Gypsy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Tot nu toe wel Lieve, gisteren is het ook gelukt en ik heb goed geslapen (dat is een wonder). Vandaag wil ik het dus weer proberen. #nietomdathetmoetmaaromdathetkan Jij hebt geen keuze neem ik aan, gezien de pillen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Goed zo Gypsy. Iedereen heeft natuurlijk altijd een keuze, maar ik heb mijn keuze gemaakt inderdaad. Ik weet al zeer lang dat als ik opnieuw zou beginnen drinken, ik de hele dag door drink. Wel fijn Lika dat mensen inderdaad rekening houden met de alcoholvrije onder ons ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 48 minuten geleden zei Amethist: Dagpact jowan Lars Zbb Gypsy Nadia Amethist Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Goedemorgen allemaal. Gypsy gelukt. Fijn joh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 "Veren-in-de-reetjes-wei"...... Ik vind hem geweldig!!! Woehaaa. Hoe verzin je het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 6 minuten geleden zei jopie: "Veren-in-de-reetjes-wei"...... Nee, 'veren-in-de-reetjes-in-de-wei''. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Veren of geweren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Goedemorgen Dagpact jowan Lars Zbb Gypsy Nadia Amethist Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 1 minuut geleden zei Ajna: Dagpact: jowan Lars Zbb Gypsy Nadia Amethist Rosee Francoise Ajna Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ik deel je zorgen Francoise. Misschien weet haar netwerk niet van ons en staat haar hoofd er niet naar hier te komen. Laten we hopen dat het niet erger is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ik ook (Jannigje ). Ik ga ervan uit dat als ze net geopereerd is, ze ook geen tijd heeft om hier te schrijven. Eerst herstellen. Dat hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 sorry maar waar moest Jannigje aan geopereerd worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Dagpact: jowan Lars Zbb Gypsy Nadia Amethist Rosee Francoise Ajna Antoinnette IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Hallo lieve Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 dag lieve Lars.. blij je weer te lezen.. sorry dat je even niets hoorde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Vandaag drink ik niet. Alleen thee. Alles op een dienblad zodat Jannigje het op bed kan drinken. Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Net even naar buiten gegaan, van het forum af. Moeilijk om het zo te lezen dat Harald door blijft drinken. Maar goed, ik sta nog steeds droog. Wel heel veel koffie gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Bloemetje erbij nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Goede keuze Gypsy om even naar buiten te gaan. Wat is er precies moeilijk voor je aan dat Harald drinkt? Dat je ook zou willen of vindt je het vervelend voor Harald? Hoi @lieve! Wat goed dat je zelf aan de bel trekt. @Lars helpt een daglichtlamp misschien tegen sombere gevoelens? En ik mis @fleurtje en @hub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 @rosa45 hoop dat je nog wat geslapen hebt rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 @Reacher Allebei. Ik vind het rot dat hij het niet kan stoppen nu en ik heb zelf elke dag dat ik droog sta al alle moeite om het te doen en het lukt nog niet elke dag, dus de stap is nog heel klein voor mij om toch te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ik heb net even gelezen bij Harald Goed dat je dan even even naar buiten ging. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ja, was wel even nodig. Zonder geld uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Kopje koffie dan maar? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden