MarQ Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Morning..... droge afmelding van gisteren, en vandaag ? woensdag gehaktdag of zo ? d'r is wel marktdag hier en harinkje happen is ook altijd wel lekker ! ik zie wel hoop er even op uit te kunnen en lekker frisse neus halen , enjoy the day & so do i DAGPACT : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Goedemorgen marQ Ik heb superslecht geslapen. Dat moeten gaan plassen altijd he Ik ga ne keer opstaan en me klaarmaken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Goedemorgen ik ben maandag in de douche gevallen. Naast wat blauwe plekken misschien een lichte hersenschudding is mijn elleboog gebroken. Ik ben geopereerd en heb 2 pinnen er in. Week of 6 in gips rechterarm dus behoorlijk ontmand. Ik blijf vandaag nog thuis nog wel wat pijn en ook hoofdpijn. Morgen proberen om mee te gaan naar dagopvang afleiding is wel goed Dafpact: MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Are lap lars...en ik maar stoeffen met mijn blauw oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Bah Lars. Een ongeluk zit in een klein hoekje zeggen ze altijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 (bewerkt) Och jee Lars, dat is een akelige smak geweest. Nou daar ben je dan mooi een aantal weken zoet mee. Hopelijk valt de hersenschudding mee. Ik heb een keer mijn enkel gebroken toen ik in de badkamer uitgleed. Het kan daar verradelijk slipperig zijn. 20 december 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Bij het arrensleepact hebben we er nog een dagje sneeuwpret in Oostenrijk aan toegevoegd Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Mooi Bob. Ik doe vandaag nog even kalm aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Sterkte Lars! Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Arme jij Lars! Ik hoop dat t geen pijn doet! Dagpact: MarQ Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Ja dat plassen ‘s nachts is een ramp Fleur. Ik overweeg om een staand bed boven de wc te monteren. Een Extra Extra grote knuffel voor Yvonne vandaag. Gewoon. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Ik lees net dat je nog wel een beetje pijn hebt dus ik verander mijn wens in: hoop dat de pijn vanaf vandaag weggaat Lars. Ik ga de werkwildernis in. Geronimo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Goedemorgen frummers.. Blij van je te horen Lars, maar wat een ellende met zo'n gebroken elleboog. Hoop dat de pijn snel echt wegtrekt... Hier niet slecht geslapen... als een blok eigenlijk, maar wel heel laat pas in slaap gevallen.. Weet niet wat vervelender is... denk dat ik toch voor de drie plaspauzes per nacht weer ga Maar goed, het is weer licht geworden (nou... licht????), en we gaan er weer tegenaan. Eerst een bakje uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Ik zie dat het met Smaragd (op gebied van het nippen) nog steeds goed gaat tot nu... Mooi even wat van je te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 En een extra groot glas voor Reacher , ook gewoon. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 oei Lars, sterkte! En wat een geluk dat dit niet in Parijs gebeurde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Lars, ben je overigens links- of rechtshandig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Goedemorgen. Lars, goed je weer te zien. Wat lady jane zegt: mazzeltje dat het niet in Parijs gebeurd is. Die douches zijn breekhokken. Mijn vrouw nog niet zo lang geleden tijdens een paar daagjes weg met haar werk in Keulen in een viersterrenhotel met luxe marmer op de badkamervloer haar pols gebroken... Hier thuis stroeve Portugese motieftegels op de vloer. Maar het blijft uitkijken met natte blote voeten op tegels.. het veiligst zou tapijt zijn.. . Of waterproof schuurpapier. Meteen je eelt kwijt... Sterkte ermee de komende tijd. En hopelijk niet te veel restverschijnselen na afloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 DAGPACT : MarQ Lars Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Bedankt. Ik ben rechts dus het is behoorlijk behelpen. Fijn @Smaragd om je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Dan is het inderdaad behoorlijk behelpen Lars. pfffff. sterkte man. Jane en Kohtje ook goedemorgen... Ik moet er vandoor lui. Maak er een mooie, een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Goeie morgen allemaal. Lars heel veel sterkte kerel. Gisteren naar de lunchroom geweest en aangenomen. Lijkt me leuk om allemaal lekkere dingen voor mensen klaar te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 19 minuten geleden zei Kohtje: En hopelijk niet te veel restverschijnselen na afloop. Ja, logisch na afloop... Daarom heten ze ook restverschijnselen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Wit bolletje, bruin bolletje, sesambolletje, meergranenbolletje, bolletje gezond.... Lekker hoor! Goeiemorgen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2017 Rapport Share Geplaatst 20 december 2017 Leuk Bol ! Jij komt er wel he Lars, Beterschap Lastig, dat het ook nog eens je rechterarm is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden