Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 maart 2018


Sandro

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Lars:

Kou of niet vanmiddag gaan we het huis in voorjaar stemming brengen. Verheug me op het voorjaar. Dan wordt de tuin hier goed aan gelegd en daar wil ik graag bij helpen. Ook krijgen we een konijn in de tuin 

Hoe breng je een huis in voorjaarsstemming? :) Kan ook niet wachten op het betere weer en langer licht buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben steeds thema hier. Herfst hebben we gehad. Kerst natuurlijk en laatst winter. Ik heb geen idee hoe ze het voorjaar gaan doen. Neem aan met wat nepkuikens en misschien wat paas dingen. Wij zijn de eerste bewoners van dit huis. Voordeel dan moeten er ook dingen gekocht worden er voor. Dus vanmiddag ga ik mee naar de actie winkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Regenachtig hier. Nog geen winter. Maar....we zien wel. Laat me niet nóg een keer ook van te voren al opdraaien door een voorspelling. 

t Komt toch wel. Of niet. 

Koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen zo met z'n allen..

 

16 minuten geleden zei jopie:

[...] t Komt toch wel. Of niet. [...]

Of 'iets' daar tussenin. Een immense hoeveelheid schakeringen.
Vandaag zit ik weer 'ergens' tussen dwaas en wijs. Als ik één van die twee uitersten raak ben ik af en mag ik niet meer meedoen.
Dat is mijn eigen spelregel voor vandaag. Ter bescherming van mezelf en jullie. :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mezelf uitgedaagd met m'n spelregel merk ik.. Is deze spelregel zo wijs dat ik me voor vandaag meteen al heb gediskwalificeerd of is dat een dwaze
gedachte? Als die regel wijs zou zijn ben ik een dwaas om dat van m'n eigen regel te vinden. Alleen dwazen vinden zichzelf wijs.
Als ik het een dwaze gedachte vind om m'n regel wijs te vinden riekt dat naar wijsheid. Er is best wijsheid voor nodig om je eigen dwaasheid te kunnen
zien en onderkennen. Ik ben er nog niet uit, maar houd me beter een beetje stil vandaag... om niet ál te wijs of dwaas over te komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je spirit 

De trek is inmiddels over.

Het is inderdaad heerlijk om droog te staan en hoe langer,hoe fris en fruitiger 

Voel me op het moment prima

Morgen verplichtingen en hoef me helemaal geen zorgen te maken of ik ze wel kan nakomen.

Heerlijk :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook weer welterusten vanuit hier.

Laatste voorbereidingen voor mijn tripje portugal afgerond en de avond in de sauna doorgebracht. Ik ben weer warm en soepel (en schoon!). Het kan waarachtig minder. 

Nu nog even 3 diensten wegwerken. Dat moet óók gewoon even, maar dan....10 dagen de algarve lopend verkennen. Ook dat kan waarachtig minder. 

10 jaar geleden begon het allemaal en nu sta ik hier. En wat me nou echt verder bracht? Juist de grootste shit. Verliezen waar ik t meest krampachtig aan vasthield. Keer op keer.  Durven loslaten. Mijn kind "verliezen". Mijn baan verliezen. Mijn vermogen verliezen. Mijn huis verliezen.....

Blij mee. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...