Sandro Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Ik lijk de eerste te zijn vandaag. Beetje vroeg wakker...goedemorgen! Zijn jullie klaar voor de aanstaande winterse oprisping? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goedemorgen. Van mij hoeft die kou niet meer maar ja wat doe je er aan Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Kou of niet vanmiddag gaan we het huis in voorjaar stemming brengen. Verheug me op het voorjaar. Dan wordt de tuin hier goed aan gelegd en daar wil ik graag bij helpen. Ook krijgen we een konijn in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 1 minuut geleden zei Lars: Kou of niet vanmiddag gaan we het huis in voorjaar stemming brengen. Verheug me op het voorjaar. Dan wordt de tuin hier goed aan gelegd en daar wil ik graag bij helpen. Ook krijgen we een konijn in de tuin Hoe breng je een huis in voorjaarsstemming? Kan ook niet wachten op het betere weer en langer licht buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 We hebben steeds thema hier. Herfst hebben we gehad. Kerst natuurlijk en laatst winter. Ik heb geen idee hoe ze het voorjaar gaan doen. Neem aan met wat nepkuikens en misschien wat paas dingen. Wij zijn de eerste bewoners van dit huis. Voordeel dan moeten er ook dingen gekocht worden er voor. Dus vanmiddag ga ik mee naar de actie winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goedemorgen Lars en anderen Dagpact Lars Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact Lars Rosee jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goede morgen allemaal Ik ben niet klaar met voor de winter haha Ik wil zomer Het weekend maar wat klussen aan mijn woning, kacheltje bakje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Rosee jowan Zbb Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goedemorgen frummers. Niet klaar voor het winterse hier, maar ja, wat mot dat mot hè? Dus het beste er maar van maken, en dat is niet zo moeilijk, we beginnen gewoon met een lekker bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goeiemorgen, kruidenthee67 en ook alle anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goedemorgen allen. Regenachtig hier. Nog geen winter. Maar....we zien wel. Laat me niet nóg een keer ook van te voren al opdraaien door een voorspelling. t Komt toch wel. Of niet. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goedemorgen Kopje koffie, ontbijtje erin en over een paar uurtjes naar mijn werk. Buiten grijs. Dat is dan wel weer jammer. Als het dan toch kouder wordt heb ik het liever mèt blauwe lucht en zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Goedemorgen zo met z'n allen.. 16 minuten geleden zei jopie: [...] t Komt toch wel. Of niet. [...] Of 'iets' daar tussenin. Een immense hoeveelheid schakeringen. Vandaag zit ik weer 'ergens' tussen dwaas en wijs. Als ik één van die twee uitersten raak ben ik af en mag ik niet meer meedoen. Dat is mijn eigen spelregel voor vandaag. Ter bescherming van mezelf en jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Lukt het een beetje @Kohtje om tussen de lijntjes te blijven? Van het forum lijk je niet al te veel uitdagingen te krijgen, tot nu toe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Ik heb mezelf uitgedaagd met m'n spelregel merk ik.. Is deze spelregel zo wijs dat ik me voor vandaag meteen al heb gediskwalificeerd of is dat een dwaze gedachte? Als die regel wijs zou zijn ben ik een dwaas om dat van m'n eigen regel te vinden. Alleen dwazen vinden zichzelf wijs. Als ik het een dwaze gedachte vind om m'n regel wijs te vinden riekt dat naar wijsheid. Er is best wijsheid voor nodig om je eigen dwaasheid te kunnen zien en onderkennen. Ik ben er nog niet uit, maar houd me beter een beetje stil vandaag... om niet ál te wijs of dwaas over te komen... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Ah..... impliciete premisse: dwaas en wijs zijn tegengestelden of toch in ieder geval uitersten? "Run Forest. Run!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Zo huis in lente paas sfeer ondanks de kou ziet het er vrolijk uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Hou je haaks, ZBB! Niet je roer, maar jij. Snap goed dat het trekt, maar ik denk dat jij niet meer terug wilt naar waar je vandaan kwam. Wat dat betreft, neem 'n boek en zet 'm op de zelfstuurinstallatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Hallo allemaal, Mooi te lezen @spirit Even wat minder van de blindedarm, maar goed, dat komt wel weer goed. @zeilbootbewoner Trek is al veel minder erg dan drang of dwang. Lieve ex heb je. Ik ga proberen morgen en overmorgen droog te blijven, maandag moet ik om 9 uur aanwezig zijn om ingewerkt te worden. Eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Dank je spirit De trek is inmiddels over. Het is inderdaad heerlijk om droog te staan en hoe langer,hoe fris en fruitiger Voel me op het moment prima Morgen verplichtingen en hoef me helemaal geen zorgen te maken of ik ze wel kan nakomen. Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 @zeilbootbewonerzet m op. Goed dat je er vanavond niet meer uit hoeft, dat scheelt. Succes vanavond en komende dagen, het begin is er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 (bewerkt) En ook weer welterusten vanuit hier. Laatste voorbereidingen voor mijn tripje portugal afgerond en de avond in de sauna doorgebracht. Ik ben weer warm en soepel (en schoon!). Het kan waarachtig minder. Nu nog even 3 diensten wegwerken. Dat moet óók gewoon even, maar dan....10 dagen de algarve lopend verkennen. Ook dat kan waarachtig minder. 10 jaar geleden begon het allemaal en nu sta ik hier. En wat me nou echt verder bracht? Juist de grootste shit. Verliezen waar ik t meest krampachtig aan vasthield. Keer op keer. Durven loslaten. Mijn kind "verliezen". Mijn baan verliezen. Mijn vermogen verliezen. Mijn huis verliezen..... Blij mee. 16 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden