Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

En verder... ben een paar dagen op pad geweest en had niet de gelegenheid te lezen hier. 
Was van plan dat vanmiddag even te doen, maar als ik lees hoe hier gekat wordt en er vanmorgen al gevraagd werd de toon iets milder te houden
dan de voorgaande dagen zie ik daar maar van af. 
Ik weet werkelijk niet wat ik lees. 
Sorry, maar om een goed en lief bedoeld grapje van Koh zó te interpreteren... mijn bek valt open van verbazing. 
Ongelooflijk dit. 
Kohtje, trek het je alsjeblieft niet aan. 
Als er hier één iemand is die mild is dan ben jij het wel..je bent een schat. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lars:

Oh jij pakt 1 van de eerste plaatjes op google @Quinn

Jep, ik ben lui. Maar het is wel een roze, dus. 

Maar wil iemand me alsjeblieft op het dagpact zetten? Ik kan de lijst niet vinden en wil nu helemaal niet gaan drinken vandaag. Thanks in advance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa. Heerlijk, na de virtuele  discussie vanmiddag. Communicatie is het moeilijkste vak ter wereld. Allemaal een virtuele zoen , rust, :lips: of :heart: of :rose:. Mooi wat @Quinn schrijft. Ik kom hier om lotgenoten te " ontmoeten", om steun aan elkaar, met elkaar, van elkaar en aan een ander te geven waar ik dat kan. 

Dat is toch het mooie van dit forum. En regels? Blij dat ze er zijn. 

  • @Lars doe mij maar een stukje ijstaart als virtueel toetje.. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lars:

Ja @Yvonne het is hier onrustig als jij er niet bent. Denk dat je toch een beetje een soort moeder overste bent van het forum 

Hahahaha..... je bent een lieverd Lars.

Lieve Fleur, ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe Kohtje wordt neergesabeld. 
Ik haal Senna niet neer, ik heb meer het gevoel dat zij zichzelf een beetje neerhaalt door zo ongenuanceerd in te hakken op anderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Hahahaha..... je bent een lieverd Lars.

Lieve Fleur, ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe Kohtje wordt neergesabeld. 
Ik haal Senna niet neer, ik heb meer het gevoel dat zij zichzelf een beetje neerhaalt door zo ongenuanceerd in te hakken op anderen. 

Ko is groot genoeg om zichzelf te verdedigen. Senna is hier nog nieuw. Ik denk dat de impact van al de reacties op haar worden onderschat. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het goed is wat ik nu doe. Maar ik doe wat mijn hart mij ingeeft. . Dus toch een berichtje. Vanuit mijn hart. 

Ik ben inmiddels net 60. En zoals de meeste mensen hier met een verhaal. Achter elke voordeur zit een verhaal. Soms een groot verhaal, soms een klein verhaal, maar altijd een verhaal.

Volgens mij komen we hier allemaal omdat we rommelen/tobben/strijden met een alcoholprobleem.  Volgens mij is het de bedoeling elkaar " virtueel" te steunen. Ik mis dat nu wat door het ge"kat". Mag ik dat zeggen? 

Ik hoop zo op rust hier, rust thuis bij jullie, bij mij. En rust in het hoofd. Alcohol doet veel rottigs met mensen. Ik weet er alles van helaas, maar willen we niet allemaal anders?  Ik wil ieder hier kalmte ( rust) , moed en wijsheid wensen. En dat bedoel ik 100% goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het mooi wat je schrijft hoor @Lente maar... ik merk aan mezelf dat ik veel dingen als gegrap opvat, terwijl anderen erdoor geraakt worden. Dus wat jij misschien gekat vindt, is voor mij vrolijk en afleidend woordgekibbel. De grens is niet zo zwart wit (hai @kruidenthee67!). Maar de laatste dagen waren hier ook naar mijn onbescheiden mening heftig ja.

Iemand wat vrolijks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...