fleurtje Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen deze morgen! Nog heel ff en t is weeral weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 1 keer lukt precies niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen schone dame. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 @bolletje, hoe ging t kaarten schilderen? Een halve euro is inderdaad weinig voor al t werk dat er in gaat. @Jannigje, ik moest toch stiekem lachen met die duiven. Komen ze met vijf zeg :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen forumleden Dagpact: Lars Momentum Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen lekker ding Ik ben er weer vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Ik zwaai smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Dagpact: Lars Momentum Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 45 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen schone dame. Dagpact: Lars 38 minuten geleden zei fleurtje: Goedemorgen lekker ding Ik ben er weer vandoor Tsssssss smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Trek toch ‘ns kleren aan als je mensen uitzwaait Lars! Hoe vaak moet ik dat nog zeggen! Zijn de duiven weer bij jou Jannigje? De eksters beginnen in mijn tuin alweer voorzichtig met kekkrakkek, brrrr. Wat is er toch van ons uitwisselingsprogramma gekomen. Een extra voor jou Ik zwiep weer naar het werk, fijne dag! Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen. Hup onder de douche! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen frummers. Een bakje... dan kunnen we er weer tegen.. Stuur die duiven maar weer mijn kant op hoor Jannigje... ik vind ze hartstikke gezellig.. Die eksters... mmmmm.... ben ik niet zulke goede vriendjes meer mee sinds ik er eentje een jonge mus heb zien grijpen en er mee weg wilde vlegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen Dagpact: Lars Momentum Reacher Amethist Net een kapot lampje uit het badkamerplafond gehaald, zitten er allemaal dode wespen achter. We hebben waarschijnlijk een wespennest in de mechanische afzuiging of tussen het verlaagde badkamerplafond. Hadden inderdaad af en toe een wesp in de badkamer in de zomer. Ik dacht dat ze ban buiten kwamen Getver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goede morgen allen, bijna weekend? Bijna loon, whohooooooo! Op naar een succesvolle dag! Even knallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Moghu mensen. Reach. en Jan. Als duiven schrikken dan komen ze vaak niet meer terug dus een papieren zakje opblazen en laten knallen is vaak voldoende. Eksters zijn slimmer, die trappen daar na een tijdje niet meer in. Maar een papiertje laten wapperen daar waar ze zitten helpt ook. Dat vinden vogels niet leuk. Fleurie ik heb het gisteren geprobeerd. Ja zal jij zeggen dat doen hondjes ook Maar ik kan niet overweg met acrylverf. Dat lukt me niet. Ben olieverf gewend maar dat duurt te lang met drogen. Bovendien ben ik een uur bezig. Nee daar stop ik mee. m.u.v. kleine dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen allemaal Vandaag een heerlijke vrije dag Dus..wandeldag ! Hoop dat het droog blijft, maar ze voorspellen wel regen vanmiddag Ach, komt tijd komt raad Pluutje mee dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars Momentum Reacher Amethist Kohtje Vanmorgen in het nog donker voor het eerst dit jaar een merel horen zingen... die's voor de poes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemorgen, Vandaag voor het eerst sinds de feestdagen weer naar de verslavingszorg én een date vanavond. Ben benieuwd hoe de dag loopt. Goedemorgen.. Dagpact; Lars Momentum Reacher Amethist Kohtje Bor Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Heggemussen, dat is toch dat enorme getjilp? Roodborstjes zou ik niet als zodanig herkennen.. geluid, hé. Spechtgeroffel dan weer wel, maar hier weinig te horen. Hoewel er in de tuin van m'n schoonmoeder destijds wel regelmatig spechten te zien waren.. aan de rand van het centrum, tegenover het plantsoen bij het station. Ik heb bar weinig verstand van vogels (inclusief eendjes) maar vind het in het (heel) vroege voorjaar altijd wel een genot ze weer overal te horen en te zien, druk in de weer met takjes, wormpjes en halve hamburgers... (dat laatste vooral kraaien en eksters en dan met 'dank' aan de meest nutteloze diersoort mens.. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goeiemiddag! Fijn hoor dat zachte weer! Ik ga de boel openzetten en lekker aanrommellen. Ben nog steeds aan het opruimen. Wat een klus... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Goedemiddag. Dagpact; Lars Momentum Reacher Amethist Kohtje Bor Lisette IJsvogel Wat een mooie dag! Wat zien mijn ramen eruit . Maar gauw zelf naar buiten, dan zie ik het niet meer... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 Oooo...de zon op mijn snuit...achter het glas...heerlijk....even genieten. Het lijkt wel lente...gauw wat doen..en dan toch maar een wandelingetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden