Spring naar bijdragen

Woensdag, 14 maart 2018

jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Lekker geslapen, klaar voor de dag. Laat maar komen. 

Koffie. 

Mijn laatste 5 dagen buswonen dit jaar, zoals het er nu uitziet. Vertrek de 20e voor 10 dagen lopen in portugal en dan is t al weer 1 april. Heel apart. Vorig jaar al geen opluchting meer. Dit jaar niet eens echt iets om naar uit te kijken. Ik zou niet weten wat ik op de camping vind wat ik hier mis.... stromend water wellicht, maar dat is het dan ook wel. 

Beide is gewoon goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Jeetje, het forum alweer veranderd ??

Moest me weer opnieuw aanmelden, en in plaats van "vind ik leuk "staat er nu een hartje

Help dat herb ik ook Rapilos , ben helemaal van slag ?! Mensen met autisme kunnen slecht tegen veranderingen , dat zie ik nu dus weer duidelijk.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francoise, ik noem mezelf geen autist maar heb, net als veel andere mensen, ook altijd nogal last van veranderingen.
Deze verandering is echter niet zo 'ingrijpend' als die van 8 februari vorig jaar.. en ook daar ben ik na verloop van tijd aan gewend geraakt.
Dus autisme of niet, alles went. Komt wel goed, meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reaktie @Kohtje. Wat een talent om zo te kunnen schrijven, wilde dat ik dat kon! Ik ben niet van plan om te verdwijnen. Als je dat tussen de regels door leest is dat niet mijn bedoeling geweest. Maar iedere dag dagpact/dagdraad mag minder. Naar een groep is niet mijn ding. Zou ik ook veels te confronterend vinden. Ja, ik weet dat ik alcoholist ben. Maar om dat dan zo out in the open te verkondigen. Nee. Ik ben eerder lange tijd gestopt. Zonder groep, zonder forum. Dit keer ga ik gestopt zijn mèt forum ;) Ik ben en blijf waakzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe het voor feb 2017 was, maar wat ik niet handig vind is dat er geen tijdstip bij de posts staat maar alleen hoe lang geleden het gepost is. En die likes, in welke vorm dan ook, vind ik complete onzin.

Verder heb ik nog niet uitgevonden hoe je automatisch naar de laatste post in een draadje gaat (zonder je suf te scrollen) maar dat kan ook aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van dat gepielemuis op de mobiel weet ik niet veel...

Jannigje, sterkte. Wat Bor zegt... 't is allemaal niet niks. Maar richt je op de gladiolen. Ze komen elke dag een beetje dichterbij als je maar
vooruit blijft gaan. Het lichamelijke helen gaat nou eenmaal in het tempo dat de natuur bepaalt. Laat je geest daar niet door van de wijs raken
door sneller of anders te willen. :rose: (= een rare gladiool)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prinsen horen sowieso aan de ketting. 

Maar dat terzijde. Vol in de zon in mijn deur. Boek uit, Loopje, dutje gedaan en straks de bus op. 

Ik had mijn gloednieuwe telefoon laten vallen. Reparatiekosten 256 euro. Voor het allereerst van mijn leven verzekering ingeschakeld. Ik ben opgevoed met de gedachte dat een verzekering alleen is voor dat wat je echt niet dragen kan. .......Wordt gewoon betaald. Zo vreemd. Ben een beetje onthutst. Geen wonder dat mensen hiermee "frauderen", wat gaat dat soepel en wat gaat het om veel geld. Had ik dit dan voorheen ook moeten doen????? Rare wereld toch beetje. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amathist en Spirit, mooie mijlpalen, gefeliciteerd!!

Ineens bedenk ik me dat de afgelopen maanden best pittig waren, maar ook de donkerste maanden van het jaar, En nu wordt het alleen maar beter, in het zonnetje (achter glas). Inderdaad wat Spirit zegt, het is niet simpel en wat kun je bezig zijn met vanalles. Maar zonder de grote sabotage van jezelf is alles toch een stuk lichter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze leeggelopen ballon is met een vriendin naar de IJssel gewandeld en terug. :)

2x een half uur in een laag tempo, het laatste stuk aan haar arm. Het is toch wat! Nu amechtig maar heel tevreden in de stoel, met een pijnstiller en een kopje thee.

Ongelofelijk over hoeveel veerkracht en herstellend vermogen een mens beschikt. Het feit dat ik het Z-H inging met een goede conditie zal ook vast meehelpen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Adri:

Daarom zijn die premies helaas ook zo hoog. In die storm laatst was de schutting met de buurman weggewaaid. Die had ik al teruggezet toen de buurman zei dat we de volgende keer de verzekering maar moesten bellen. Het zou niet eens in me opgekomen zijn dat zoiets onder een verzekering valt. Rare claimcultuur.

€ 256 reparatiekosten riekt trouwens ook naar fraude van de fabrikant / reparateur. Voor dat bedrag koop ik zelf 5 (vijf!) nieuwe telefoons (maar ik zweer dan ook bij een eenvoudige dumb phone).

De wereld is gebouwd op fraude, dat ga je niet veranderen.
Lichte boosheid is wat mij redt, en de woorden van mijn Vader: jongen, d'r is geen rechtvaardigheid, probeer het voor jezelf hoog te houden.

Heb zelf net 'n nieuwe bril, na vele jaren, omdat de oude doormidden was.
Had al eerder gekund, sprak de oude vertrouwde winkel (geen keten) waar ik kwam, maar waarom zou je?

U heeft recht! is het credo tegenwoordig.

Nu wil het geval dat ik vorige vrijdag van 'n sloper hier op het erf 'n bumper demonteerde om mee te nemen naar Rosmalen voor 'n mede-liefhebber. Een boutje wilde niet los, dus toch even snel de flex erop onder de auto, met de gewone bril.
Ja hoor, gemeen stukje in mijn oog, vrijdag snel naar de pil, zat niets meer in. Zaterdag naar de dokterswacht, zalfjes en troep mee (goed geholpen), des zondags toch naar Rosmalen ondanks het zicht (meissie reed) en nu veel beter.

Nu wil het geval dat mijn getroffen oog beter uit de strijd komt dan hij erin ging, zonder bril zie ik beter door dat oog.

Welk een verhaal, waarom?
-Froeguah mos je naar de oogarts voor je brilletje
-die sei ja of nee
-nu heb je (door de zogenaamde kostenbesparende simplificatie) 'n bepaalde tijd voor je kunsthulpstuk en bijna iedereen zit te wachten op de einddatum want dan mag je weer lekker 'n nieuwe, consumeren!
-en ikke, as het zo goed blijft, moet van me prepensioentje 'n heel nieuw glas aanschaffen, wat vroeger op doktersadvies zo verstrekt zou zijn.

Kortom: leve de nieuwe tijd!

Dealgoritmebespuwende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...