Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen, nog zeer vroeg maar ik kan toch niet slapen. Alvast mijn ochtendritueel waarbij melden voor het dagpact voor mij een onderdeel is. Ik hoop oprecht dat deze dag het forum een rustige en prettige forumdag mag zijn. Discussies prima, maar Dat " geharrewar " vind ik niet echt fijn. En geruzie vind ik afschuwelijk. Dus ik hoop dat we elkaar kunnen steunen met waar we hier voor komen met ook oprechte aandacht voor elkaar. Nu eerst het dagpact: Lente ik wens ieder alvast een prettige droge dag. Ik probeer nog even na pijnstilling twee uurtjes slaap te pakken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen hier ook vroeg wakker Dagpact: Lente Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen, Hier ook vreselijk vroeg wakker. Badend in het zweet schrok ik wakker door een drankdroom vreselijk aan het zuipen was ik. Beduusd werd ik wakker met het gevoel dat ik het ook echt gedaan had gelukkig niet. Nu nog niet helemaal wakker maar op de bank gaan zitten. Ben helemaal vaag in mijn hoofd pffff Hoop dat het wegtrekt wil wel gaan werken Fijne dag Loekie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen Gypsy en Zbb. Dat is vervelend @Gypsy ik had het in het begin ook heel erg nu af en toe nog Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik ga niet meer slapen dat komt niet goed ben je net in slaap moet je weer wakker worden. Dan word ik alleen maar minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ok ik hoop maar dat het minder gaat worden want het is niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik ga niet meer slapen zzb ik durf even niet meer. Vannacht probeer ik het wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Je staat nu toch al even droog @Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Nog niet heel lang hoor. Maar een hele prestatie voor mij eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goed bezig @Gypsy dag voor dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Precies Lars, elke dag probeer ik het gewoon opnieuw en so far so good. Het is niet makkelijk hoor maar het gaat goed. Die zijn inderdaad heel vervelend ZZB Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Dagpact: Lente Lars Zbb IJsvogel Goedemorgen! Ik was ook al zo vroeg wakker. @gypsy dat is niet fijn wakker worden.; Hopelijk klaart je hoofd gauw op. ZBB werk ze en Lars en Lente, rustig aan dan maar. @lente, betekent dit dat je in ieder geval geslapen hebt? want de eerste tijd sliep je nauwelijks toch? Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen @IJsvogel Even een tip voor het taggen je moet de naam intikken en dan eronder op de naam klikken. Dan zie je een blauw blokje dan is het goed. Als je het zo doet krijg diegene geen melding namelijk Fijne dag IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Helaas helemaal niet geslapen deze nacht, @IJsvogel. Ik moet vanochtend naar een afspraak maar misschien vanmiddag even pas op de plaats. Wat een vroege vogels allemaal hier , he? Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lente Lars Zbb IJsvogel jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Zowaar toch nog even geslapen. Even bijkomen en dan de dag echt beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen. Hier geslapen als een roos. Nu snel de badkamer in, moet werken zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen. Het zou fijn zijn als zoveel mogelijk mensen zich hier gesteund voelen. Mag ik dan eens vragen wat jullie precies onder "steun" verstaan? Dat kan namelijk heel verschillend zijn. Woorden als "goed gedaan!" of iets in die trant kunnen gezien worden als steun. Terwijl je daar een ander wellicht niet blij mee maakt, omdat die meer behoefte heeft aan sparren met anderen. Dat is ook een vorm van steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedemorgen allemaal, druk al hier zeg. Ik heb heerlijk geslapen, kon alleen niet snel inslapen maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik nog heb zitten werken 's avonds. Dan zijn mijn hersens nog te druk ofzo, lig ik in bed nog te rekenen Sterkte vandaag voor iedereen die de dag moet gaan doorkomen op maar enkele uurtjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Steun lijkt me inderdaad heel persoonlijk. Om te ontvangen maar zeker ook om te geven. Ik vind het zelf heel erg lastig in ieder geval om in te schatten wat een ander nodig heeft. En de laatste dagen lees ik maar gewoon mee en leer daar zelf van. Vooral ook dat ik niet overal iets van hoef te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 (bewerkt) 30 minuten geleden zei Sandro: Goedemorgen. Het zou fijn zijn als zoveel mogelijk mensen zich hier gesteund voelen. Mag ik dan eens vragen wat jullie precies onder "steun" verstaan? Dat kan namelijk heel verschillend zijn. Woorden als "goed gedaan!" of iets in die trant kunnen gezien worden als steun. Terwijl je daar een ander wellicht niet blij mee maakt, omdat die meer behoefte heeft aan sparren met anderen. Dat is ook een vorm van steun. Ik denk dat het weten dat ieder hier met een vergelijkbaar doel komt al steunend is. Daarnaast is elke vorm van steun, naar mijn idee, altijd prima. Naar mijn idee helpt als eerste dat er respect voor elkaar en naar elkaar is. Dat maakt het forum tot veilig, vertrouwd en steunend. Soms kan net zo goed een grapje als meer serieus helpen. En uiteraard is wederkerigheid belangrijk. Mijn mening dus. 11 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 28 minuten geleden zei NickyLJ80: Goedemorgen allemaal, druk al hier zeg. Ik heb heerlijk geslapen, kon alleen niet snel inslapen maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik nog heb zitten werken 's avonds. Dan zijn mijn hersens nog te druk ofzo, lig ik in bed nog te rekenen Sterkte vandaag voor iedereen die de dag moet gaan doorkomen op maar enkele uurtjes! Nou ja, toch bijna 2 uurtjes gehad. Soms slaap ik een week of meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goeie morgen mensen, Lente ik heb gehoord dat je toch meer slaapt dan dat je denkt alleen niet zo lang. Vandaag maar wat meer gaan zitten. Zo ik ben weg mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 1 uur geleden zei harald: Goeiemorgen. Dagpact: Lente Lars Zbb IJsvogel jowan Harald Kunsie Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Vaak is dat inderdaad zo, @bolletje, maar nu lag ik wakker tot ongeveer 5 uur, heb extra pijnstillers genomen en heb toch nog 2 uurtjes gepikt. Schrale troost: ik las dat meer mensen belabberd hebben geslapen. Ook door de onrust hier. Komaan, we maken er een positieve dag van. Hier en in RL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden