Lika Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Hoe oud is Djana geworden @Lars? Vorige maand is onze hond overleden heel triest, maar dat zagen we al een tijdje aankomen. zo opeens lijkt me heel moeilijk. Bah. @kruidenthee67 ook ik zal altijd meer van de ene pool naar de andere gaan. Ben geen matig type nee. je beschrijft het heel mooi. dank je. Dat ga ik nog eens terug lezen. Bij vriendin geweest vandaag. Ik kwam binnen en begon al te huilen. Fijn als dat kan en mag. Nu gaat het wel weer. En @Quinn.....pizza is een heeeeel goed idee!! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 lieve Lars, gecondoleerd met Djana fijn dat je afscheid kon nemen, en dat je liefde/rouw zo puur mag blijven als nu Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Lars, sterkte met het verlies van je maatje. Fijn dat je afscheid kon nemen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Wat verdrietig Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Bedankt. Djana was bijna 9 Lika. Is heel onverwacht gegaan. Ben heel blij dat mijn ex mijn dochter heeft gebeld. Ga natuurlijk niet drinken wel triest dat het dan wel weer meteen in mijn gedachten zit. Maar zolang ik er maar niets mee doe toch? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ach Lars, dat is bijna logisch joh...een emotie, verdriet kan zo triggeren...als je daar je koppie dan maar weer ff bijhoudt. En dat doe je toch? Naast het voelen van het verdriet. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Heel triest en vervelend Lars. Sterkte. 9 is nog niet zo heel oud. Ik vind Djana een prachtige naam. Fijn dat je bent gebeld. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Sterkte Lars, wat kan je een verdriet hebben om zo'n beestje hè. Kunnen echte maatjes zijn. Heb verdriet en houd je sterk qua drank Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Och Lars, sterkte joh. Bijna 9, dan verwacht je zoiets nog niet echt. Maar je was er in elk geval toen je afscheid kwam nemen. Nuchter. Bewust. Zo'n moment kun je later niet overdoen. Nuchterheid is een cadeau voor jezelf, maar zoals je ziet, ook voor anderen. Mens en dier. jowan en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 @spirit, ik denk een raar typefoutje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik hoop het wel... kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik meld me droog af voor het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 @zeilbootbewoner Kwoot: "Zbb ,nog steeds beroerd en spijt" Dat je je beroerd voelt kun je als positief gebruiken: dat wil ik niet meer. Spijt is het slechtste wat je in je leven kunt hebben. Omdenken: Ik ben dankbaar dat ik dit signaal gekregen hebt en ga het inzetten om herhaling te voorkomen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Sterkte @Lars. Wat verdrietig. Paar weken geleden onze poes in laten slapen van 19 jaar oud, missen haar enorm. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 6 uur geleden zei Sandro: Samen met 15 mln andere mensen? Geniet ervan Dat kan nauwelijks, er waren er al 13 miljoen op de Brunssummerheide...... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 @Lars, wat erg . Dikke, dikke knuffel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 12 minuten geleden zei jowan: @zeilbootbewoner Kwoot: "Zbb ,nog steeds beroerd en spijt" Dat je je beroerd voelt kun je als positief gebruiken: dat wil ik niet meer. Spijt is het slechtste wat je in je leven kunt hebben. Omdenken: Ik ben dankbaar dat ik dit signaal gekregen hebt en ga het inzetten om herhaling te voorkomen. IK heb het ditmaal wel heel erg bont gemaakt,daar heb ik echt enorme spijt van,dat dit inderdaad maar een les is om herhaling te voorkomen. Dan is het niet voor niets geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 4 uur geleden zei Sensitief: Mijn doel om op het forum te komen is; steun vinden, ervaringen uitwisselen, elkaar motiveren, bewustwording van eigen gedrag etc. Dit vind ik hier wel maar ook best wat negativiteit wat ik niet wil. Ik begrijp de worsteling van een ieder en ik weet ook waarom ik hierdoor geraakt word, maar of het forum in mijn behoefte voorziet vraag ik mij dan af. Ook dat geruzie hier raakt mij. Ik begrijp niet waarom mensen zo lelijk tegen elkaar kunnen doen. Ik weet niet of dit helpt: Mijn reden om op dit forum te komen was steun zoeken bij het nuchter worden. Nu is dat praten over nuchter worden en herstel, waarvan ik soms denk dat ik iets aan ervaring te bieden heb die anderen kan helpen. Over het algemeen, 99%, sla ik alle ditjes en datjes gedoe over. Ik deel daar zelf ook nauwelijks over. Ik denk dat mijn dagen voor een ander niet interessant genoeg zijn wat dat betreft. Dit forum heeft als titel Alcohol de Baas. Dat is het enige waar ik als ervaringsdeskundige iets zinnigs over denk te kunnen zeggen en daar beperkt ik me dan ook toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 7 minuten geleden zei jowan: Dat kan nauwelijks, er waren er al 13 miljoen op de Brunssummerheide...... Ahaaaa.... dat verklaart waarom het zo heerlijk rustig was op landgoed Nieuw Rande.. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Oh @Larswat verdrietig.... Ik denk aan je Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 4 uur geleden zei zeilbootbewoner: Tja kan altijd erger,dat blijkt maar Kan me geloof ik herinneren dat zoiets een paar keer eerder is gebeurd,maar niet zo erg als nu. Nuchter ben ik (denk ik) een heel rustig en vriendelijk persoon. Alcohol verandert je brein en de functies ervan, het maakt je iemand die je niet wil zijn....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Kwoot: "Het opvallende is dat de hevige discussies meestal later op de avond ontstaan." Ik vermoed dat er dan ook mensen met een slok op achter hun toetsenbord zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goed zo ZBB Bedankt voor de tv tip @hub. Jammer van die voorkeur voor captain Kirk. Maar dat komt misschien nog wel eens goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Nee dat heb ik helaas weer eens duidelijk gemerkt. Sterker nog,het lijkt steeds erger te worden ik verander in een verschrikkelijk monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden