Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Ikdoeertoe

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    71
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over Ikdoeertoe

  • Rang
    Forummer

Recente profielbezoeken

1494 profielweergaven
  1. Och meis, ik heb zo met je te doen. Langzame afbouw is de oplossing. Omzetten naar diazepam.
  2. Ja ook ik zei tegen Yollie, je bent in een razend tempo afgebouwd. Veel te snel, ze steekt haar kop in t zand. En dan nog twee ook. Een benzo en een ad, na drie weken. Daar waar wij op een medicijn maanden of een jaar over doen. Herinstalleren met diazepam, en langzaam afbouwen is zoveel beter. Wie niet horen wil moet voelen. Lieve cyclad, hoop voor jou, dat het mettertijd beter zal gaan. Je kan het.
  3. Lieve yollie. Ik heb een jaar lang afgebouwd, en ben nu 19 maanden benzovrij, ik heb ontzettend veel ontwenningsverschijnselen gehad. Suizende oren, hoofpijn, heel slecht slapen, vreselijke moeheid, vlekken voor mn ogen, spierpijn, misselijkheid, duizelingen, vrelijk veel honger, hartoverslagen, en nog veel meer. Maar ik heb doorgezet. En voel me stukken beter. Ik ben er nog niet helemaal. Heb nog last van vermoeidheid soms slecht slapen en zweten, ook nog spierpijn. Maar alles in mindere maten. Ik ben nu mn ad aan t afbouwen, en daar ga ik in ieder geval heel lang en geleidelijk over doen. Zo, n 9 a 10 maanden. Groet maria
  4. Hai Alina. Dat hongergevoel had ik ook, en soms nog, wordt na het afbouwen minder. Maar ook dat heeft tijd nodig..
  5. Het zijn echt ontwenningsverschijnselen hoor. Zet door
  6. Ik heb zo met je te doen, maar ik snap je wel hoor. Zet door.
  7. Och meis, ga toch heel rustig afbouwen, dit gaat echt niet weg. Je slikt een enorme hoeveelheid. Vraag raad aan knm. Heel veel toy toy.
  8. Hoop dat je snel aan de beurt bent.
  9. Wat ik bedoel is dat je te vlug gaat, waarschijnlijk door de benzo en afbouw, had je die trillingen,je bent drie weken geleden daarmee gestopt. En begint nu met ad afbouw, de meeste bouwen een jaar of langer af met ontwenningsverschijnselen, pas als je stabiel genoeg bent ga je met de volgende afbouwen. Succes
  10. Yollie, ik denk dat je te snel na de afbouw van de vorige benzo, bent afgebouwd. Je hebt je lichaam geen rust gegeven om eerst te ontgiften van het één, en begint gelijk, volgens mij na drie weken aan het ander. Dit komt voor je receptoren dubbel zo hard aan, ook al werken ze allebei op andere.
  11. Hou vol. Het komt goed
  12. Dit mag ik graag horen jeroen. Toy Toy Toy.
  13. Wil daar ook heel graag actie op
  14. @Louisa ga toch afbouwen , heel langzaam,net wat annie zegt, je hebt het zelf in de hand, of je houdt het zelf in stand. Nu met het caronavirus weet je niet zeker of je wel opgenomen kan worden. Ze zijn nu echt heel voorzichtig om mensen van buitenaf op te nemen. Je wordt van de medicatie alleen maar zieker, en zeker van de hoeveelheid die jij slikt, probeer het alsjeblieft, met behulp van je man. Ik heb echt het idee dat hij je steund, heelveel onder ons hebben het alleen moeten doen. Ga ervoor. Maria
  15. Lieve angke, deze hele situatie waar je in zit, geeft stress. En ja door antibiotica kun je gaan zweten. Doordat je afbouwt of afgebouwt ben, kun je blijven hangen in bepaalde dingen, of vervelende situaties van vroeger komen weer naar de oppervlakte. Als je vind dat de antibiotica geen resultaat heeft, toch de dokter bellen. Ook door de afbouw kun je benauwdheidsklachten ervaren. Maar ik zou de dokter even consulteren. Xx maria
×
×
  • Nieuwe aanmaken...