Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
  Op 10-4-2018 om 17:24 zei Lars:

Ja @Yvonne het is hier onrustig als jij er niet bent. Denk dat je toch een beetje een soort moeder overste bent van het forum 

Expand  

Hahahaha..... je bent een lieverd Lars.

Lieve Fleur, ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe Kohtje wordt neergesabeld. 
Ik haal Senna niet neer, ik heb meer het gevoel dat zij zichzelf een beetje neerhaalt door zo ongenuanceerd in te hakken op anderen. 

Geplaatst
  Op 10-4-2018 om 17:30 zei Yvonne:

Hahahaha..... je bent een lieverd Lars.

Lieve Fleur, ik vind het verschrikkelijk om te lezen hoe Kohtje wordt neergesabeld. 
Ik haal Senna niet neer, ik heb meer het gevoel dat zij zichzelf een beetje neerhaalt door zo ongenuanceerd in te hakken op anderen. 

Expand  

Ko is groot genoeg om zichzelf te verdedigen. Senna is hier nog nieuw. Ik denk dat de impact van al de reacties op haar worden onderschat. 

Geplaatst

Ik vind het mooi wat je schrijft hoor @Lente maar... ik merk aan mezelf dat ik veel dingen als gegrap opvat, terwijl anderen erdoor geraakt worden. Dus wat jij misschien gekat vindt, is voor mij vrolijk en afleidend woordgekibbel. De grens is niet zo zwart wit (hai @kruidenthee67!). Maar de laatste dagen waren hier ook naar mijn onbescheiden mening heftig ja.

Iemand wat vrolijks?

Geplaatst (bewerkt)

Ik kan niet tegen ruzie en gekat. Maakt dat ik het moeilijk vind om hier te zijn of waar dan ook geruzie is. Dat herken ik nu.

En @Quinn, je maakt mij jaloers met je magnums. 

bewerkt door Lika
Geplaatst
  Op 10-4-2018 om 17:47 zei Quinn:

Iemand wat vrolijks?

Expand  

Ruzie en Sukkel spelen verstoppertje. Ruzie gaat tellen en Sukkel gaat zich verstoppen. Hij verstopt zich achter een Politie-auto. Komt er een politieman aangelopen die zegt: "Hoe heet je?" het jongetje antwoordt: "Sukkel.
"De politiman zegt "Zoek je ruzie?"
Sukkel antwoordt:
"Nee Ruzie zoekt mij!"

Geplaatst

Graag gedaan @Lika ik denk dat ik de volgende ook pak. Ze zijn toch niet goed voor mijn vriend.

@Bor weet je, misschien een stomme redening en misschien vind je het gelul, maar mij helpt het wel eens. Komt de wijsheid: als niemand mijn naam noemt, sloeg de opmerking niet op mij.

Geplaatst

O ja, niet aan gedacht. Nou ja, we zien wel, kome wat komt. Achteraf aanpassen vind ik wat onzinnig. Als ik het doe dus hè, een ander mag dat mooi zelf weten. 

Maar Borrie, eerlijk gezegd vind ik dat hier best wat mag hoor. Kreeg zelfs een aardig mailtje terug op mijn mailtje navigatie mijn laatste strafpunt.

Geplaatst

ZBB doe je rustig aan?

Lieve Lente. Trek het je niet te veel aan als je kan. Heel af en toe gebeurd dit op het forum. Misschien zijn er mensen die echt moe zijn van de winter wie weet. Maar geloof me als ik zeg dat het over gaat echt. We zijn en blijven mensen. Als er nu iemand heel diep in de poep zit en die hier komt om hulp te vragen, moet jij eens kijken. Dan gaan we met z'n allen achter die persoon staan  en steunen en helpen we waar we kunnen. Iedereen. En dat vergeten we de dagen die achter ons liggen en spannen we samen om de strijd samen met die persoon aan te gaan.

Sluit af als je wilt, pak een lekkere warme douche en duik je bed in.

Een dikke knuffel voor jou meis.:lips:

Geplaatst (bewerkt)

Lars kerel :lips:xxxxxxx

En daar is Kohtje weer( zucht) gelukkig. Fijn dat je er weer bent.

Zo en nu ga ik echt liggen. Trusten.

bewerkt door bolletje
Geplaatst
  Op 10-4-2018 om 18:28 zei bolletje:

Lars kerel :lips:xxxxxxx

En daar is Kohtje weer( zucht) gelukkig. Fijn dat je er weer bent.

Zo en nu ga ik echt liggen. Trusten.

Expand  

Sja, moest even met de honden uit, eten koken, eten en nóg een keer naar buiten met de oudste hond. Die begint nu écht oud te worden en moet
vaker dan ik gewend was naar buiten. Ook 's nachts regelmatig, zo rond een uur of drie.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...