benzonder Geplaatst 16 september 2019 Rapport Share Geplaatst 16 september 2019 Op 22-12-2017 om 20:39 zei Jeshen: Ik vind een week al lang! Overdag ben ik een wrak. In de avond leef ik wat op. Herkenbaar? Herkenbaar maar toch slaap ik niet. We zijn verslaafd. Ik wil er ook vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Op 22-12-2017 om 20:42 zei Cyclad58: Zeer herkenbaar, Jeshen. Ik was na een slechte nacht 's morgens slecht, 's middags iets minder slecht en 's avonds werd het beter. Ook dat patroon heb ik van meer benzo gebruikers gehoord. Ik heb precies hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Briba Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 @moderator Graag actie op bovenstaande post. Vallenenopstaan1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ikdoeertoe Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Wil daar ook heel graag actie op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Ik ben van de alprazalom en quetiapine af. En bijna ook de imipramine. Dit is mijn laatste week nog op 25mg imipraine. De klachten die ik nog ervaar is snel moe. Constant inwendig trillen en nog slecht slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden