Gypsy Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 (bewerkt) Wat is jouw probleem Gypsy? 24 maart 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. Ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Het 'gezeik' zei veel over jou @Bor. Je leest t alleen niet. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Ik laat me meeslepen . Jakkes! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Ha! Gratis entertainment. Even de chips en frisdrank erbij pakken......... Mooi ge-timed, zo in begin van het weekeinde. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 14 minuten geleden zei fleurtje: Wat is jouw probleem Gypsy? jammer dat je het niet volgt blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Valt er iets te volgen? Ben ik slecht in. Dag voor dag kan m'n geheugen nog net aan. En m'n vooruitziende blik ternauwernood. Die goedemorgen hadden jullie nog tegoed. Was vanmorgen al vroeg in de weer om de Dyane startklaar te maken en vandaag de hele dag op pad geweest. Ja ja... het seizoen begint weer... zal proberen jullie er dit jaar niet zo mee te vermoeien. Jowan, zie je zo zitten met je chips en frisdrank. Wel met mate, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 11 minuten geleden zei Bor: @Gypsy Laat maar gaan meis.. @FrancoiseDit is m'n derde dag rookvrij. Ik kan me dit in geen jaren terug herinneren. Ja ooit, een dikke 20 jaar geleden of zo, toen ook met een stopping 3 dagen gestopt geweest en terug weer begonnen. Daarna is het me nooit een dag weer gelukt. Dag voor dag bor . En dan via de opluchtings methode is veel handiger . Hou vol . Ik nu bijna 5 maanden maar dat zegt niks . Stoppen is het belangrijkst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 42 minuten geleden zei Gypsy: jammer dat je het niet volgt blijkbaar Fleurtje loopt gewoon wat langer mee dan jou ja dan weet je soms ook wat meer. Maar goed ik heb weer een waarschuwing dus sorry sorry sorry sorry allerliefste Borretje Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 40 minuten geleden zei Sandro: Ik lig hier onder mijn stoel van het lachen. Dit is echt mijn humor . I love it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Ja, het is weer smullen...... Lars en Liefje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 3 minuten geleden zei Bor: Dus we voeren hier competitie? Nou Lars ik loop langer mee hier dan jou. Dus je weet eigenlijk niet zoveel over mij. Zo goed, ben je tevreden? Ik zei toch niet dat ik langer mee loop dan jou lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 (bewerkt) We zouden een geweldig stel zijn 24 maart 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Kom op jongens en meisjes, even met zn allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 terug van weg geweest.. Lieve = nu Liefje.. beslist nog maar wat liever voor mezelf te zijn. Dagpact: jowan Lars Zbb Antoinnette Rosee Sandro Spirit Liefje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 en inderdaad het is weer smullen, vandaar maar terug gekomen :-) Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Daar ben je weer @Liefje wees lief voor je zelf he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 jij ook Lars, heb een aantal mensen hier wel gemist hoor.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Maar zolang was je toch niet weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 (bewerkt) . 24 maart 2018 bewerkt door Liefje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden