kan natuurlijk dat je het vergeten bent, maar ik heb ijzerstapelingsziekte. De erfelijke vorm.

Voel me nu een stuk minder moe en alcohol is "taboe", maar daar houd ik me eerlijk gezegd niet 100% aan. Het bevalt me op deze manier wel.

En, hoe vaar jij? vast nog op de juiste koers.

Geplaatst

Ik vaar nog goed op koers lidia,

en heb 3 dagen op rij heerlijke strandmiddagen achter de rug.
's morgen en 's avonds mijn werkuren kunnen draaien en tussendoor sporten. Prima leventje zo.

Geplaatst

Nou hier weer wakker. Eventjes geslapen maar nu klaarwakker. Balen.

@Lente Balen van je slechte avond maar Lars reageerde wel op je. Ik neem aan dat je niets in huis had?

Ja @jopie Dat is zeker link maar gelukkig ben je weer veilig thuis

Geplaatst
7 uur geleden zei lidia:

Ik hoorde in Nieuwsuur dat er geen refusal meer is omdat de grondstof niet meer geproduceerd wordt, dus ik kwam eens kijken of dat hier onderwerp van gesprek was. Niet dus.

Heb er gisteren wel een bericht over geplaatst in de sectie "thema's rondom alcohol". Maar ook daar geen reactie.

Geplaatst
12 uur geleden zei Lente:

Ik had een moeilijke avond en een fijne dag, lekker geschilderd. 

waar is lars.? Ik maak me zorgen. 

10 uur geleden zei Lente:

Ook een late welterusten iedereen. Ik lig al een poos wakker, dat geeft niet, jammer dat de support zo selectief is hier . ik gaf aan dat ik het lastig had. Geen enkele reactie . So be it.  Ik probeer te reageren op wat en wie  . ik lees. ook op wie is wie. Mensen , een goede nacht en alle goeds. Even goed zo......

Doelde je op het eerste citaat hierboven? Zo duidelijk was het goedbeschouwd nou ook weer niet dat je behoefte had aan reacties. Je mag hier rustig luider roepen als het nodig is, hoor. Ik had het wel gelezen en als je er duidelijker om gevraagd had zou ik zeker gereageerd hebben. Volgende keer beter.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...