lady jane Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Reboot wat een mooie basis voor de rest van je leven. Zo blij mee voor jou. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Gefeliciteerd reboot, een prachtige ervaring dat niet drinken hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Mooi, gefeliciteerd, dat het maar een prachtig jaar mag worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Gefeeliciteerd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Eindelijk weer eens een heel rondje rondom de zon gedraaid zónder die fijne, lekkere maar o zo gevaarlijke en destructieve vriend. Goed dat je die vriend hebt losgelaten. Laat die z'n eigen grillige baan maar volgen en blijf jij je eigen rondjes draaien en je eigen ervaringen opdoen. Je tuin (o.a.) en allen die ervan (mee)genieten zullen je dankbaar zijn. Felicitaties zijn hier zeker op hun plaats!! O ja, gefeliciteerd dus nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 17 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 De vlag is weer binnen, zonnetje daalt was een mooie dag met taart van Lars felicitaties van jullie, mooie woorden die je toch wel raken en even volloopt, het mag je hoeft niet altijd sterk te zijn, en mijn vriend alcohol die word steeds waziger en gaat steeds verder weg, hij heeft verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2019 Lees het net, van harte @reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 18 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2019 @Reboot, van harte gefeliciteerd. Volgens mij is een jaar geen alcohol een absolute overwinning en een definitief vaarwel! Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 18 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2019 @Rosee bedankt jij bent net een maand langer vrij we zijn goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 18 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2019 @Pytje een jaar is inderdaad een mijlpaal eerst een maand daarna drie maanden, dan ga je toch voor een jaar En nu ga ik gewoon door en jij.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2019 Je vraagt het niet per se aan mij, maar ik ga ook gewoon maar door. Maar mijlpalen lijken alleen maar op te vallen als er zo groot mogelijke en liefst 'ronde' getallen bij staan, maar in feite is elke dag 'niet gedronken' een mijlpaal. Door al die kleine mijlpaaltjes op te tellen komen we dan vanzelf bij die grotere getallen, maar het kan geen kwaad om - in elk geval voor jezelf - dankbaar te zijn, en misschien altijd toch nog een tikkeltje trots, als we weer een dag droog hebben afgesloten. We zijn in principe allemaal toch alcoholist, of iets wat daar op z'n minst sterk in de buurt komt. Dus is een droge dag best wel tegennatuurlijk voor ons.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 18 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 Bijna 2 jaar alcohol vrij, en waarom dan nu al schrijven. Omdat die dag mijn dag is, jullie dag onze dag zonder jullie had ik het nl niet gered. Soms, zeg ik wel eens tegen mijn huisgenoot hoe heerlijk het is dat ik niet meer drink. Hij kan zich dat niet voorstellen ( slaapt slecht is altijd moe hangt wat achter de pc, doet wat hij doen moet en verteld bijna vol trots dat hij al vanaf zijn 14de drinkt. Ik zie hem veranderen als hij gaat drinken, begint te zeuren, verteld weer het zelfde wat ik al tig keer heb gehoord en soms gaat hij ruzie maken dan kan hij meer drinken plop, plop daar gaan weer een paar flesjes de radio gaat luider, soms met de deuren slaan, hij begint op een puber te lijken en wie is de schuldige ...............nee niet de drank en hij ook niet. Dat ben ik Ik zie de patronen nu, kan er mee omgaan niet mijn schuld zet gewoon een pot thee. Maar ik vind het zo jammer dat zo'n lief/aardig mens zo kan veranderen en alles kapot kan maken alleen maar door de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Wat goed zeg, gefeliciteerd met deze mijlpaal en respect voor jou. Net wat Cleo66 zegt, lijkt mij pittig om te leven met een alcoholist. Het zegt ook wel weer dat jij ontzettend sterk bent dat je niet in de verleiding bent gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 19 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 @bumperjim een klein gebaar blij mee, @Cleo66 en @Sensitief het is inderdaad best pittig maar ik zie ook wat alcohol met je doet. ik hoef niet meer, en er moet toch één helder en rustig blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 20 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2020 wat tof dat je 2 jaar nuchter bent!! gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden