Spring naar bijdragen

Woensdag 20 December


MarQ

Aanbevolen berichten

Morning.....

droge afmelding van gisteren, en vandaag ? woensdag gehaktdag of zo ? d'r is wel marktdag hier en harinkje happen is ook altijd wel lekker ! ik zie wel hoop er even op uit te kunnen en lekker frisse neus halen , enjoy the day & so do i 

DAGPACT :

MarQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ik ben maandag in de douche gevallen. Naast wat blauwe plekken misschien een lichte hersenschudding is mijn elleboog gebroken. Ik ben geopereerd en heb 2 pinnen er in. Week of 6 in gips rechterarm dus behoorlijk ontmand. Ik blijf vandaag nog thuis nog wel wat pijn en ook hoofdpijn. Morgen proberen om mee te gaan naar dagopvang afleiding is wel goed

Dafpact:

MarQ

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och jee Lars, dat is een akelige smak geweest. Nou daar ben je dan mooi een aantal weken zoet mee. Hopelijk valt de hersenschudding mee. 

Ik heb een keer  mijn enkel gebroken toen ik in de badkamer uitgleed. Het kan daar verradelijk slipperig zijn. 

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.. 
Blij van je te horen Lars, maar wat een ellende met zo'n gebroken elleboog. 
Hoop dat de pijn snel echt wegtrekt... 
Hier niet slecht geslapen... als een blok eigenlijk, maar wel heel laat pas in slaap gevallen.. 
Weet niet wat vervelender is... denk dat ik toch voor de drie plaspauzes per nacht weer ga :wacko:
Maar goed, het is weer licht geworden (nou... licht????), en we gaan er weer tegenaan. 
Eerst een bakje uiteraard
1122248.jpg Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Lars, goed je weer te zien. Wat lady jane zegt: mazzeltje dat het niet in Parijs gebeurd is. Die douches zijn breekhokken.
Mijn vrouw nog niet zo lang geleden tijdens een paar daagjes weg met haar werk in Keulen in een viersterrenhotel met luxe
marmer op de badkamervloer haar pols gebroken... Hier thuis stroeve Portugese motieftegels op de vloer. Maar het blijft
uitkijken met natte blote voeten op tegels.. het veiligst zou tapijt zijn.. :wacko:. Of waterproof schuurpapier. Meteen je eelt kwijt...:P

Sterkte ermee de komende tijd. En hopelijk niet te veel restverschijnselen na afloop. :sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...