MarQ Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 mogguuhh... even draadje starten , ben nog een mooie uitspraak tegen gekomen , weliswaar in het engels maar de spijker op z'n kop : How do you eat an elephant? One bite at a time ! Dagpact: MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Goedemorgen Kon slecht mijn bed uitkomen, lag veel te lekker. Koffie dus eerst maar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Goedemorgen, ik ook moeilijk uit bed. Slecht geslapen is de oorzaak. Nu aan het werk en mijn eerste alcohol vrije dag is van start gegaan smart, Reacher en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ben nog steeds aan het opstaand. Ik kan het, ik kan het!!!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ik sprong er energiek met driedubbele flikflak uit. Epke Zonderland is er niets bij. Pinokkio ook niet. Dagpact: MarQ Reacher Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ik eet alleen maar olifanten van soja maar ik begrijp de strekking van het gezegde MarQ. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 2 uur geleden zei MarQ: mogguuhh... even draadje starten , ben nog een mooie uitspraak tegen gekomen , weliswaar in het engels maar de spijker op z'n kop : How do you eat an elephant? One bite at a time ! Dagpact: MarQ You don't (zou mijn antwoord zijn) How do you drink a vessel of alcohol? You don't! (and not one zip at a time) Ik begrijp de strekking blijkbaar helemaal niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Goedemorgen frummers. Al weer later dan ik wilde, dus snel van start. Maar eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 1 stap (= hap) tegelijk denk ik Jane In tegenstelling tot 1 slok... dat dus NIET... En ik eet ook geen olifiant, hou het ook bij een vegaschnitzel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ja die snap ik natuurlijk wel, maar je kunt in mijn ogen geen slechter voorbeeld vinden dan een olifant eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 2 minuten geleden zei lady jane: Ja die snap ik natuurlijk wel, maar je kunt in mijn ogen geen slechter voorbeeld vinden dan een olifant eten. Je hebt helemaal gelijk... En het één na slechtste voorbeeld is een koe, een varken of .... eten... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ook niet goed Adri.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Je moet het ook niet letterlijk opvatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Daar is het onderwerp te 'gewichtig' voor Rosa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Dagpact: MarQ Reacher Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Nee dat niet. Die olifant staat natuurlijk niet voor een echte olifant maar voor iets verschrikkelijks groots. Zo zie ik dat tenminste. Dat bedoel ik met niet letterlijk opvatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 dat snapt iedereen wel Rosa maar dan nog, schrijf dan: hoe bouw je je thuis? Steen voor steen of een vd duizenden andere voorbeelden, maar dan is een beschermd dier nou net dat wat je niet schrijft. Maar misschien is er al genoeg over geschreven nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 (bewerkt) . 19 december 2017 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 24 minuten geleden zei Adri: In Namibië heb ik wel krokodil gegeten.[....] (Smaakte trouwens verdacht veel naar een kippetje...) Ik in Gorssel, ooit. En ja, kippetjesmaak.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Ik eet alles wat los en vast zit. Als het maar goed bereid is. Ben er niet dik van, dat dan weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 57 minuten geleden zei Reacher: Ik sprong er energiek met driedubbele flikflak uit. Probeerde ik ook en wat denk je? Het lukte, alleen krijg ik m'n benen niet meer uit de split. En ik moet vandaag op sollicitatie. O goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Goede morgen allemaal Nou lekker ochtendje weer Fiets ik helemaal naar naburig dorp (10 km), om nieuwe steunzolen aan te laten meten Ging allemaal prima, snel klaar, dus op naar mijn werk adresje Had gisteren gebeld dat ik eerder zou komen, omdat ik dan meteen op de terug weg langs kon Dat was prima, mevr. was de hele ochtend thuis ! 2 keer aangebeld, nou niks dus he, geen beweging in huis te zien Dus maar verder naar huis gefietst (3.5 km) , want ik snakte ondertussen naar koffie Straks de auto maar pakken, en eerst maar even opbellen, voordat ik weer voor niks kom Lastig hoor, dementerende vergeetachtige mensen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 Gebeld ! Ze is thuis, Dus ik ga maar weer Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2017 Rapport Share Geplaatst 19 december 2017 2 uur geleden zei rosa45: Dagpact: MarQ Reacher Rosa Francoise Goedemorgen. Mis Lars en Kohtje op het dagpact ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden