Spring naar bijdragen

Do 18 jan 2018


fleurtje

Aanbevolen berichten

Aaaarrrgggg Koh, na 183 dagen nog zin in een sigaret????   Ik ben gisteren gestopt, dat belooft dus nog wat. 

Ik las Soothe van de week en heb het wel vaker met hem over het roken gehad. Stoppen lukte me maar niet. Nu zag ik hem.opeens weer hier en hup...sigaretten weggedaan. Gek hoe zoiets dan toch werkt. Nu volhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier flinke storm..wel lekker...ik hoef er nog net doorheen

 

'Ik ben er zeker van dat in IRL de discussies anders zouden aanvoelen' zegt Fleurtje. Ja, dat denk ik ook. Ik vind het soms lastig de discussies te volgen, door woordgebruik, door hoe ik het interpreteer, niet goed kunnen inschatten/voelen wat de toon is. Is niet erg. Ik leer ook om me er niet over op te winden. Dat is voor mij een belangrijke les. En ik vind het mooi dat mensen toch steeds met elkaar in gesprek blijven gaan, meningen toetsen. In alle opzichten blijft dit forum leerzaam en helpend voor mijn herstel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Eerste werkuurtjes zitten er weer op, en ga straks weer weg
Moest vanochtend naar naburige plaats
Nieuw adres, in een voor mij vreemde wijk
Donker nog vanochtend, fiets was geen optie door de storm
Dus navigatie aan, en in het bijna donker nog, op weg
Pfff, wat een zenuwen weer
Maar...gelukt, gevonden, en navigatie deed het zowaar
Werd wel bijna met het tuutje de weg afgeblazen
Code rood hier, en waarschuwing niet de weg op te gaan, als het niet hoeft
Maar moet wel
Werken zo meteen weer, op twee verschillende adtressen
Dus...laters !

P.S. Koh, welcome back :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Dagpact :

Lars

MarQ

Amethist

IJsvogeltje

Kohtje

Ansie

Zometeen op de fiets omdat ik een paspoort moet regelen...hopelijk kom ik er zonder kleerscheuren vanaf haha.

3e dag droog, ik ben ontzettend blij, het gaat met veel gemakkelijker af dan verwacht. Wel gebruik ik lichte slaapmedicatie. Vanavond ga ik die halveren en kijken hoe dat gaat.

Kohtje beterschap!

Allemaal een fijne dag gewenst 

bewerkt door Ansie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beterschap Koh!

vandaag 6 x de storm trotseren, 2 al achter de rug,
beetje rodeorijden soms maar voor mij best te doen.
In de sportschool zoek ik dit soort uitdagingen op en hier
krijg ik het gratis van moeder natuur, kicken dus!
Maar toen ik op een filmpje uit Den Bosch mensen omver geblazen zag worden,
een met fiets en al, kreeg ik toch wat meer respect voor de natuur.
Ik heb expres binnendoorroute genomen, meestal huizen links en rechts die nog wat tegenhouden.

Bij buurman werkadres 1/3 vd dakpannen eraf geroetst en onder bijna alle afval bakken weggeblazen,

1 motorfiets lelijk omgewaaid en veel, heel veel rotzooi langs zien vliegen.
En in de Utrechtse Heuvelrug gaat de gemeente-ambtenaar gewoon bladeren wegblazen, brave man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

Dagpact;

Lars

MarQ

Amethist

IJsvogeltje

Kohtje

Bor

Ansie

Francoise 

Fijn @Kohtje, heb je idd gemist. Niet je griep natuurlijk . Had niet ged8 dat het aan vrijdag lag , jou kennende.  Maar ik ken je dus helemaal niet haha. Vandaag met zoon naar down-team geweest dus laat op de draad. Wil zo met een nog kickboksen, maar ben wel moe van alle prikkels en info . Kan dan weinig hebben . Baal dan wel van dat ik.. autisme, maar het is al fijn dat ik het nu herken en enigszins mijn rustmoment probeer te pakken, dat zijn jullie dus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan kan nu eindelijk dat balkon worden aangepast☺☺

ik heb ook wat spul vd buren op bezoek gehad en kunnen vastzetten,
mijn eigen kleedje voor de deur, dat notabene vastgespijkerd zat was ook weggewaaid.
En is zag nog meer deurkleden liggen haha, helaas ook dakpannen aan gruzelementen,

toen ging ik echt wel wat behoedzamer fietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe moe kan een mens zijn...

Een te zware dag, door omstandigheden ver over mijn grenzen heen. Behoorlijk geraakt ook. Geen seconde spijt van en de moeite meer dan waard maar......

...had me wel bijna mijn huis op wielen gekost. Godzijdank is het een huis op wielen van voor '97. 

Diesel joop! Diesel moest erin!!! Diesel. Blonde muts! 

Nou ja....had vast ook klapper op de snelweg kunnen worden denk ik dan maar. Want te moe was ik. Te veel was het. Zoiets zat er helemaal in. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...