Spring naar bijdragen

Paasmaandag 2 april 2018

Aanbevolen berichten

Hoe oud is Djana geworden @Lars? Vorige maand is onze hond overleden heel triest, maar dat zagen we al een tijdje aankomen. zo opeens lijkt me heel moeilijk. Bah. 

@kruidenthee67 ook ik zal altijd meer van de ene pool naar de andere gaan. Ben geen matig type nee. je beschrijft het heel mooi. dank je. Dat ga ik nog eens terug lezen.

Bij vriendin geweest vandaag. Ik kwam binnen en begon al te huilen. Fijn als dat kan en mag. Nu gaat het wel weer. 

En @Quinn.....pizza is een heeeeel goed idee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt. Djana was bijna 9 Lika. Is heel onverwacht gegaan. Ben heel blij dat mijn ex mijn dochter heeft gebeld. Ga natuurlijk niet drinken wel triest dat het dan wel weer meteen in mijn gedachten zit. Maar zolang ik er maar niets mee doe toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Lars, sterkte joh. Bijna 9, dan verwacht je zoiets nog niet echt. Maar je was er in elk geval toen je afscheid kwam nemen. Nuchter. Bewust.
Zo'n moment kun je later niet overdoen.
Nuchterheid is een cadeau voor jezelf, maar zoals je ziet, ook voor anderen. Mens en dier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei jowan:

@zeilbootbewoner

Kwoot:
"Zbb ,nog steeds beroerd en spijt"

Dat je je beroerd voelt kun je als positief gebruiken: dat wil ik niet meer.
Spijt is het slechtste wat je in je leven kunt hebben. Omdenken: Ik ben dankbaar dat ik dit signaal gekregen hebt en ga het inzetten om herhaling te voorkomen.

IK heb het ditmaal wel heel erg bont gemaakt,daar heb ik echt enorme spijt van,dat dit inderdaad maar een les is om herhaling te  voorkomen.

Dan is het niet voor niets geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sensitief:

Mijn doel om op het forum te komen is; steun vinden, ervaringen uitwisselen, elkaar motiveren, bewustwording van eigen gedrag etc. Dit vind ik hier wel  maar ook best wat negativiteit wat ik niet wil. 

Ik begrijp de worsteling van een ieder en ik weet ook waarom ik hierdoor geraakt word, maar of het forum in mijn behoefte voorziet vraag ik mij dan af. Ook dat geruzie hier raakt mij. Ik begrijp niet waarom mensen zo lelijk tegen elkaar kunnen doen. 

Ik weet niet of dit helpt:
Mijn reden om op dit forum te komen was steun zoeken bij het nuchter worden. Nu is dat praten over nuchter worden en herstel, waarvan ik soms denk dat ik iets aan ervaring te bieden heb die anderen kan helpen.
Over het algemeen, 99%, sla ik alle ditjes en datjes gedoe over. Ik deel daar zelf ook nauwelijks over. Ik denk dat mijn dagen voor een ander niet interessant genoeg zijn wat dat betreft.

Dit forum heeft als titel Alcohol de Baas. Dat is het enige waar ik als ervaringsdeskundige iets zinnigs over denk te kunnen zeggen en daar beperkt ik me dan ook toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei zeilbootbewoner:

Tja kan altijd erger,dat blijkt maar

Kan me geloof ik herinneren dat zoiets een paar keer eerder is gebeurd,maar niet zo erg als nu.

Nuchter ben ik (denk ik) een heel rustig en vriendelijk persoon.:face-icon-small-shocked:

Alcohol verandert je brein en de functies ervan, het maakt je iemand die je niet wil zijn.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...