Spring naar bijdragen

Maandag 18 december


Lars

Aanbevolen berichten

Ik herinnerde mij gisteren dat ik vorig jaar mij verheugde op de kerstdagen omdat ik dan meer van mezelf mocht drinken dan normaal. En ik twijfelde toch even over de komende feestdagen. Toch iets drinken op die dagen om iets te hebben om me ‘op te verheugen’. Was moe en verdrietig maar ik begrijp die gedachtenkronkel op dit moment nog steeds (te) goed. Weet daarom niet of die twijfel voor 100 % van de baan is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh..ja ik had dat ‘mogge’ niet gezien :wacko:

Tja die twijfel. Die moet ik gewoon uitzetten. Dat vind ik een beetje een probleem bij t stoppen zonder de achterliggende gedachtekronkels aan te pakken. Soms zijn die blindelingse associaties met bepaalde emoties er nog. Maarja dat is mijn keuze, ik wil niet de diepte in met mezelf. 

Alert blijven en per dag bekijken.

Straks ben ik weer meer uitgerust ( moest om de zoveel tijd op om konijn medicijnen te geven) en is er een eind gekomen aan een best lange stroom van collega s die uit dienst moeten vanwege de bezuinigingen, waardoor daar ook veel onrust op het werk weer naar de achtergrond gaat). Dan kan ik mezelf weer wat rechter op de hoefjes hijsen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen. 

Weer terug van paar dagen elders klussen. En nu moe maar voldaan weer in t westen. Klaar voor werk. Klaar voor gewoon. 

Niet illegaal gestald om zuinig te zijn, maar gewoon even op de boerencamping dichtbij. Wel stroom, wel sanitair, wel gewone verwarming zonder dat t vochtig of zuurstofarm wordt. 

En als ik dan naar buiten kijk, vanaf mijn bankje door het raampje, warm, rustig, alleen, en pal naar de knetterroze lucht van de ondergaande zon kijk...... dan ben ik heel even niet alleen heel moe, maar ook heel tevreden. 

Is het bijna kerst? O. Dat had ik me niet gerealiseerd. Dus nee, ook geen moeite met die dagen. Ik leef nou eenmaal alleen. En al die 365 dagen Is dat soms prettig, en soms niet. Niet met kerst meer of minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna kerst betekent ook bijna nieuwjaar. 

En nieuwjaar betekent dat voor mij de winter weer op de helft zit. 

Met in januari nog een hardloopvakantie van 10 dagen in Portugal en in februari nog een weekje wintersport zou dat volgens mij om moeten vliegen. 

We zullen t zien. Je plant wat, maar of t werkt kan je pas op t moment zelf, of beter nog: achteráf vaststellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...