Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
32 minuten geleden zei fleurtje:

Is er niemand waar je even langs kan? Of zorgt dat voor een averechts effect? T zonnetje schijnt wat leuk is maar kan me voorstellen dat dat mensen extra kan triggeren

Dat heb je goed. In mijn geval dan. Voel me happy en opgewekt, en in een roesje wordt deze mood sterker. Heerlijk op het terras met een wijntje. Maar ik wil niét. Ik geef niét toe. Ik ben al een ruime week droog voorbij en dat bevalt beter. 

Geplaatst

Goed bezig Lente!! Afleiding en actie! Moeilijk in gang te zetten als je pijn hebt, maar je bent begonnen!

@jowan, ik zou graag heel positief en respectvol reageren, maar ik kan het niet. Ik vind jou "vraag" suggestief en niet open en wel oordelend. Het lijkt wel of jij denkt dat jij ons moreel kompas bent en daar heb ik geen behoefte aan. Ik zie heus ook je goede bedoelingen wel, maar soms denk ik kom eens van die kansel af....

Geplaatst

Natuurlijk gewoon doen! Ik kom terug van de winkel. Langs de wijn gelopen maar niet gekocht. Wel lekkere tapas hapjes meegenomen voor vanavond bij de film. Weet zeker dat het dan ook prima smaakt. 

Geplaatst

Ik geloof ook niet dat @jowan het kwaad bedoelt. Maar de grapjes die er over gemaakt worden zijn ook niet kwaad of lelijk bedoelt. Zeker niet als bijvoorbeeld Bolletje uitleg geeft. Ik snap ook niet zo goed hoe en waarom iemand daar beter van word? Als ik nu mijn voorbeeld van vanmorgen erbij haal. Degene word er niet beter op ze zal mij toch moeten helpen of ze het leuk vind of niet 

Geplaatst

Goedemiddag allemaal

Eindelijk lente :) :sun: !

Las dat er een paar keer naar mij gevraagd werd van de week (kunsie, SoWhat)
Wat lief !
Nou, met mij gaat het uitstekend hoor
Het feit, dat ik wat minder schrijf, komt misschien omdat er een nieuwe man in mijn leven is gekomen
Ben daar zo happy mee, en krijg zoveel aandacht, dat het de behoefte aan aandacht via het forum misschien minder wordt
(Denk ik dan hoor)

In elk geval...no worry's, ben gelukkiger dan ooit :)

Geplaatst
1 uur geleden zei Bor:

Toch denk ik dat jowan het niet zo naar bedoeld hoor.

Ik denk dat hij staat achter wat hij schrijft. Dat was wel duidelijk. 

En ik denk dat hij t bedoelt zoals hij t schreef. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...